بحث کاربر:Pegaah

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از کاربر:Pegaah)
آخرین نظر: ۷ سال پیش توسط MediaWiki message delivery در مبحث دعوت‌نامهٔ شرکت در همایهٔ ماهیانه
کاربر پروژه هریم

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Pegaah»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- چالاکБаҳс ‏۱ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۲۰:۰۹ (UTC)پاسخ

افزودن پوستر[ویرایش]

بادرود بانو پگاه؛ خوشحالم که در ویکی‌پدیا مشارکت می‌کنید. در بحث بانو پرستو که در رابطه با افزودن پوستر نوشتید، خودتان نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. برای این کار:

  1. ابتدا باید پوستر را در کامپیوترتان ذخیره کنید؛ که برای این کار می‌توان روی پوستر کلیک راست کرده و سپس گزینه Save Image As.. را بزنید.
  2. پس از ذخیره شدن، در ویکی‌پدیا و در نوار سمت راست و در قسمت ابزارها، روی گزینه بارگذاری پرونده کلیک کنید؛ و در آنجا آیتم جلد آلبوم، کتاب، دی‌وی‌دی و جز آن و نمادهای غیرآزاد تحت استفادهٔ منصفانه را بزنید.
  3. پس از آن، در آنجا بهترین برچسب را برای حق تکثیرش بزنید که برای این پرونده، باید روی پوستر فیلم کلیک کنید.
  4. سپس، پرونده داخل کامپیوترتان را به وسیله Choose File وارد ویکی کنید و توضیحات لازم را در قسمت خلاصه بنویسید؛ که من برای پرونده‌های بارگذاری خودم مانند این پرونده به این شکل می‌نویسمش.
  5. سپس پرونده را بارگذاری و در قسمت تصویر، جعبه اطلاعات مقاله ساحره‌ها وارد کنید.

اگر سوالی بود، در خدمتم.. ارادتمند--فرشید . بحث ‏۲ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۰۹:۵۵ (UTC)پاسخ

مرسی از راهنماییتون. هنوز کمتر از نمی‌دونم چقدر ویرایش دارم و تایید نشدم بنابراین نمی‌تونم عکس آپلود کنم. پگاه (بحث) ‏۲ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۰۹:۵۸ (UTC)پاسخ
گمان کنم که باید بیش از ۱۰۰ ویرایش داشته باشید که شما الان ۳۳ ویرایش دارید. البته، ابتدا من فکر کردم که نمیدانید که چطور باید پرونده را بارگذاری کنید. به هر حال اگر سوالی بود در صفحه بحثم مطرح کنید؛ من بسیار خوشحال می‌شوم که به کاربران تازه‌ای مانند شما کمک کنم.. ارادتمند--فرشید . بحث ‏۲ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۱۰:۰۲ (UTC)پاسخ
مرسی به هر حال. :)پگاه (بحث) ‏۲ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۱۰:۱۳ (UTC)پاسخ

جوش سربه‌سر میلگرد[ویرایش]

درود؛ گویا در نوشتار فوق ویرایشی داشتید. لطفاً اگر در حوزه تخصص شماست، منبع دوم را تصحیح کنید. در واقع منبع نیست. صرفاً یک توضیح است. با سپاس--اُمیدگفتگو ‏۲ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۲۱:۲۵ (UTC)پاسخ

سلام. نه مطلقا راجع به میلگرد و مخلفاتش چیزی نمی‌دانم. خرابکاری را خنثی کرده بودم. اما تغییراتی در مقاله دادم. بخشی که توضیح بود را بردم به پانویس (چون پانویس توضیحی است). آن یکی منبع را هم بردم به بخش مطالعه بیشتر چون در واقع منبع نبود. برچسب بدون منبع هم اضافه کردم. پگاه (بحث) ‏۲ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۲۲:۴۴ (UTC)پاسخ

تائید شده[ویرایش]

درود . شما در اینجا ، فرمودید که کاربر تائید شده نیستید! (و گویا جوابتان رو نمیدهند) بله شما با 156 ویرایش (تا الان)- از تائید شده هم تائید شده تر هستیدD:--محسن (آریامهر) (بحث) ‏۶ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۱۶:۵۵ (UTC)پاسخ

بله انگار D:پگاه (بحث) ‏۶ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۲۳:۲۴ (UTC)پاسخ

راهنمایی[ویرایش]

سلام؛

بار دیگر به شما خوشامد می‌گویم. از اینکه به ویکی‌پدیا پیوستید و به گسترش آن کمک می‌کنید بسیار خرسندیم.

