الگو:کمک مدیر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

اگر نیازمند کم از سوی یک مدیر هستید، می‌توانید این الگو را در صفحهٔ بحث خودتان یا صفحهٔ بحث هر مقاله‌ای که نیازمند اقدام از سوی یک مدیر است، قرار دهید. (اگر قادر به ویرایش صفحه‌های مزبور نیستید، می‌توانید از صفحهٔ درخواست راهنمایی استفاده کنید.) پرسش خود را در سطر زیرین الگو بنویسید. مدیران ما از پرسش شما آگاه خواهند شد.

متن زیر را می‌توانید در پایین صفحهٔ بحث مورد نظر قرار دهید:

== پرسشی از مدیران ==
{{کمک مدیر}}
<متن پرسش شما>

--~~~~

چهر مدک «~~~~» انتهای پیام به‌طور خودکار امضای شما را درج خواهند کرد حاوی نام کاربری شما و برچسب زمانی درج پیام خواهد بود.

نکته: بسیاری از کارها را کاربران باتجربه نیز می‌توانند انجام دهند. بهترین روش برای برقراری ارتباط با کاربران باتجربه استفاده از الگوی {{کمک به من}}، یا طرح پرسش در صفحهٔ درخواست راهنمایی یا قهوه‌خانهٔ ویکی‌پدیای فارسی است.

اگر نیازمند راهنمایی پیرامون قطع دسترسی ویرایشی، حذف صفحه‌ها، محافظت از صفحه‌ها، یا موضوعات مدیریتی هستید، می‌توانید از {{کمک مدیر}} استفاده کنید؛ اما در صورتی که دسترسی ویرایشی شما بسته شده است می‌خواهید برای باز شدن آن درخواست دهید، به‌جای الگوهای درخواست کمک، از {{بازکردن}} استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که درخواست شما در ردهٔ درخواست‌های باز شدن دسترسی ویرایشی فهرست شود.

جزئیات فنی[ویرایش]

این الگو صفحه‌ای که در آن قرار گرفته را به رده:ویکی‌نویسان نیازمند کمک از سوی مدیران می‌افزاید.

الگوهای وابسته[ویرایش]

  • {{کمک به من}} – اگر به‌طور خاص نیازمند کمک از سوی مدیران نیستید، و یک کاربر باتجربه نیز می‌تواند شما را راهنمایی کند.
  • {{ویرایش کاملاً حفاظت‌شده}} – برای زمانی که درخواست انجام یک ویرایش در یک صفحهٔ کاملاً حفاظت‌شده را دارید.