!!!

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
چیک چیک چیک !!!
اجرای کنسرت در هلسینکی، فنلاند (۲۰۰۷).
اجرای کنسرت در هلسینکی، فنلاند (۲۰۰۷).
اطلاعات پس‌زمینه
خاستگاهساکرامنتو، کالیفرنیا،[۱] ایالات متحده آمریکا
ژانردنس پانک، ایندی راک، پست پانک رویوال
سال‌های فعالیت۱۹۹۶–اکنون
ناشر(ان)وارپ، تی جی آر، جی اس ال
همکاری‌های مرتبطآت هاد، مازراتی، تیورینگ ماشین، جوآن مک لین، ال‌سی‌دی ساوندسیستم
اعضانیک آفر
آلن ویلسون
ماریو آندرئونی
دان گورمان
پائول کواترونه
رافائل کوهن
اعضای پیشینجان پیو
ماکل جیوس
تایلر پاپ
جیسون راسین
جاستین وان در ولگن
جری فیوچز
شان مگ گاهان
شانون فانچس
وبگاه

!!! ‎/k.k.k/‎[۲] یک گروه رقص پانک که در ساکرامنتو، کالیفرنیا[۱] در سال ۱۹۹۶ تشکیل شده‌است. اعضای این گروه، از دیگر گروه‌های محلی مانند یاه موس، بلک لیکورایس و پاپسماشرز گرد هم آمده‌اند. این گروه که معمولاً همیشه در حال رقص پانک هستند، در حال حاضر در نیویورک، ساکرامنتو، و پورتلند، اورگن فعالیت می‌کنند.

نیک آفر، رد هات چیلی پپرز در ردینگ، انگلستان (۲۰۰۶).

!!! در پاییز ۱۹۹۶ با ادغام اعضای گروه های بلک لیکورایس و پاپ اسمشرز در حالی که در حال تور بود تشکیل شد. پس از یک تور مشترک موفق، دو گروه تصمیم گرفتند که دیسکو-فانک را با صداهای تهاجمی تر ترکیب کنند و خواننده هاردکور نیک آفر از یاه ماس را ادغام کنند. نام گروه از زیرنویس فیلم د گادز ماست بی کریزی الهام گرفته شده است که در آن صداهای کلیک زبان مردم سن به صورت "!" نمایش داده می شد. با این حال، همانطور که خود اعضای گروه می گویند، !!! با تکرار سه بار صدای تک هجا تلفظ می شود. "Chk Chk Chk" رایج ترین تلفظ است، و آدرس وب سایت رسمی آنها و عنوان صفحه Myspace آنها نشان می دهد که تلفظ ترجیحی است. آفر از دپش مود و مانورهای ارکسترال در تاریکی (OMD) به عنوان تأثیرات آن نام می برد. اولین آلبوم کامل این گروه در سال ۲۰۰۰ به عنوان یک آلبوم با نام خود بر روی برچسب Gold Standard Laboratories منتشر شد. این آهنگ در سال ۲۰۰۳ با تک آهنگ "Me and Giuliani Down By the School Yard" دنبال شد، آهنگی طولانی که آهنگ‌های هاوس را با خط‌های باس خفن، گیتارهای روان‌گردان، و اشعار ساده ترکیب می‌کند که عنوان آهنگ موزیکال Footloose را نقل می‌کند. دومین فیلم کامل، لندن آپ نوو، بر روی Touch and Go در آمریکا و در وارپ ریکوردز در اروپا در ژوئن ۲۰۰۴ منتشر شد. در ژوئن ۲۰۰۵ !!! یک EP جدید با پوشش "Take Ecstasy with Me" توسط The Magnetic Fields و "Get Up" از Nate Dogg منتشر کرد. دسامبر بعد، درامر اصلی گروه، میکل گیوس، در حالی که دوچرخه سواری می کرد توسط یک ماشین مورد اصابت قرار گرفت و کشته شد. آنها سومین آلبوم خود را با نام Myth Takes در سال ۲۰۰۷ منتشر کردند.

کارها[ویرایش]

آلبوم‌ها[ویرایش]

فهرست آلبوم‌ها
عنوان جزئیات آلبوم رتبه و موقعیت آلبوم‌ها
US US Elect FR
[۳]
UK
[۴]
!!! (آلبوم)
حالا فریاد کن (آلبوم) ۴ ۱۳۵
افسانه شدن (آلبوم)
  • انتشار: ۵ مارس ۲۰۰۷
  • ناشر: وارپ
۱۹۵ ۳ ۱۳۵
فصل غریب، این‌طور نیست؟ (آلبوم)
  • انتشار: ۲۴ اوت ۲۰۱۰
  • ناشر: وارپ
تر!!! ار THR!!!ER (آلبوم)
  • انتشار: ۲۸ آوریل ۲۰۱۳
  • ناشر: وارپ
۱۱۷ ۱۲۱
"—" رتبه‌ای به دست نیاورد.

جستارهای وابسته[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ Coscarelli, Joseph (July 30, 2007). "!!! (Chk Chk Chk) post-punk puctuation". The Deli Magazine. Archived from the original on 25 June 2017. Retrieved July 22, 2013. {{cite web}}: Italic or bold markup not allowed in: |publisher= (help)
    • a "As the frontman for the New York by-way-of Sacramento band !!! (pronounced, chk chk chk, or any other percussive onomatopoeia)..." — ¶ 1.
  2. Seabrook, Andrea (May 17, 2007). "The Musicians of !!!: Making Their Own 'Myths' " (Audio: Flash or MP3). All Things Considered رادیوی عمومی ملی. Retrieved August 26, 2010.
  3. "!!! (Chk Chk Chk) discography". lescharts.com. Hung Medien. Retrieved 15 May 2013.
  4. "Chart Log UK: Numerals". Zobbel.de. Retrieved December 2, 2011.