در زیر یک سری نکات ابتدایی آورده شده است: الگو:بنرهای ویکی‌پدیا اگر سؤالی دارید و یا نیاز به راهنمایی دارید، کافی است در صفحه بحثم مطرح کنید تا پاسخ دهم... خجالت نکشید من به عنوان یکی از معلمان راهنمای ویکی‌پدیا اینجام تا به شما کمک کنم.--Freshman404Talk ‏۱۲ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۰۹:۴۷ (UTC)پاسخ

نشان[ویرایش]

امیدوارم روند ویکی‌نویسیتان پایدار بماند. __Âriobarzan ‏۱۶ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۱۰:۵۹ (UTC)پاسخ
خیلی ممنون. خیلی خوشحالم کردید. پگاه (بحث) ‏۱۶ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۱۱:۰۲ (UTC)پاسخ
ناقابل است. __Âriobarzan ‏۱۶ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)پاسخ

یک نکته ریز[ویرایش]

سلام،

به نظرم شما دیگر بیش از اندازه سخت گرفته‌اید در صفحهٔ یکی از دوستان دیدم که نگاشته‌اید که نگرانید که نقطه‌ها را در کجا قرار دهید، دوستم نیز به‌درستی ابزاری خوب را به شما معرفی کردند که امیدوارم استفاده‌کرده و لذتش را ببرید... اما یک نکتهٔ دیگر آنکه ویکی‌پدیا:«از همه قوانین چشم‌پوشی کنید» یعنی چه؟ را نیز مطالعه کنید. موفق باشید. KhabarNegar خبرنگار ‏۱۹ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۰۸:۴۶ (UTC)پاسخ

من یک کمی ملا لغطی‌ام کلا :))پگاه (بحث) ‏۱۹ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۱۰:۱۵ (UTC)پاسخ
ترکیب ملالغتی و غلط‌کاری!پگاه (بحث) ‏۱۹ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۱۰:۵۲ (UTC)پاسخ

گزیدن نگاره برگزیده: بهاره رهنما[ویرایش]

نگاره‌ای که نامزد کرده‌بودید برگزیده شد.
نگاره بهاره رهنما ، با اجماع موافق کاربران برگزیده شد، اگر تصویر دیگری در نظر دارید لطفاً آن را برای برگزیدگی نامزد کنید. امیدواریم در آینده نیز با مشارکت خود کیفیت نگاره‌های برگزیده را بهبود دهید، با سپاس از مشارکت شما. MahdiBotبحث ‏۳۱ اوت ۲۰۱۴، ساعت ۱۵:۰۶ (UTC)پاسخ

یک پیام از ربات MehrdadBot[ویرایش]

سلام! با سپاس از مشارکت‌های اخیرتان. به نظر می‌رسد شما به‌تازگی (در ۱۵۰ روز اخیر) در مقالهٔ «پیروی دیوانه» به صفحه/صفحه‌های ابهام‌زداییِ آلفاویل پیوند داده‌اید. چنین پیوندهایی معمولاً مورد نظر نیستند، چراکه صفحه‌های ابهام‌زدایی تنها فهرستی از منظورهای احتمالی را در بر دارند. لطفاً صفحهٔ ابهام‌زدایی را بررسی کنید و در صورتی که مقاله‌های هدف در آن وجود دارند، ویرایش خودتان را به گونه‌ای اصلاح کنید که مستقیماً به همان اهداف پیوند زده شود. برای اینکار می‌توانید از عملگر «|» در پیوند خود استفاده کنید، به طور مثال با تبدیل [[کبک]] به [[کبک (پرنده)|کبک]] می‌توانید پیوند کبک را به کبک‌ تبدیل کنید. (بدون اینکه ظاهر مقاله تغییری کند)

همچنین با مراجعه به ویکی‌پدیا:گزارش دیتابیس/صفحات دارای ویکی‌پیوندهای مبهم، در اصلاح پیوندهای ابهام‌زدایی کمک کنید.

یک پیام از ربات MehrdadBot[ویرایش]

سلام! با سپاس از مشارکت‌های اخیرتان. به نظر می‌رسد شما به‌تازگی (در ۱۵۰ روز اخیر) در مقالهٔ «فیلم سوسیالیسم» به صفحه/صفحه‌های ابهام‌زداییِ مونتاژ , ادسا پیوند داده‌اید. چنین پیوندهایی معمولاً مورد نظر نیستند، چراکه صفحه‌های ابهام‌زدایی تنها فهرستی از منظورهای احتمالی را در بر دارند. لطفاً صفحهٔ ابهام‌زدایی را بررسی کنید و در صورتی که مقاله‌های هدف در آن وجود دارند، ویرایش خودتان را به گونه‌ای اصلاح کنید که مستقیماً به همان اهداف پیوند زده شود. برای اینکار می‌توانید از عملگر «|» در پیوند خود استفاده کنید، به طور مثال با تبدیل [[کبک]] به [[کبک (پرنده)|کبک]] می‌توانید پیوند کبک را به کبک‌ تبدیل کنید. (بدون اینکه ظاهر مقاله تغییری کند)

همچنین با مراجعه به ویکی‌پدیا:گزارش دیتابیس/صفحات دارای ویکی‌پیوندهای مبهم، در اصلاح پیوندهای ابهام‌زدایی کمک کنید.

