سوپرنچرال (فصل ۱۳)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
سوپرنچرال
فصل 13
کشور اصلیایالات متحده
شم. قسمت‌ها۲۳
پخش
شبکه اصلیسی‌دابلیو
نخستین پخش۱۲ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-۱۰-۱۲) –
۱۷ مه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-05-۱۷)
گاه‌نگاری فصل
← پیشین
فصل ۱۲
پسین →
فصل ۱۴
فهرست قسمت‌های سوپرنچرال

فصل سیزدهم مجموعه تلویزیونی خیالی-وحشتناک آمریکایی سوپرنچرال، به کارگردانی اریک کریپک، در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۷ از شبکه سی‌دابلیو روی آنتن رفت. این فصل شامل ۲۳ قسمت بود و پنجشنبه‌ها ساعت ۸ شب پخش می‌شد. در این فصل برای دومین بار اندرو دب و رابرت سینگر، به عنوان شورانر حضور داشتند.[۱]

این فصل یک قسمت آزمایشی برای سریالی جدید به نام خواهران ویارد با بازی کیم رودز (در نقش کلاتر جودی میلز)، بریانا باکمستر (در نقش کلانتر دانا هنسکام)، کاترین نیوتون (در نقش کلر نوواک)، کاترین رمدین (در نقش الکس جونز) و کلارک بیکو (در نقش پیشنس ترنر) خواهد داشت.[۲] بعلاوه این فصل گذری به کارتون اسکوبی دو نیز داشت.[۳]

بازیگران[ویرایش]

اصلی[ویرایش]

مهمان[ویرایش]

قسمت‌ها[ویرایش]

شم.
کلی
شم. در
فصل
عنوانکارگرداننویسندهتاریخ انتشار اصلیکد
تولید
U.S. تعداد بیننده
(میلیون)
۲۶۵۱«پیدا و پنهان»[۵]فیل اسکریچیااندرو دب۱۲ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-10-۱۲)T13.205512.10[۶]
جک، پسر لوسیفر، از وجود خودش و دنیا نامطمئن است. دین سعی می‌کند به او شلیک کند ولی او دو برادر را با فریادی شیطانی بیهوش می‌کند و به جستجوی پدرش می‌رود. نهایتاً به یک ایستگاه پلیس محلی رفته و ظاهراً بی گناه بنظر می‌رسید ولی نمی‌تواند قدرتش را کنترل کند. سم و دین او را دنبال می‌کنند. جک توضیح می‌دهد که مادرش به او گفته بوده که دنیا خطرناک است و کستیل پدرش است و از او مراقبت می‌کند. در همین زمان، سه فرشته به ایستگاه پلیس حمله کرده و می‌خواهند از قدرت‌های جک به نفع خودشان استفاده کنند. وینچسترها جلوی آن‌ها را می‌گیرند. قلب جک چاقو می‌خورد ولی زنده می‌ماند. دین قبول می‌کند که او را با خود ببرند تا در نهایت راهی برای کشتنش پیدا کنند. در آخر، هر سه، مراسم ختمی برای کلی و کستیل می‌گیرند. در دنیای موازی، لوسیفر مری را زنده نگه می‌دارد چون برای کاری به او نیاز دارد.
۲۶۶۲«پسر رو به رشد»[۷]توماس جی. رایتیوجینی راس-لمینگ و برد باکنر۱۹ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-10-۱۹)T13.205521.90[۸]
در راه برگشت به خانه، وینچسترها و چک در هتلی با دوناتلوی پیامبر ملاقات می‌کنند. او خودبخود به سمت قدرت جک کشیده شده‌است. جک با خواندن انجیل مطالبی دربارهٔ خود و خانواده اش یادمی‌گیرد. در همین حال، آخرین شاهزاده جهنم به نام ازمدیوس، تا زمان برگشت لوسیفر بر جهنم مسلط می‌شود. او با حقه و کلک جک را وادار می‌کند شدیم را آزاد کند (تاریک‌ترین موجودات جهنم) ولی برادرها سر می‌رسند و مانع می‌شوند. در دنیای موازی، لوسیفر از مری مراقبت می‌کند تا بعداً بتواند او را با پسرش مبادله کند. آن‌ها با میکائیل روبرو می‌شوند. میکائیل آن‌ها را می‌گیرد و می‌گوید برای هدفی، قصد دارد لوسیفر را زنده نگاه دارد.
