یک روز در زندگی مارلون باندو

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
یک روز در زندگی مارلون باندو
نویسنده(ها)مارلون باندو به همراه جیل تویس
تصویرگر(ها)ئی. جی. کلر
طراح جلدE. G. Keller
کشورآمریکا
زبانانگلیسی
ناشرChronicle Books، Partially Important Productions (Audiobook)
تاریخ نشر
۱۸ مارس ۲۰۱۸
شمار صفحات۴۰
شابکشابک ‎۱−۴۵۲۱−۷۳۸۰-X

«یک روز در زندگی مارلون باندو» (انگلیسی: A Day in the Life of Marlon Bundo) یک کتاب منتشر شده در سال ۲۰۱۸ در ژانر ادبیات کودک است که توسط جیل تویس نوشته و توسط ئی. جی. کلر کشیده شده‌است و داستان خیالی یک روز از زندگی مارلون باندو (خرگوش واقعی مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا) است. این داستان دربارهٔ عشق همجنس‌گرایانه این خرگوش و عشقش به خرگوشی نر به نام ویزلی است.

کتابی با نام مشابه توسط خانواده مایک پنس نوشته شده و انتشار یافته‌بود. اما جان الیور در برنامه هفته پیش امشب با جان اولیور به عنوان یک پاسخ برای مخالفت پنس با ازدواج همجنس‌گرایان و حمایت وی از تبدیل درمانی این کتاب را به شکل یک نقیضه آزاد از آن کتاب نوشت و قبل از انتشار کتاب اصلی آن را منتشر کرد. کتاب صوتی آن با صدای جیم پارسونز، جس فرگوسن، جف گارلین، الی کمپر، جان لیسگو، جک مک‌بریر، و روپال نیز منتشر شد.[۱]

این کتاب که درآمد فروشش به پروژه‌های پروژه ترور (پروژه با هدف کاهش خودکشی میان دگرباشان جنسی) و ایدز یونایتد (پروژه برای حمایت از افراد مبتلا به ایدز) می‌رسد در هفته اول فروش پرفروش‌ترین کتاب آمازون گردید.

منابع[ویرایش]

  1. Perkins, Dennis (March 19, 2018). "John Oliver hijacks homophobe Mike Pence's bunny book with a better one in A Day In The Life Of Marlon Bundo". AV Club. Retrieved March 19, 2018.

پیوند به بیرون[ویرایش]