تیلور هیل

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از تیلور ماری هیل)
تیلور هیل
نام هنگام تولد تیلور ماری هیل
زادهٔ۵ مارس ۱۹۹۶ ‏(۲۸ سال)
پلتاین، ایلینوی،
ایالات متحده آمریکا
ملیتآمریکایی
پیشهمدل
سال‌های فعالیت۲۰۱۲ - اکنون
وبگاه
اطلاعات مدلینگ
قد۱٫۷۸ m (۵ ft ۱۰ in)[۱]
رنگ موقهوه‌ای
رنگ چشمسبز آبی
بنگاهآی‌ام‌جی مادلز

تیلور ماری هیل (به انگلیسی: Taylor Marie Hill) (زاده ۵ مارس ۱۹۹۶) مدل آمریکایی است.

اوایل زندگی[ویرایش]

هیل در پلتاین، ایلینوی به دنیا آمد و در آروادا، کلرادو بزرگ شد.[۲] او چپ‌دست است و پیش از اینکه وارد حرفه مدلینگ شود، یک ژیمناست حرفه‌ای بود. وی در سن ۱۶ سالگی از دبیرستان پومونا در آروادا فارغ التحصیل شد.[۳]

مدلینگ[ویرایش]

او در سن ۱۴ سالگی، وقتی با پدر و مادر خود به یک مزرعه مخصوص اسب سواری رفته بود، با عکاسی که آنجا حضور داشت آشنا می‌شود که درخواست می‌کند تیلور را به عنوان مدل معرفی کند. پس از موافقت خانواده و علاقه تیلور به مدلینگ، او اولین بار در سال ۲۰۱۲ در فشن شو HAUTE COUTURE حضور پیدا می‌کند.

او بسیار به فشن شو ویکتوریا سکرت علاقه داشت، و در سال ۲۰۱۴ موفق به شرکت در این مراسم گردید. وی برای آمادگی جسمانی یوگا و فیت کراس را انتخاب کرده‌است و در عین حالیکه به ورزش‌های شدید و چالش‌ها علاقه دارد ولی به گفته خودش، از ورزش‌های روزانه خوشش نمی‌آید و ترجیح می‌دهد به کلاس‌های تناسب اندام برود. او اولین بار در اکتبر ۲۰۱۲ بر روی جلد مجله ال قرار گرفت و در سال ۲۰۱۵ رسماً به عنوان فرشته ویکتوریا سکرت معرفی شد.

منابع[ویرایش]

  1. "Taylor Hill". IMG Models. Archived from the original on 26 September 2020. Retrieved April 4, 2021.
  2. Liana Satenstein (December 1, 2014). "Meet 7 New Faces of the Victoria's Secret Fashion Show". Vogue. Archived from the original on July 7, 2015. Retrieved July 11, 2015.
  3. "Taylor Hill Is The Youngest Victoria's Secret Model And 'The One To Watch'". Inquisitr. May 9, 2015. Archived from the original on July 12, 2015. Retrieved July 11, 2015.

پیوند به بیرون[ویرایش]