۲۶۷۳«شکیبایی»[۹]رابرت سینگررابرت برنز۲۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-10-۲۶)T13.205531.93[۱۰]
میسوری ماسلی به وینچسترها زنگ می‌زند چون یک شبح به دنبال خانواده‌اش آمده‌است. دین و جودی برای حفاظت از پسرش، جیمز، و نوه‌اش، پیشنس، می‌روند. پیشنس هم مانند میسوری توانایی‌هایی دارد. شبح به پیشنس حمله کرده و او را می‌زند. پیشنس می‌تواند آینده و کشته شدن پدرش ودین و جودی را ببیند. پس در زمان لازم به آن‌ها هشدار می‌دهد و آن‌ها موفق به کشتن شبح می‌شوند. در عین حال، سم سعی دارد به جک آموزش دهد. جک که ناامید شده نام کستیل را صدا می‌زند. او صدا را شنیده و در پوچی از خواب بیدار می‌شود.
۲۶۸۴«پوچی بزرگ»[۱۱]جان بدهاممردیث گلین۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۰۲)T13.205541.82[۱۲]
مردی توسط همسر متوفی اش کشته می‌شود. سم دین را قانع می‌کند که همراه با جک پرونده را بررسی کنند. در همین بین، زنی توسط پسر متوفی‌اش کشته می‌شود. هر دو قربانی به دیدن درمانگری به نام میا می‌رفته‌اند. با بررسی منزل میا، سم کشف می‌کند او یک دگرپیکر است اما میا می‌گوید او به کسی آسیبی نزده و فقط در پی کمک به مردم است. بعلاوه حدس می‌زند قاتل، دوست پسر سابقش، بادی باشد. وقتی سم نیست، بادی سرمی رسد و دین و جک را بیهوش می‌کند. وقتی میا از کشتن آن‌ها سرباز می‌زند، بادی قصد کشتن سم را می‌کند ولی جک با استفاده از قدرت‌هایش گلوله را منحرف کرده و اجازه می‌دهد سم کارش را تمام کند. در همین حین، کستیل در پوچی قرار گرفته‌است؛ جایی که حتی قبل از وجود خدا و آمارا بوده‌است و تمام فرشتگان و شیاطین بعد از مرگشان، تا ابد در آنجا به خواب می‌روند. کستیل اولین موجودی است که در پوچی بیدار می‌شود. رئیس آنجا، او را شکنجه می‌دهد تا به خواب برود ولی کستیل نمی‌پذیرد و آن موجود را مجبور می‌کند او را به زمین برگرداند.
۲۶۹۵«مرگ‌شناسی پیشرفته»[۱۳]جان شوالتراستیو یاکی۹ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۰۹)T13.205551.71[۱۴]
دو نوجوان سراغ یک تیمارستان رها شده رفته و یکی از آن‌ها کشته می‌شود. پسر دوم که‌شان نام دارد بخاطر ضربه روحی نمی‌تواند صحبت کند ولی یک ماسک پزشکی از تیمارستان با خود دارد. سم می‌فهمد دکتر تیمارستان عمل لوبوتومی روی بیمارانش انجام می‌داده‌است. روز بعد شان ناپدید می‌شود. در تیمارستان، دین با سوزاندن ماسک‌ها دکتر را ازبین می‌برد ولی محل هم چنان تسخیر شده‌است. دین خودش را می‌کشد تا از محل دفن اجساد آگاه شود. یک ریپر کار دین را گزارش می‌دهد و مرگ جدید از راه می‌رسد: بیلی. در واقع اولین ریپری که بعد از مرگ قدیمی بمیرد، این موقعیت را بدست می‌آورد. بیلی می‌خواهد باند چطور منفذ به دنیای دیگر باز شد. او معتقد است وجود وینچسترها برای دنیا مفید است پس ارواح تیمارستان را آزاد می‌کند و دین را به زندگی برمی‌گرداند. در نهایت، آن‌ها دوباره کستیل را پیدا می‌کنند.
