ام. شدوز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

متیو چارلز سَندرز (زاده ۳۱ ژوئیه ، ۱۹۸۱) که با نام ام. شدوز شناخته می‌شود، خواننده گروه هوی متال اونجد سون فولد است.[۱]

ام. شدوز
اطلاعات پس‌زمینه
نام تولدمتیو چارلز سندرز
نام(های) دیگرام. شدوز، شَدز
زاده۳۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۱ ‏(۴۲ سال)
فانتین ولی، کالیفرنیا، ایالات متحده
ژانرهوی متال، هارد راک، متال کور
نوع صوتباریتون


نام مستعار[ویرایش]

متیو مانند دیگر اعضای گروه اونجد سون فولد از نام مستعار استفاده می کند. او در مصاحبه ای اظهار کرد که از نظر خودش، «تاریک ترین عضو گروه» است و به همین دلیل نام هنری خود را به این شکل برگزیده. حرف ام در اسم مستعار او، مخفف نام کوچکش متیو میباشد که به خاطر طولانی بودن و نحوه ی تلفظش از آن صرف نظر کرده. او همچنین اضافه کرد که ایده ی انتخاب نام مستعار در بین اعضای بند از موسیقیدان های موفق تاثیرگذار بر گروه که از اسم هنری استفاده میکردند الهام گرفته شده. (به عنوان مثال: اسلش از گروه گانز ان روزز و اعضای گروه اسلیپ نات)

حضور در اونجد سون فولد[ویرایش]

متیو و جیمز سالیوان دوستان قدیمی بودند و اولین افرادی که قصد ساخت گروه موسیقی را پیدا کردند. چندی بعد زکی ونجینس هم به آنها اضافه شد و این سه به کمک هم گروه اونجد سون فولد را تشکیل دادند زکی و د ریو دوستان دبیرستانی متیو بودند چندی بعد سینیستر گیتس دوست صمیمی د ریو نیز به این گروه اضافه شد بدین ترتیب نوازنده ی گیتار لید نیز پا به این گروه نهاد.

آهنگها[ویرایش]

متیو به جز آلبوم‌هایی که به همراه گروه اونجد سون فولد منتشر کرد چند آهنگ به همراه خوانندگان دیگری نیز اجرا کرد که به شرح زیر است:

زندگی خصوصی[ویرایش]

ام. شدوز در ۱۷ اکتبر ۲۰۰۹ با والری دایبندتو، بازیگر و طراح مد آمریکایی ازدواج کرد. این زوج دارای دو فرزند میباشند. فرزند اول آنها، ریور ، در روز چهارم ژوئیه ۲۰۱۲ متولد شد و فرزند دوم، کَش ، در ۱۵ اوت ۲۰۱۴ به دنیا آمد.

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «M._Shadows». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۸ ژانویه ۲۰۱۱.