دیابلو (فیلم آینده)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
دیابلو
کارگرداناِرنِستو دیاز اِسپینوزا
تهیه‌کننده
فیلمنامه‌نویسمت سَنسوم
بازیگراناسکات ادکینز
مارکو زارور
آلانا د لا روزا
فیلم‌بردارنیکولو د لا فر
شرکت
تولید
  • فیلم مُد اینتِرتِینمنت
  • باندل کپیتال مدیا
  • واندر استریت
  • بوفالو ۸ پروداکشنز
کشورایالات متحده آمریکا
زبان
  • انگلیسی
  • اسپانیایی

دیابلو یا شیطان (به انگلیسی: برگرفته‌از واژه اسپانیایی Diablo) یک فیلم اکشن و دلهره‌آور آمریکایی آماده اکران به کارگردانی اِرنستو دیاز اسپینوزا با بازی اسکات ادکینز، مارکو زارور و آلانا د لا روزا است.

خلاصه فیلم[ویرایش]

کریس چانی (ادکینز) که پس از آزادی از زندان، ماموریتی خطرناک را برای انجام یک وعده قدیمی آغاز می‌کند اما با ربودن الیزا (آلانا د لا روزا)، دختر یک گانگستر قدرتمند، خود را در خطر می‌بیند. پدرش، وینسنت، از تمام دنیای زیرزمینی جنایتکار دعوت می‌کند تا او را زنده برگردانند. ال کوروو (زارور)، یک قاتل روانی، نه برای پول بلکه برای انتقام‌گیری خود از خانواده وینسنت به شکار می‌پیوندد. کریس باید هم از پدر قدرتمند الیسا و هم از قاتل بی‌رحمی که برای انتقام‌جویی در سر دارد طفره برود تا آن‌قدر زنده بماند که داستان کاملی را که از او پنهان‌ شده است را به الیزا بگوید.

بازیگران[ویرایش]

تولید[ویرایش]

پیش‌تولید

در مه ۲۰۲۳، اعلام شد که قرار است اسکات ادکینز و مارکو زارور در فیلم "دیابلو" بازی کنند، که تصویربرداری اصلی در فوریه ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.[۱]

فیلمبرداری

تصویربرداری اصلی در ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ در کلمبیا آغاز شد.[۲] در ۹ مارس ۲۰۲۴ فیلمبرداری به پایان رسید و رپ شد.

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. Roxborough، Scott (۲۰۲۳-۰۵-۱۵). «Cannes: 'John Wick' Heavies Scott Adkins and Marko Zaror Join 'Diablo'». The Hollywood Reporter (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۲-۲۶.
  2. «Scott Adkins & Marko Zaror Tease Insane & Extreme Action for Their Upcoming Actioner DIABLO!». ACTION-FLIX.COM (به انگلیسی). ۲۰۲۴-۰۲-۰۹. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۲-۲۶.

پیوند به بیرون[ویرایش]