۲۷۰۶«سنگ قبر»[۱۵]نینا لوپز-کورادودیوی پرز۱۶ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۱۶)T13.205561.89[۱۶]
بعد از ملاقات با کستیل، جک پرونده‌ای در کانزاس پیدا می‌کند. یک معاون محلی کشته می‌شود و عمویش به دنبال انتقام است. سم از طریق یک مرده شور به نام اتنا می‌فهمد با یک غول به نام دِیو رو به رو هستند. برادرها، کستیل و جک با دیو درگیر می‌شوند ولی در این بین چک تصادفاً یک نگهبان را می‌کشد. بقیه با جک به انبار برمی گردند و دین موفق به کشتن غول می‌شود. در نهایت، جک به این نتیجه می‌رسد که یک هیولاست و وجودش باعث آسیب دیگران است؛ بنابراین آن‌ها را ترک می‌کند.
۲۷۱۷«جنگ دنیاها»[۱۷]ریچارد اسپیت جونیوریوجینی راس لمینگ و برد باکنر۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۲۳)T13.205571.21[۱۸]
در دنیای موازی، مایکل بخش عمده موهبت لوسیفر را می‌گیرد و با کمک کوین ترن درگاهی به دنیای لوسیفر باز می‌کند. اما لوسیفر از این فرصت استفاده می‌کند و بااستفاده از این درگاه به دنیای اصلی برمی گردد. در همین زمان، چندین جادوگر کشته می‌شوند. برادرها متوجه می‌شوند قاتل دنبال رویناست و شبیه آرتور کچ است. اما او ادعا می‌کند برادر دوقلوی آرتور است. لوسیفر با کستیل ملاقات می‌کند و از نقشه میکائیل برای تخریب دنیایشان خبر می‌دهد ولی آزمیدوس می‌رسد و آن‌ها را اسیر می‌کند. نهایتاً آرتور هویتش را فاش می‌کند و می‌گوید با کمک روینا توانسته بر مرگ غلبه کند و حالا دوباره به آن طلسم نیاز دارد. بعد از دست وینچسترها فرار می‌کند و مشخص می‌شود او برای آزمیدوس کار می‌کند.
۲۷۲۸«عقرب و قورباغه»[۱۹]رابرت سینگرمردیت گلین۳۰ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۳۰)T13.205581.73[۲۰]
یک شیطان چهار راه به نام بارتاموس از یک موزه طلسم ردیابی نفیلیم را می‌دزدد و می‌خواهد ان را به وینچسترها بدهد. درعوض، از آن‌ها می‌خواهد از خانه مردی به نام لوتر شرایک صندوقی را بدزدند. تنها دین می‌تواند گاوصندوق خانه شرایک را باز کند چون قبلاً در جهنم بوده‌است. دو نوچه بارتاموس به نام‌های اسمش و گرب هم به آنها کمک می‌کنند. در این راه، لوتر گرب را می‌کشد. اسمش دختری به نام الیس است که بخاطر یک معامله با بارتاموس مجبور است به حرف‌هایش گوش دهد. بعد از کش و قوس‌هایی، مشخص می‌شود لوتر قبلاً برای نجات جان پسرش با بارتاموس معامله می‌کند ولی آن شیطان به او کلک می‌زند. در نهایت، با سوختن استخوان‌های بارتاموس، او کشته می‌شود ولی طلسم نیز همراهش نابود می‌شود.