یک پیام از ربات MehrdadBot[ویرایش]

سلام! با سپاس از مشارکت‌های اخیرتان. به نظر می‌رسد شما به‌تازگی (در ۱۵۰ روز اخیر) در مقالهٔ «خداحافظ زبان» به صفحه/صفحه‌های ابهام‌زداییِ فرانسوی پیوند داده‌اید. چنین پیوندهایی معمولاً مورد نظر نیستند، چراکه صفحه‌های ابهام‌زدایی تنها فهرستی از منظورهای احتمالی را در بر دارند. لطفاً صفحهٔ ابهام‌زدایی را بررسی کنید و در صورتی که مقاله‌های هدف در آن وجود دارند، ویرایش خودتان را به گونه‌ای اصلاح کنید که مستقیماً به همان اهداف پیوند زده شود. برای اینکار می‌توانید از عملگر «|» در پیوند خود استفاده کنید، به طور مثال با تبدیل [[کبک]] به [[کبک (پرنده)|کبک]] می‌توانید پیوند کبک را به کبک‌ تبدیل کنید. (بدون اینکه ظاهر مقاله تغییری کند)

همچنین با مراجعه به ویکی‌پدیا:گزارش دیتابیس/صفحات دارای ویکی‌پیوندهای مبهم، در اصلاح پیوندهای ابهام‌زدایی کمک کنید.

یک پیام از ربات MehrdadBot[ویرایش]

سلام! با سپاس از مشارکت‌های اخیرتان. به نظر می‌رسد شما به‌تازگی (در ۱۵۰ روز اخیر) در مقالهٔ «حامد حبیبی» به صفحه/صفحه‌های ابهام‌زداییِ ایرانی پیوند داده‌اید. چنین پیوندهایی معمولاً مورد نظر نیستند، چراکه صفحه‌های ابهام‌زدایی تنها فهرستی از منظورهای احتمالی را در بر دارند. لطفاً صفحهٔ ابهام‌زدایی را بررسی کنید و در صورتی که مقاله‌های هدف در آن وجود دارند، ویرایش خودتان را به گونه‌ای اصلاح کنید که مستقیماً به همان اهداف پیوند زده شود. برای اینکار می‌توانید از عملگر «|» در پیوند خود استفاده کنید، به طور مثال با تبدیل [[کبک]] به [[کبک (پرنده)|کبک]] می‌توانید پیوند کبک را به کبک‌ تبدیل کنید. (بدون اینکه ظاهر مقاله تغییری کند)

همچنین با مراجعه به ویکی‌پدیا:گزارش دیتابیس/صفحات دارای ویکی‌پیوندهای مبهم، در اصلاح پیوندهای ابهام‌زدایی کمک کنید.

شبیه‌سازی ناظر۶[ویرایش]

سلام. شما در انتخابات ناظر۶ حضور داشته‌اید. ممنون می‌شوم ویکی‌پدیا:قهوه‌خانه/گوناگون#شبیه‌سازی انتخابات ناظر۶ را بخوانید و اگر تمایل داشتید مشارکت کنید. 4nn1l2 (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۱۲ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در همایهٔ ماهیانه[ویرایش]

سلام! از مرداد ماه امسال، در ویکی‌پدیای فارسی برنامه‌های ویرایش گروهی (همایه) به‌صورت ماهیانه برگزار خواهد شد. هدف این همایه‌ها ایجاد و بهبود مقالات مهم در ویکی‌پدیای فارسی و ترویج کار گروهی است و در پایان هر همایه نیز هدایایی به کاربران شرکت‌کننده تقدیم خواهد شد که تشکری‌ست بابت تلاش و همکاری آن‌ها.
در همین زمینه، همایهٔ ماه مرداد تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت و قرار است مقاله‌های مهم ایجادنشده بر پایهٔ دیگر میان‌ویکی‌ها که در ویکی‌پدیای فارسی موجود نیستند را ایجاد کنیم و در ماه‌های آتی نیز همایه‌هایی با موضوعات دیگر برگزار خواهد شد. لذا از شما دعوت می‌کنم در این همایه شرکت کنید و به بهبود ویکی‌پدیای فارسی یاری رسانید. با احترام، درفش کاویانی (بحث)
--تحویل‌دهندهٔ پیام: MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۲۲:۱۶ (UTC)پاسخ