بحث کاربر:مردتنها/بایگانی ۷۶: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط DynamicFolklore در مبحث کسب تجربه
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
←‏نوستالژی: بخش جدید
←‏درخواست: بخش جدید
خط ۳۶: خط ۳۶:


سلام بر محسن گرامی. ارد بزرگ را که خاطرتان هست؟ [[حکیم ارد بزرگ|این نسخه جدیدش]]! :) [[کاربر:Mahdy Saffar|<span style="color:#007FAF;">مهدی</span>]] [[بحث کاربر:Mahdy Saffar|<span style="color:#CF7F2F;">صفار</span>]] ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۳۹ (ایران) ‏۸ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۰۹ (UTC)
سلام بر محسن گرامی. ارد بزرگ را که خاطرتان هست؟ [[حکیم ارد بزرگ|این نسخه جدیدش]]! :) [[کاربر:Mahdy Saffar|<span style="color:#007FAF;">مهدی</span>]] [[بحث کاربر:Mahdy Saffar|<span style="color:#CF7F2F;">صفار</span>]] ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۳۹ (ایران) ‏۸ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۰۹ (UTC)

== درخواست ==

با سلام کاربر:Jeeputer با سوء استفاده از اختیاراتشون دسترسی من به عنوان گشت خودکار رو سلب کردن خواستار بررسیو برخوردبا ایشان هستم ممنونم از توجهتون--[[کاربر:Aliaskari68|Aliaskari68]] ([[بحث کاربر:Aliaskari68|بحث]]) ‏۱۱ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۲۳ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۱ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۲۳

خوش‌آمدید

مهمان گرامی، به صفحه بحث من خوش آمدید.اینجا این صفحه کاربری ‌مردتنها است. اگر از من می‌خواهید چیزی بپرسید با کلیک بر روی علامت «+» متن خود را وارد صفحه بحث من کنید. پاسخ شما را در همین‌جا خواهم داد نه جای دیگر؛ بنابراین پیش از بستن صفحه آن را به فهرست تعقیبات خود اضافه کنید تا آسانتر بتوانید برای دریافت پاسخ خود دوباره به اینجا بیایید. اگر من در صفحه بحث شما چیزی پرسیدم در همان‌جا به من پاسخ دهید تا ترتیب بحث‌ها به هم نخورد. چنانچه کمک فوری نیاز دارید، با توجه به اینکه ممکن است من برخط (آنلاین) نباشم، از میز کمک استفاده کنید تا دیگر کاربران برخط کمکتان کنند. شاد باشید.

  • در ویرایش مقالات در ویکی جسور باشید و ترس از خرابکاری یا اشتباه را به خود راه ندهید. اگر هم اشتباه کردید، با استفاده از تاریخچه مطلب آن را به نسخه قبلی واگردانی کنید.
  • به اصل پنجم از اصول پنجگانه و شیوه‌نامه توجه کنید.
  • توجه کنید که در ویکی هر کاربر حقوقی دارد و نباید به حریم خصوصی کاربران دیگر از جمله صفحه شخصی آنها تجاوز کرد و در آن دستکاری بی‌دلیل کرده یا برچسب زد.
  • خواهشمندم به اصل چهارم اصول پنجگانه توجه کنید.
بایگانی جدید ساخته شد Mardetanha (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۴:۳۵ (UTC)پاسخ

کم کاری

درود دوست عزیز ... من مدتی است ویرایش های شما را دنبال می کنم. متاسفانه در ویکی پدیا کم کار شده اید... لطفاً بیشتر وقت بگذارید. با سپاس. فضول محله (بحث) ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۴۵ (UTC)پاسخ

@فضول محله: چشم Mardetanha (بحث) ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۵۳ (UTC)پاسخ

چه بر سر ویکی‌پدیا آمده است؟

دوست عزیز چه بر سر ویکی‌پدیا آمده است که تمام اظهار نظرها و انتقادها از مقاله‌های تحت سیطره باندهای مختلف خیلی سریع حذف می‌گردند؟! واقعا آیا ویکی‌پدیا نمودی از جامعه ایران است و البته قشر تحصیل کرده ایران؟ اگر چنین باشد که فاتحه کشور و حاکمیت دموکراسی خوانده شده است. نیم نگاهی به سابقه ویرایشات در صفحه بحث مقاله شوشی بکنید. کاربری با نام لوک خوش شانس بسیار سریع بحث من را بطور غیر قابل بازگشت پاک کرده و آی‌پی من را بلاک نموده است. چیزی که من نوشته بودم در مورد جلوگیری از ایجاد مناقشه قومی توسط هموطنان ارمنی در ایران بود. بالاخره نمی‌شود که آن‌ها بنیشینند و کاری نکنند و در راستای منافع خود جنگ قومی را به کشور ایران بکشانند. --5.121.237.52 ‏۱۷ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۳۴ (UTC)پاسخ

خاچاپوری (Խաչապուրի)

سلام این مقاله که ساخته بودید توجه بنده را جلب کرد این غذا که در دسته خانوادگی پیراشکی نیز هست هم در ارمنستان و هم در دیاسپورای ارمنی خیلی پرطرفدار است اما شکل تهیه اش و هم موادش کاملا متفاوت است را بنگرید Luckie Luke (Talk) ‏۱۹ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۵۵ (UTC)پاسخ

@Luckie Luke: به به و ممنونم، انشالله در سفر بعدی این را هم تست می‌کنم. Mardetanha (بحث) ‏۱۹ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۱۰ (UTC)پاسخ

کسب تجربه

درود، شما تقریبا به مدت پانزده سال است که در ویکی ویرایش می‌کند، چه چیزی برای شما مزید برعلت شد که تجربه زیادی کسب کنید؟ مهرافزون! DynamicFolklore TalkCon ‏۱۹ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۵۶ (UTC)پاسخ

مشارکت

با سلام، نظرخواهی ای پیرامون پیش‌نویس:نوید جمشیدی برقرار است، خوشحال میشویم اگر دوست داشتید نظر خودتان را به عنوان مدیر ویکیفا اعلام نمایید، سپاس. Ankralover (بحث) ‏۳ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۰:۱۴ (UTC)

نوستالژی

سلام بر محسن گرامی. ارد بزرگ را که خاطرتان هست؟ این نسخه جدیدش! :) مهدی صفار ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۳۹ (ایران) ‏۸ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۰۹ (UTC)

درخواست

با سلام کاربر:Jeeputer با سوء استفاده از اختیاراتشون دسترسی من به عنوان گشت خودکار رو سلب کردن خواستار بررسیو برخوردبا ایشان هستم ممنونم از توجهتون--Aliaskari68 (بحث) ‏۱۱ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۲۳ (UTC)