۲۷۳۹«مکان بد»[۲۱]فیل اسکریچیارابرت برنز۷ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-12-۰۷)T13.20559۱٫۷۴
جک سراغ دریم واکری به ناک درک سوان می‌رود تا با کمک او در جهان‌های موازی بچرخد و مری وینچستر را پیدا کند. کمی بعد، کلانتر جودی میلز به وینچسترها خبر می‌دهد که درک کشته ده و ظاهراً چک مسئول این قضیه است. چک سراغ دریم واکر دیگری به نام کایا می‌رود ولی وینچسترها آن‌ها را پیدا می‌کنند. او می‌گوید مسئول مرگ درک نیست و فرشته‌ها این کار را کرده‌اند. کمی بعد فرشته‌ها آن‌ها را محاصره می‌کنند؛ بنابراین کایا و جک قدرت خود را جمع کرده تا دروازه‌ای به جهانهای موازی باز کنند و در عین حال فرشته‌ها را بکشند. در نهایت، جک به دنیای مری فرستاده می‌شود اما بخاطر عدم تمرکز کایا، وینچسترها به دنیایی به نام مکان بد می‌روند. درهمین زمان، به پیشنس ترنر الهام می‌شود که به زودی اتفاقات بدی خواهد افتاد.
۲۷۴۱۰«خواهران سرکش»[۲۱]فیل اسکریچیارابرت برنز و اندرو دب۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-01-۱۸)T13.205601.85[۲۲]
این قسمت از آنجا شروع میشود که کلیر نواک دختر پوسته کستیل که حال برای خود شکارچی شده پس از شکار چند گرگینه تماسی از طرف جودی دریافت میکند مبنی بر اینکه سم و دین مدتی است که ناپدید شده اند جودی از او درخواست میکند تا برای کمک در پیدا کردن سم و دین به خانه برگردد در دنیای موازی که کایا انرا دنیای بد مینامد سم و دین مشغول جستجو برای یافتن راه خروج هستند. کلیر به خانه جودی باز میگردد و در انجا با "پیشنس" آشنا میشود دختری با قدرت های ذهنی که الهامی داشته از اینکه کلیر و جودی میمیرند و برای اخطار نزد جودی آمده است،کلیر و الکس کایا را در بیمارستانی که الکس در آن مشغول به کار است پیدا میکنند ، درحالی که یک هیولا از «دنیای بد» به دنبالش است ، پی میبرند که در شکاف زمانی مکانی هنوز باز است کایا مکان شکاف را مشخص میکند که در کارخانه قدیمی کشتی سازی است ،درراه کلانتر «دانا» هم به انها مپپیوند .با رسیدن به در پی میبرند که برای مدت کمی بازخواهد ماند کلیر تصمیم میگیرد از شکاف رد شده سم و دینرا نجات دهد کایا هم بااو میرود چون کلیر قول اده از او محافظت کند، در دنیای بد کلیر سم و دین را نجات داده در هنگام گذر از در هیولا نیزه به کلیر پرتاب میکنند ولی کایا خود را جلوی کلیر می اندازد در لحظات اخر سم و ین و کلیر از شکاف بیرون میروند ، کلیر متاثر از شکستش در نجات کایا تصمیم میگیرد پیش جودی بماند و انتقام کایا را بگیرد
۲۷۵۱۱«سقوط»امین قادرعلی[۲۳]دیوی پرز[۲۳]۲۵ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-01-۲۵)T13.205611.93[۲۴]
این قسمت با دزدیده شدن برادرزاده دانا توسط یک قاتل مخوف به اسم پروانه شروع میشود که از ۱۲ سال پیش تا به حال افراد زیادی را دزدیده که هیچ اثری از آنان نیست دانا که از پیدا کردن برادرزاده اش درمانده شده با سم و دین تماس میگیرد تا به او کمک کنند در این راه سم و دین سرنخ هایی پیدا میکنند که این قاتل اعضای بدن قربانیان خود را در فضای اینترنت به فروش میرساند و عمده خریداران هیولاها هستند که از این اعضا تغذیه میکنند...
