اینتل‌ست ۳۹: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
K1Ahmadi0990 (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از برنامهٔ همراه ویرایش با برنامهٔ اندروید
خط ۳۸: خط ۳۸:
| trans_HPBW =
| trans_HPBW =
}}
}}
'''اینتل‌ست ۳۹ ''' که متعلق به شرکت [[اینتل‌ست]] است در مدار ۶۲ درجه شرقی قرار دارد. این ماهواره در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۱۹ پرتاب شد و جایگزین ماهواره [[اینتل‌ست ۹۰۲]] در مدار ۶۲ درجه شرقی شد. در حال حاضر شبکه‌های [[سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران]] بر روی این ماهواره در حال پخش است.
'''اینتل‌ست ۳۹ ''' که متعلق به شرکت [[اینتل‌ست]] است در مدار ۶۲ درجه شرقی قرار دارد. این ماهواره در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۱۹ پرتاب شد و جایگزین ماهواره [[اینتل‌ست ۹۰۲]] در مدار ۶۲ درجه شرقی شد. در حال حاضر شبکه‌های [[سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران]] بر روی این ماهواره در حال پخش است و صدا و سیما برای توزیع شبکه هایش در سطح کشور با استفاده از این ماهواره برنامه ها را به فرستنده های زمینی می‌فرستد همچنین برای پخش مسابقات ورزشی زنده از این ماهواره استفاده میشود.


== پوشش ==
== پوشش ==

نسخهٔ ‏۳ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۵۷

اینتل‌ست ۳۹
گونه مأموریتمخابراتی
اپراتوراینتل‌ست
مدت مأموریت۱۵ سال
ویژگی‌های فضاپیما
سازندهاوربیتال ساینسز کورپوریشن
آغاز مأموریت
تاریخ راه‌اندازی۶ آگوست ۲۰۱۹
موشکآریان ۵
سایت پرتابپایگاه فضایی گویان
مشخصات مداری
سامانه مرجعمدار زمین‌ثابت
رژیم مأموریتمدار زمین‌ثابت
طول جغرافیایی۶۲° شرقی
 

اینتل‌ست ۳۹ که متعلق به شرکت اینتل‌ست است در مدار ۶۲ درجه شرقی قرار دارد. این ماهواره در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۱۹ پرتاب شد و جایگزین ماهواره اینتل‌ست ۹۰۲ در مدار ۶۲ درجه شرقی شد. در حال حاضر شبکه‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر روی این ماهواره در حال پخش است و صدا و سیما برای توزیع شبکه هایش در سطح کشور با استفاده از این ماهواره برنامه ها را به فرستنده های زمینی می‌فرستد همچنین برای پخش مسابقات ورزشی زنده از این ماهواره استفاده میشود.

پوشش

پوشش این ماهواره شامل آسیا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا است.

منابع