گلدستون (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
گلدستون
پوستر اصلی فیلم
کارگردانایوان سن
تهیه‌کنندهدیوید جوزی
گریر سیمپکین
نویسندهایوان سن
موسیقیایوان سن
فیلم‌بردارایوان سن
تدوین‌گرایوان سن
تاریخ‌های انتشار
مدت زمان
۱۱۰ دقیقه
کشوراسترالیا
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۲ میلیون دلار[۳]
فروش گیشه۶۵۰ هزار دلار [۲]

گلدستون (به انگلیسی: Goldstone) یک فیلم سینمایی دلهره‌آور و جنایی استرالیایی محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی ایوان سن است. این فیلم دنباله جاده مرموز (۲۰۱۳) محسوب می‌شود.

این فیلم در ۷ ژوئیه ۲۰۱۶ در استرالیا اکران سینمایی شد. فیلم عمدتاً در لوکیشن شهر کوچک میدلتون، کوئینزلند، استرالیا فیلمبرداری شده‌است.

داستان[ویرایش]

داستان فیلم دربارهٔ تلاش‌های کاراگاهی به نام جی سوان می‌باشد که در ابتدا قصدش از رفتن به شهر کوچک گلدستون، یافتن یک زندانی آسیایی بود؛ اما در ادامه با مشاهده شهردار فاسد آنجا و اتفاقات پشت پرده‌ای که خبر از کارهایی کثیف و غیرقانونی می‌داد، بر خود وظیفه داسنت که تحقیقات خود را در این باره بیشتر کند.

بازیگران[ویرایش]

اکران[ویرایش]

اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم سیدنی در ۸ ژوئن ۲۰۱۶ بود و در ۷ ژوئیه ۲۰۱۶ در استرالیا نیز منتشر شد و در ۲ مارس ۲۰۱۸ دوباره عرضه شد.[۵] عرضه آن برای فروش بلو-ری و دی‌وی‌دی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸ انجام شد.[۶]

باکس آفیس[ویرایش]

فیلم گلدستون در آمریکا و کانادا ۸۷٬۶۳۹ دلار و در سرزمین‌های دیگر ۵۶۲٬۷۱۳ دلار فروش داشت؛ که مجموعاً ۶۵۰٬۳۵۲ دلار در سراسر جهان است، به علاوه ۱۱٬۹۸۷ دلار با فروش فیلم خانگی،[۶] در برابر بودجه ۲ میلیون دلاری.

منابع[ویرایش]

  1. "World Premiere of Australian Film Goldstone to open Sydney Film Festival 2016" (PDF). Sydney Film Festival. 8 June 2016. Retrieved 30 June 2020.
  2. ۲٫۰ ۲٫۱ "Goldstone (2016)". Box Office Mojo. IMDb. Retrieved 30 June 2020.
  3. "'Goldstone' Premieres in Queensland". Ausfilm. 29 June 2016. Retrieved 26 April 2020.
  4. Eddie Cockrell (8 June 2016). "Film Review: 'Goldstone'". Variety. Retrieved 8 August 2018.
  5. "Goldstone (2018 Re-release)". Box Office Mojo. IMDb. Retrieved 30 June 2020.
  6. ۶٫۰ ۶٫۱ "Goldstone (2016) - Financial Information". The Numbers. Nash Information Services, LLC. Retrieved 30 June 2020. خطای یادکرد: برچسب <ref> نامعتبر؛ نام «NUM» چندین بار با محتوای متفاوت تعریف شده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).

پیوند به بیرون[ویرایش]