۲۷۶۱۲«شرورهای مختلف و گوناگون»آماندا تپینگاستیو یاکی۱ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-02-۰۱)T13.205621.68[۲۵]
در این قسمت دو خواهر جادوگر با طلسمی دین را عاشق خود میکنند تا برای آنها کتاب جادوی سیاه را بیاورد سم متوجه طلسم می شود و تلاش میکند طلسم را ازبین ببرد اما دین مانع می شود و خواهر ها فرار میکنند در این هنگا روینا به کمک پسر ها میاید و طلسم را از بین می برد و توضیح میدهد که با طلسمی زنده مانده ولی حال روحی خوبی ندارد زیرا جهره واقعی لوسیفر رو دیده و به همراه پسر ها به دنبال دو خواهر سفر میکنندولی روینا به سم و دین حقه میزند و زود تر پیش دختر ها میرود و معلوم می شود خودش دختر ها را استخدام کزده بود تا کتاب را برایش بدزدند ولی انها می خواهند مادرشان را زنده کنند وبه روینا پشت کرده اند وقتی برادر ها میرسند روینا خود را طوری نشان میدهد که انگار منتظر انها بوده و قصد کمک دارد در اخر سم و دین دو خواهر و مادر انها را میکشد و سم تکه ای از کتاب را که روینا برای باز کردن قفل جادوی خود که انجمن جادوگر ها روی او گزاشته بودند میدهد در طرف دیگر لوسیفر و کستیل در زندان ازمودیس هستند و لوسیفرمتوجه می شود که وقتی عصبانی می شود قدرتش بیشتر میشود و با عصبانی کردن خود به کمک کستیل از انجا فرار میکنند
۲۷۷۱۳«معامله شیطان»[۲۶]ادواردو سانچزیوجینی راس لمینگ و برد بانکنر۸ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-02-۰۸)T13.205631.81[۲۷]
لوسیفر تلاش میکند تا کستیل را بکشد و هاله اش را بگیرد ولی کستیل از دست او فرار میکند و پیش سم و دین میرود و به انها میگوید که تمام این مدت انها داشته اند با ازمودیس صحبت می کرده اند و کستیل توضیح میدهد که لوسیفر به این بعد برگشته ولی ضعیف است و می خواهد خود رو قوی تر کند در طرفی دیگر ازمودیس به کچ ماموریت میدهد که به دنبال لوسیفر برود او در هنگام دنبال کردن لوسیفر به سم و دین برخورد می کند و انها کچ را داخل صندوق عقب ایمپالا میگزارند زیرا به او اعتماد ندارند در طرف دیگر لوسیفر هاله کیوپد را میگیر و اورا میکشد ولی او که در شرف انسان شدن است احساسات را حس میکند وبسیار سرد و گرسنه است ولی در هنگام گشت گذار متوجه میشد که یک ایمان درمانگر به نام خواهر جو در این شهر است و به دیدنش میرود و میبیند که او یک فرشته به نام آنایل است وقتی می خواهد هاله اورا بگیر آنایل به او می گوید که اورا نکشد و تمام هاله او را نگیرد تا هاله اش شارژ شود و دوباره از ان تغذیه کند انها از خانه آنایل فرار میکنند ولی سم و دین انها را پیدا میکنند تلاش میکنند لوسیفر را بگیرند ولی آنایل به لوسیفر کمک میکند تا انها را شکست دهد ولی لحضه اخر کچ از صندوق عقب ماشین بیرون امده و سعی می کند لوسیفر و آنایل را بکشد ولی آنها فرار میکنند کچ برای سم و دین توضیح میدهد که برای ازمودیس کار میکند ولی دوست ندارد لوسیفر روی زمین باشد و تصمیم میگیرد جاسوسی ازمودیس را بریا سم و دین کند وقتی پیش ازمودیس می رود می فهمد که او یک خنجر فرشته مقرب پیدا کرده ولی خنجر تا وقتی که دست یک فرشته مقرب باشد و ازمودیس جبرئیل(گابریل) را به او نشان میدهد
