ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه مقاله‌ها برای ایجاد/میز کمک

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
صفحهٔ اصلیصفحهٔ بحثدرخواست‌ها
ردهفهرست
ویترینارزیابیمشارکت‌کنندگان
بحث
راهنمای بازبینی
ابزار کمکی
درخواست
کمک
عملیات
انباشته‌ها

به میز کمک ویکی‌پروژهٔ مقاله‌ها برای ایجاد خوش‌آمدید

  • این صفحه تنها برای پرسش‌ها پیرامون درخواست ایجاد مقاله در ویکی‌پدیا است. آیا به جای درستی آمده‌اید؟
  • لطفاً برای حفظ امنیت خودتان نشانی ایمیل یا سایر اطلاعات ارتباطی خود را به دیگران ارائه ندهید. پاسخ‌ها در همین صفحه ارسال خواهند شد؛ ما قادر به ارائهٔ پاسخ از طریق ایمیل نیستیم.
  • لطفاً در نظر داشته‌باشید که ما همگی داوطلب هستیم و در پاره‌ای از اوقات، پاسخ دادن به پرسش شما ممکن است کمی زمان ببرد. از شکیبایی شما ممنونیم.
  • بازبینی‌کنندگان دارای حسن نیت در ویکی‌پروژهٔ مقاله‌ها برای ایجاد هرگز جهت ارسال یک پیش‌نویس به فضای نام مقاله‌ها، بهبود یک پیش‌نویس یا احیای یک مقالهٔ حذف‌شده از کسی درخواست پرداخت دستمزد نمی‌کنند. اگر کسی با شما تماس گرفت و چنین پیشنهادی ارائه کرد، لطفاً موضوع را در همین صفحهٔ راهنمایی گزارش کنید.
برای طرح پرسش جدید اینجا کلیک کنید.

یک بازبینی‌کننده به‌زودی پاسخ سؤال شما را در همین صفحه خواهد داد. لطفاً پس از طرح پرسش به‌طور مرتب به این صفحه سر بزنید.
بایگانی‌ها: ۱، ۲
رد شدن از محتوا تا پرسش‌های امروز · رد شدن از محتوا تا پایین صفحه · گفتگوهای بایگانی‌شده




عدم تایید صفحه[ویرایش]

بازبینی Holding NH از درخواست؛ ۶ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۱۹:۲۲[ویرایش]

{{SAFESUBST:خالی|<!پیش‌نویس مقالهٔ شما باید پیش از انتقال به فضای نام اصلی توسط کاربران باتجربه بررسی شود. اگر فکر می‌کنید مقالهٔ شما برای انتقال به فضای اصلی آماده است، به‌جای حذف برچسب‌ها ({{AfC submission... یا {{پیش‌نویس‌های منتقل‌شده از فضای نام اصلی...) از بالا یا پایین مقاله، روی دکمهٔ آبی با عنوان «ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!» موجود در پایین برچسب کلیک کنید تا درخواست بررسی مقالهٔ شما ارسال شود. سپس منتظر بازبینی مقاله توسط یک کاربر باتجربه بمانید. لطفاً عنوان صفحهٔ پیش‌نویسی که در مورد آن پرسش دارید را در خط بالا وارد کنید.

سپس در خط زیر به ما بگویید که چرا درخواست کمک دارید. هر چند خط که لازم است، بنویسید. -من هرکاری می کنم نمی تونم صفحه رو به مرحله بعدی ارجاع بدم >}}

Holding NH (بحث) ‏۶ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۱۹ (UTC)[پاسخ]

بازبینی Swanprincess1992 از درخواست؛ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۲۷:۳۸[ویرایش]

{{SAFESUBST:انتشار مقاله

سپس در خط زیر به ما بگویید که چرا درخواست کمک دارید. هر چند خط که لازم است، بنویسید. -->}}

Swanprincess1992 (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC){{SAFESUBST:من می خوام مقاله ای در مورد یک نویسنده به نام الناز دادخواه بنویسم که هرکاری می کنم از صفحه پیش نویس توی صفحه اصلی نمیره. کسی هست بتونه کمک کنه و این مقاله رو جای من بنویسه؟ اطلاعات و منابع رو هم میتونم براش بفرستم.[پاسخ]