الگو:حپ-استفاده منصفانه قابل جایگزین-آگاه‌سازی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Di-replaceable fair use-notice)

استفاده منصفانه قابل جایگزین پرونده:{{{1}}}[ویرایش]

از شما به خاطر بارگذاری [[:پرونده:{{{1}}}]] سپاسگزاریم. من متوجه شدم که تصویر تحت ادعای استفاده منصفانه در مقالات مورد استفاده قرار گرفته است، ولی متأسفانه تصویر معیار اول استفاده منصفانه را برآورده نمی‌کند. این معیار بیان می‌کند که «از محتوای غیرآزاد تنها در صورتی می‌توان استفاده کرد که اثر معادل آزادی که مناسب اهداف دانشنامه‌ای باشد موجود یا قابل تهیه کردن نباشد». تصاویر آزاد به راحتی قابل تهیه هستند، ولی اگر فکر می‌کنید که تصویر آزاد مشابهی در دسترس نیست و این تصویر امکان جایگزینی ندارد، لطفاً:

  1. به صفحهٔ [[:پرونده:{{{1}}}|توضیح تصویر]] رفته و الگوی {{حپ-استفاده منصفانه قابل جایگزین مورد اختلاف|دلیل}} را بدون حذف الگوی اخطار فعلی به صفحه بیافزایید.
  2. در [[|صفحهٔ بحث تصویر]] دلیل خود برای غیرقابل جایگزین بودن این تصویر را بیان نمایید.

به جای اینکار، خودتان نیز می‌توانید تصویری از موضوع مورد نظر را تهیه کنید یا از دارندهٔ حق تکثیر آن بخواهید که آن را تحت مجوز آزاد منتشر کند. اگر تصویر دیگری را نیز بارگذاری کرده‌اید، لطفاً بررسی نمایید که آیا آن تصاویر قوانین استفادهٔ منصفانه را رعایت می‌کنند یا نه. شما می‌توانید با کلیک بر روی منصفانه قابل جایگزین-آگاه‌سازی&namespace=6 این پیوند، فهرستی از صفحات توضیح تصویر که در آن ویرایش کرده‌اید را پیدا کنید.

حتی اگر شما موارد یک و دو را هم انجام داده باشید، باز هم ممکن است تصویر شما پس از گذشت دو روز از این اطلاع‌رسانی، تحت سیاست محتوای غیرآزاد حذف شود. اگر پرسشی داشتید، می‌توانید آن را در صفحهٔ درخواست راهنمایی مطرح کنید. با سپاس.

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]


معیار نوشته شده در این الگو بر پایه ویکی‌پدیا:معیارهای حذف سریع نوشته شده است.

استفاده[ویرایش]

{{حپ-استفاده منصفانه قابل جایگزین-آگاه‌سازی|نام پرونده}}

جستارهای وابسته[ویرایش]