۲۷۸۱۴«اهداف خدا»[۲۸]پی جی پیشمردیث گلین۱ مارس ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-03-۰۱)T13.205641.61[۲۹]
دوناتلو در حال ترجمه لوح شیاطین است و موفق می شود و میگوید برای انجام طلسم نیاز به قلب گاگ و مگاگ نیاز دارند دین و کستیل به دنبال پیداکردت قلب گاگ و مگاگ می روند و انها را شکست می دهند و می فهمند که انها قلب ندارند و طلسم دوناتلو مشکلی دارد در طرف دیگر دوناتلو با سم درگیر می شود ولی موفق نمیشود و سم او را زندانی میکند تا دین و کس بیایند انها متوجه می شوند که چون روح دوناتلو را آمارا خورده ذهن او از دست رفته و یک روانی شرور شده است کس بر خلاف علاقه ی دین و سم وارد ذهن دوناتلو می شود و مواد واقعی ب ای ساخت طلسم را میدا میکند که مواد هاله ی یک فرشته مقرب،میوه درخت زندگی،خون مقدس ترین مرد و مهر سلیمان نیاز دارند در طرف دیگر میکائیل و زکریا تلاش میکنند که با بازی های ذهنی جک را وادار کنند که یک شکاف میان بعدی باز کند ولی او متوجه می شود و این کار را نمی کند و اورا کنار مری در زندان می اندازند او و مری با همفکری هم از زندان فرار میکنند و با بابی سینگر این بعد ملاقات می کنند و او انها را به پناهگاه انسان ها می برد ولی وقتی متوجه می شوند که جک یکنفیلیم است از انها می خواهد که انجا را ترک کنند ولی قبل از ترک کردن افراد میکائیل به انجا حمله می کنند و جک انها را نابود می کند و بابی از او تشکر میکند جک تصمیم میگیرد که میکائیل این دنیا را نابود کند
۲۷۹۱۵«مقدس‌ترین انسان»آماندا تپینگاندرو دب و رابرت سینگر۸ مارس ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-03-۰۸)T13.205651.66[۳۰]
سم و دین به دنبال خون مقدس ترین مرد هستند آنها در طول مسیر جستجو خود با چند گروه برخورد میکنند که به دنبال یک جمجمه مقدس هستند که به تازگی دزدیده شده و آنها را درگیر ماجراهایی میکند...
۲۸۰۱۶«اسکوبی نچرال»[۳۱]رابرت سینگرجیم کریگ و جرمی آدامز۲۹ مارس ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-03-۲۹)T13.205662.03 [۳۲]
پس از مبارزه سخت دین و سم با یک عروسک دایناسور که زنده شده و نابودی عروسک توسط دین و سم صاحب مغازه از آنها میخواهد تا برای جبران نجات جانش هر چه میخواهند ببرند دین قبول میکند و یک تلویزیون از او میگیرند در پناهگاه زمانی که تلویزیون را روشن میکنند به درون آن کشیده می شوند و وارد دنیای کارتونی میشوند بعد از کمی جستجو آنها میفهمند که در کارتون اسکوبی دو گرفتار شده اند و تصمیم میگیرند تا به گروه اسکوبی دو ملحق شوند تا راه خروج را پیدا کنند کستیل نیز در طول کارتون به آنها می پیوندد...
