الگو:خوشامد آزمایشی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Welcometest)

به ویکی‌پدیا خوش آمدید![ویرایش]

سلام جیمبو، به ویکی‌پدیا خوش آمدید!

ویرایشی که اخیراً انجام دادید به‌نظر آزمایشی می‌رسید و حذف شد. اگر برای ویرایش کردن به تمرین بیشتر نیاز دارید، لطفاً از صفحهٔ تمرین استفاده کنید.

پیوندهای زیر نیز ممکن است برای شما مفید باشند:

همچنین ممکن است رفتن به یک سفر ماجراجویانه در ویکی‌پدیا برای شما جذاب باشد؛ سفری تعاملی که به شما در آموختن نکات ابتدایی ویرایش کردن در ویکی‌پدیا کمک می‌کند. برای طرح پرسش‌های خود یا درخواست کمک از ویرایشگران دیگر نیز می‌توانید به صفحهٔ درخواست راهنمایی مراجعه کنید.

لطفاً امضا کردن پیام‌های خود در صفحه‌های بحث را فراموش نکنید. این کار را می‌توانید با درج چهار مدک (~~~~) در انتهای پیام انجام دهید؛ این باعث می‌شود که نام کاربری شما و تاریخ درج پیام به‌طور خودکار در انتهای پیام شما درج شود. اگر نیاز به کمک داشتید، به ویکی‌پدیا:پرسش‌ها رجوع کنید و اگر پاسخ خود را نیافتید، از من در صفحهٔ بحثم بپرسید یا در صفحهٔ بحث خودتان درخواست کمک کنید تا یک کاربر داوطلب دیگر به کمک شما بیاید. باز هم خوشامد می‌گویم!

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

Usage
To use this template, add {{subst:welcometest}} to the user's talk page.

Please refer to the index of test templates before using any template on user talk pages to warn a user. Applying the best template available for your purpose may help reduce confusion from the message you are sending.

Parameters:

  • The relevant page: {{subst:welcometest|Article}}

See Wikipedia:Welcome templates for alternative welcome templates.