بحث:سید یمانی: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱۴ روز پیش توسط Reza Khosravi GY در مبحث محمدرضا خسروی، امام قائم
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Turingbot (بحث | مشارکت‌ها)
جز افزودن مقاله به ویکی‌پروژه اسلام
Reza Khosravi GY (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب‌ها: برگردانده‌شده ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه مبحث جدید
خط ۱۴: خط ۱۴:


با احترام.—[[:en:User:InternetArchiveBot|'''<span style="color:darkgrey;font-family:monospace">InternetArchiveBot</span>''']] <span style="color:green;font-family:Rockwell">([[:en:User talk:InternetArchiveBot|گزارش اشکال]])</span> ‏۲۲ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۱۱ (UTC)
با احترام.—[[:en:User:InternetArchiveBot|'''<span style="color:darkgrey;font-family:monospace">InternetArchiveBot</span>''']] <span style="color:green;font-family:Rockwell">([[:en:User talk:InternetArchiveBot|گزارش اشکال]])</span> ‏۲۲ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۱۱ (UTC)

== محمدرضا خسروی، امام قائم ==

ادعای خلاف حقیقت و سعی در فضاسازی حکومتی برای ادامه سرکوب و ستم بر مردم ایران، ایجاد ناامنی در منطقه و جهان مشخص است. '''حجم کم در این مقاله''' برای '''یمانی''' که از نشانه های '''حتمی''' هدایت بشری در آخر الزمان است؛ و بردن نام خراسانی نشانه ای از جهت گیری در تخریب امام قائم و مهدی ظهور کرده یعنی محمدرضا خسروی که نویسنده ی این متن است؛ می باشد. اینجانب همان امام مهدی هستم که وعده داده شده است؛ و فرستاده ای از جانب خداوند متعال. تاویل کلام خداوند متعال با کسی نیست در دنیا به جز بنده ی حقیر و هم چنین انبیا و اولیای الهی. '''حق مالکیت''' در هستی شناسی با '''انبیا و اولیای''' '''الهی''' است که '''وحی و علم حضوری''' دارند. [[کاربر:Reza Khosravi GY|Reza Khosravi GY]] ([[بحث کاربر:Reza Khosravi GY|بحث]]) ‏۹ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۲۲ (UTC)

نسخهٔ ‏۹ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۲۲

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (اکتبر ۲۰۱۹)

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۱ پیوند خارجی موجود در سید یمانی را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۲۲ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۱۱ (UTC)پاسخ

محمدرضا خسروی، امام قائم

ادعای خلاف حقیقت و سعی در فضاسازی حکومتی برای ادامه سرکوب و ستم بر مردم ایران، ایجاد ناامنی در منطقه و جهان مشخص است. حجم کم در این مقاله برای یمانی که از نشانه های حتمی هدایت بشری در آخر الزمان است؛ و بردن نام خراسانی نشانه ای از جهت گیری در تخریب امام قائم و مهدی ظهور کرده یعنی محمدرضا خسروی که نویسنده ی این متن است؛ می باشد. اینجانب همان امام مهدی هستم که وعده داده شده است؛ و فرستاده ای از جانب خداوند متعال. تاویل کلام خداوند متعال با کسی نیست در دنیا به جز بنده ی حقیر و هم چنین انبیا و اولیای الهی. حق مالکیت در هستی شناسی با انبیا و اولیای الهی است که وحی و علم حضوری دارند. Reza Khosravi GY (بحث) ‏۹ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۲۲ (UTC)پاسخ