ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Poster - Freshman, The (1925) 03.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


پوستر فیلم صامت هارولد لوید به دانشگاه می‌رود، چاپ شده در سیدنی، استرالیا[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۴ ساعت ۰۷:۵۱:۳۹ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

پوستر فیلم صامت هارولد لوید به دانشگاه می‌رود، چاپ شده در سیدنی، استرالیا
این فیلم در سال ۱۹۲۵ در آمریکا و چند کشور دیگر اکران گردید. بازیگر اصلی این فیلم هارولد لوید بود. این اثر موفق‌ترین فیلم این هنرپیشه محسوب می‌شود.
دلیل
کیفیت عالی و دانشنامه‌ای
مقالاتی که تصویر در آنها استفاده شده است
هارولد لوید به دانشگاه می‌رود و فیلم صامت
رده نگاره برگزیده
پدیدآورنده(ها)
پته اکسچنج
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
  • موافق به عنوان نامزد کننده -- ماهان Inbox ۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۰۷:۵۱ (UTC)
  • موافق کیفیت بالا دانشنامه‌ای etore TALK ۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۰۸:۰۶ (UTC)
  • مخالف - تصویر اشکالات کوچکی داره، آثار تا خوردگی در جاهای مختلف به وضوح دیده می‌شه. اما نکته مهم این هست که این پوستر، پوستر خوبی برای شناساندن فیلم نیست، این تنها پوستری هست که در استرالیا استفاده شده، همینطور فیلم توی استرالیا با یک نام متفاوت اکران شده، بنابراین نمی‌تونه به تنهایی برای شناساندن فیلم کافی باشه و به نظر من در حداقل‌ترین باید به همراه File:Poster - Freshman, The (1925) 01.jpg نامزد بشه. -- bkouhi (بحث) ۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۰۸:۲۰ (UTC)
این پوستر پوستری قدیمی است و ارزش دانشنامه‌ای دارد. ضمنا" قرار نیست یک عکس بار دانشنامه‌ای یک نوشتار را تمام و کمال بر دوش بکشد. همین که بر بار دانشنامه‌ای آن بیافزاید کافیست. ماهان Inbox ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۰۹:۰۹ (UTC)[پاسخ]

آری هر عکس قرار نیست تمام ویژگی های یک عکس کامل را دارا باشد همین که باعث شده دانشنامه ای شود خود کافیست etore TALK ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۰۹:۱۴ (UTC)[پاسخ]


برگزیده شد

پرونده:Poster - Freshman, The (1925) 03.jpg
Kasir بحث ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۱۲:۳۲ (UTC)
[پاسخ]