حمیدرضا پگاه: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خنثی‌سازی ویرایش 30351387 از KINGKURD6 (بحث)
برچسب: خنثی‌سازی
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۱۶: خط ۱۶:
}}
}}


'''حمیدرضا پگاه''' (زادهٔ ١١ دی ۱۳۵٠) [[بازیگر]] [[سینما]] و [[تلویزیون]] [[مردمان ایرانی‌تبار|ایرانی]] است. سه خواهر و یک برادر دارد و خود فرزند دوم خانواده است. او صاحب یک فرزند به نام حنا پگاه است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ''ضلع ششم'' به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای ''[[تفنگ سرپر (مجموعه تلویزیونی)|تفنگ سرپر]]'' (در نقش ''غیبیش'') و ''[[آخرین گناه]]'' و در سینما با بازی در فیلم ''[[این زن حرف نمی‌زند]]''، مورد توجه قرار گرفت.
'''حمیدرضا پگاه''' (زادهٔ ١١ دی ۱۳۵٠) [[بازیگر]] [[سینما]] و [[تلویزیون]] [[مردمان ایرانی‌تبار|ایرانی]] است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ''ضلع ششم'' به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای ''[[تفنگ سرپر (مجموعه تلویزیونی)|تفنگ سرپر]]'' (در نقش ''غیبیش'') و ''[[آخرین گناه]]'' و در سینما با بازی در فیلم ''[[این زن حرف نمی‌زند]]''، مورد توجه قرار گرفت.


== فیلم‌های سینمایی ==
== فیلم‌های سینمایی ==

نسخهٔ ‏۱۲ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۲۱

حمید رضا پگاه

زمینه فعالیت بازیگر
تولد ۱۱ دی ۱۳۵۰ ‏(۵۲ سال)
تهران، ایران
ملیت ایرانی
سال‌های فعالیت ۱۳۷۲ - اکنون
صفحه در وبگاه IMDb
صفحه در وبگاه سوره

حمیدرضا پگاه (زادهٔ ١١ دی ۱۳۵٠) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش) و آخرین گناه و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.

فیلم‌های سینمایی

حمیدرضا پگاه درنشست سریال رمضانی آخرین گناه، ۱ آبان ۱۳۸۵

فیلم‌های تلویزیونی

مجموعه‌های تلویزیونی

منابع

  1. ماهنامهٔ سینمایی فیلم، سال بیست و یکم، شمارهٔ ۳۰۳، صفحهٔ ۴۴، مرداد ۸۲
  2. ماهنامهٔ سینمایی فیلم، سال بیستم، شمارهٔ ۲۸۰، صفحهٔ ۳۰، بهمن ۸۰

پیوند به بیرون