ما و آن‌ها (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ما و آنها
پوستر فیلم
سنتی後來我們
ساده‌شده后来我们
ماندارینHòulái de Wǒmen
عنوان عینیWho We Will Be
کارگردانرنه لیو
تهیه‌کنندهژانگ ییبای
فیلم‌بردارمارک لی پینگ بین
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۸ آوریل ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-04-۲۸) ( سرزمین اصلی چین)
  • ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-06-۲۲) (بین‌المللی)
  • ۲ اوت ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-08-۰۲) (هنگ کنگ)
کشورچین
زبانماندارین
فروش گیشه۲۰۹ میلیون دلار[۱]

ما و آنها (به چینی: 后来的我们) یک فیلم عاشقانه و درام محصول سال ۲۰۱۸ سینمای چین است که توسط خواننده-بازیگر تایوانی، رنه لیو در اولین کارگردانی خود کارگردانی شده‌است. این فیلم با بازی جینگ بوران و ژو دونگیو در ۲۸ آوریل ۲۰۱۸ اکران شد.[۲] این فیلم به بررسی رابطه بین زن و مردی می‌پردازد که در یک شهر روستایی مشترک هستند و سعی می‌کنند در کنار هم در پکن، در مواجهه با مشکلات اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و عاشقانه، موفقیت‌های شخصی و حرفه‌ای پیدا کنند.

انتشار[ویرایش]

این فیلم در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۸ در پکن به نمایش درآمد.[۳] در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸، نتفلیکس حقوق پخش انحصاری فیلم را در همه جای خارج از چین خریداری کرد.[۴] این فیلم در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ در سرویس منتشر شد. لیو خاطرنشان کرد: برای من افتخار است که این فیلم به عنوان اولین فیلم اصلی چینی زبان نتفلیکس انتخاب شد.

بازخوردها[ویرایش]

در راتن تومیتوز این فیلم بر اساس نقدهای شش منتقد، ۱۰۰٪ تأیید شده‌است.[۵] و در چین موفق شد و در دو آخر هفته اول ۱۹۱ میلیون دلار درآمد کسب کند.

منابع[ویرایش]

  1. "Us and Them". Box Office Mojo by IMDbPro.
  2. "《后来的我们》刘若英眼里的"百味春运"" [Us and Them: The Kaleidoscope of Chunyun in Rene Liu's Eyes]. Epaper.xkb.com.cn (به چینی). 2018-02-13.
  3. "电影《后来的我们》首映 陈可辛夸哭刘若英". 163.com. 24 April 2018. Retrieved 16 November 2021.
  4. Brzeski, Patrick (7 May 2018). "Cannes: Netflix Takes Chinese Blockbuster 'Us and Them' for the World (Exclusive)". Hollywoodreporter.com. Retrieved 16 November 2021.
  5. "Us and Them (2018)". Rotten Tomatoes. Fandango. Retrieved October 10, 2021.

پیوند به بیرون[ویرایش]