پرش به محتوا

الگو:خوشامد-ناشناس-حذف

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
خوش آمدید

سلام، به ویکی‌پدیا خوش آمدید!

شخصی با استفاده از این نشانی آی‌پی، یعنی خوشامد-ناشناس-حذف، محتوایی را بدون هیچ توضیحی حذف کرده است. لطفاً هنگام حذف محتوا از صفحه‌ها همواره یک خلاصه ویرایش حاوی توضیح پیرامون دلیل حذف محتوا ارائه دهید. اگر نشانی خوشامد-ناشناس-حذف یک نشانی آی‌پی مشترک است و این کار را شما انجام نداده‌اید، می‌توانید یک حساب کاربری بسازید تا از اشتباه گرفته شدن شما با سایر ویرایشگران، و اعلان‌های نامرتبط بیشتر جلوگیری شود.

در زیر تعدادی از پیوندهای مفید برای تازه‌واردان فهرست شده است:

در زیر نیز برخی نکات و راهنمایی‌های دیگر آمده‌اند:

  • توصیه می‌کنم که یک حساب کاربری برای خود بسازید. برای مطالعه یا ویرایش کردن مقاله‌های ویکی‌پدیا نیاز به ورود به سامانه نیست، اما ایجاد حساب کاربری سریع و رایگان و بی‌زحمت است، نیازی به ارائهٔ اطلاعات خصوصی ندارد و شما را از مزایای داشتن حساب کاربری نیز بهره‌مند می‌کند (اگر بدون حساب کاربری به ویرایش بپردازید، نشانی آی‌پی شما برای معرفی شما به سایر کاربران نمایش داده خواهد شد).
  • هنگام استفاده از صفحه‌های بحث، لطفاً پیام‌های خود را با افزودن چهار مدک (~~~~) به انتهای متن پیام امضا کنید. این باعث می‌شود که نام کاربری (یا نشانی آی‌پی) شما و تاریخ درج پیام به‌طور خودکار در انتهای متن پیام درج شود.

امیدوارم از ویرایش کردن در اینجا و ویکی‌نویس بودن لذت ببرید! اگر نیاز به راهنمایی داشتید، لطفاً سری به ویکی‌پدیا:پرسش‌ها بزنید و اگر پاسخ خود را نیافتید، از من در صفحهٔ بحثم بپرسید یا این که پرسش خود را به‌همراه عبارت {{کمک به من}} در صفحهٔ بحث خودتان قرار دهید تا ویرایشگر دیگری در اولین فرصت به کمک شما بیاید. باز هم به شما خوشامد می‌گویم!

توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]