پرش به محتوا

پیش‌نویس:بیوگرافی حامد خدایی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

حامد خدایی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران می باشد وی اهل ایران و شهر زنجان است او متولد 3 آبان 1371 و در شهر کرج استان البرز زندگی می کند وی جزو بازیکنان ایرانی است که سابقه حضور در جام باشگاه های اروپا را در کارنامه خود دارد. از مسابقات آموزشگاهی به منتخب مدارس راه یافته و با عملکرد خوبی که داشته در سال های 1387 و 1389 به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد او مدتی شاگرد اسطوره ی فوتسال ایران زنده یاد بابک معصومی بود و بعداز اردوهای ملی استارت فوتسال حرفه ای او شروع شد. وی در تیم های قارچ ملارد / شوپی ملارد به فوتسال خود در سطح بزرگسالان کشور ادامه داد و به مدت سه سال به تیم مقاومت البرز پیوست که دو سال از آن برای گذراندن خدمت مقدس سربازی بود .


خدایی بعداز پایان خدمت سربازی در تیم هایی از جمله: فرخی باقر شهر میل کریمی البرز بوتا پارس ایرانیان اهورای بهبهان توپ زد اما این پایان کار او نبود او سابقه بازی در تیم های خارجی و تیم های بزرگی هم در کارنامه ی خود دارد . حامد خداییبرای نمایش استعداد خود به کشورهای آذربایجان رفت و در آنجا عملکرد فوق العاده ای از خود به جای گذاشت و دو سال در تیم مارافون و یک سال در تیم باکو فایر آذربایجان به بازی پرداخت .

این ملی پوش جوان بعداز اتمام قرارداد خود پیشنهاداتی از کشورهای مختلف دریافت کرد اما انتخاب بعدی او کشور عراق و تیم مصافی الجنوب عراق بود. خدایی که جزو بازیکنان برتر خارجی در کشور عراق بود تصمیم گرفت یک سال دیگر در لیگ عراق بماند با این تفاصیل که این بار وی میخواست برای نارنجی پوشان یا همان شهربان دیالی به میدان برود و توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد . این بازیکن خوش اخلاق و فنی علاقه ی خاصی به گتوسوی ایتالیایی دارد و الگوی ورزشی وی این بازیکن جنگنده و شکست ناپذیر است.

حامد خدایی به لژیونر بودن خود ادامه داد و فصل جدید تیم جدیدی را انتخاب کرد و به تیم بزرگ واموس اندونزی رفت که یکی از پر افتخار ترین تیم های اسیایی است رفت خدایی در انجا روزهای درخشانی را طی کرد که کرونا باعث شد همه چیز متوقف شود و لیگ در اواخر فصل در مرحله نهایی نیمه تمام بماند.


گتوسوی فوتسال ما علاقه ای به برگشت به ایران را نداشت و به کار خود در خارج از ایران ادامه داد این بار شهر بیشکک و کشور قرقیزستان مقصد بعدی او بود و با تیم موراس قرقیزستان توانست نایب قهرمانجام حذفی و نایب قهرمان لیگ شود خدایی که کاپیتان تیم موراس قرقیزستان بود توانست با عملکرد خوبی که از خود بجای گذاشته بود به پیشنهادهایی بزرگ دست پیدا کند..

حامد خدایی به یکی از تیم های مردمی و بزرگ اروپایی در کشور بوسنی و هرزگویین پیوست این تیم که موستار اس جی نام داشت نماینده کشور بوسنی در جام باشگاههای اروپا بود و خدایی توانست نام خود را به عنوان چهارمین بازیکنی که در جام باشگاههای اروپادر فوتسال بازی کرده را ثبت کند. بعد از اتمام جام باشگاهاای اروپا ملی پوش ایرانی به یک تورنومنت بزرگ در کشور مالدیو رفت و توانست مقام نایب قهرمانی را به ویترین ورزشی خود اضافه کن.


**** افتخارات ****


قهرمانی با باشگاه مقاومت البرز در 3 سال متوالی

دو قهرمانی با تیم مبل کریمی البرز

بهترین مدافع لیگ عراق همراه با تیم مصافی الجنوب

قهرمانی با تیم مارافون آذربایجان در لیگ برتر فوتسال

قهرمانی جام حذفی فوتسال آذربایجان با تیم مارافون

بهترین مدافع جام حذفی آذربایجان

بازیکن اخلاق لیگ برتر آذربایجان

بازیکن تیم واموس اندونزی بازیکن تیم نادی الشهربان العراق

حضور در جام باشگاههای اروپا با تیم موستار اس ی هرزگوین


تیم هایی که حامد خدایی در آن بازی کرده است


لیگ ایران

قارچ ملارد

شوپی ملارد

فرخی باقر شهر

مبل کریمی البرز

بوتاپارس ایرانیان

مقاومت البرز

اهورای بهبهان



خارج از ایران

مصافی الجنوب العراق

نادی الشهربان العراق

مارافون اذربایجان

باکوفایر اذربایجان

واموس اندونزی

موراس قرقیزستان

موستار اس جی بوسنی

ار دی سی مالدیو


شماره پیراهن مورد علاقه 6

قد : 170

وزن 60


لینک یوتیوب اینستاگرام