۲۸۱۱۷«همان چیز»جان شوالتردیوی پرز۲۰۱۸ (۲۰۱۸)T13.205671.41 [۳۳]
۲۸۲۱۸«آن ها را زنده برگردان»امین قادر علی[۳۴]برد باکنر و یوجینی راس لمینگ۲۰۱۸ (۲۰۱۸)T13.205681.53 [۳۵]
۲۸۳۱۹«مراسم ختم»[۳۶]نینا لوپز-کورادواستیو یاکی۱۹ آوریل ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-04-۱۹)T13.205691.38 [۳۷]
۲۸۴۲۰«کار ناتمام»[۳۸]ریچارد اسپایت جونیورمردیث گلین۲۶ آوریل ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-04-۲۶)T13.205701.51 [۳۹]
۲۸۵۲۱«شیطان را شکست بده»[۴۰]فیل اسکریچیارابرت برنز۳ مه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-05-۰۳)اعلان‌نشدهن/م
۲۸۶۲۲«خروج»[۴۱]توماس جی. رایتیوجینی راس-لمینگ و برد باکنر۱۰ مه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-05-۱۰)[۴۲]اعلان‌نشدهن/م
۲۸۷۲۳«بگذار نوبت به زمان‌های خوب برسد»[۴۳]رابرت سینگراندرو دب۱۷ مه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-05-۱۷)[۴۲]اعلان‌نشدهن/م

منابع[ویرایش]

  1. Ausiello, Michael; Gelman, Vlada (May 13, 2016). "Supernatural Names New Showrunners as Jeremy Carver Moves to Frequency". TVLine. Retrieved May 14, 2016.
  2. Andreeva, Nellie (July 23, 2017). "Wayward Sisters: Spinoff Adds Supernatural Trio And Newcomer To Cast". Deadline. Retrieved July 23, 2017.
  3. Webb Mitovich, Matt (May 18, 2017). "Supernatural Meets Scooby-Doo? Jinkies, It's Happening!". TVLine. Retrieved September 21, 2017.
  4. Highfill, Samantha (September 12, 2017). "Supernatural season 13: See the first look at Michael's return". Entertainment Weekly. Retrieved September 16, 2017.
  5. "(#1301) "Lost and Found"". The Futon Critic. Retrieved September 22, 2017.
  6. Porter, Rick (October 13, 2017). "'Will & Grace,' 'Grey’s Anatomy,' 'Gotham' and NFL adjust up: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved October 13, 2017.
  7. "(#1302) "The Rising Son"". The Futon Critic. Retrieved September 28, 2017.
  8. Porter, Rick (October 20, 2017). "'Gotham' and 'Supernatural' adjust up, final NFL numbers: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved October 20, 2017.
  9. "(#1303) "Patience"". The Futon Critic. Retrieved October 6, 2017.
  10. Porter, Rick (October 27, 2017). "NFL adjusts up, scripted shows all unchanged: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved October 27, 2017.
  11. "(#1304) "The Big Empty"". The Futon Critic. Retrieved October 12, 2017.
  12. Porter, Rick (November 3, 2017). "'Will & Grace' adjusts up, 'Sheldon' and other CBS shows adjust down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved November 3, 2017.
  13. "(#1305) "Advanced Thanatology"". The Futon Critic. Retrieved October 18, 2017.
  14. Porter, Rick (November 10, 2017). "'Big Bang Theory' and 'Thursday Night Football' adjust up: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved November 10, 2017.
  15. Jim Michaels [@TheJimMichaels] (September 5, 2017). "Ha! Tech survey (scout) and sneaking you the current title! Episode 6 of season 13! #SPNFamily @cw_spn #Supernatural" (Tweet). Retrieved September 16, 2017 – via Twitter.
  16. Porter, Rick (November 17, 2017). "'Supernatural' and NFL adjust up, 'Young Sheldon' adjusts down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved November 17, 2017.
  17. J"(#1307) "War of the Worlds"". The Futon Critic. Retrieved November 3, 2017.
  18. Porter, Rick (November 24, 2017). "TV Ratings Thursday: 'Young Sheldon' gets NFL boost on Thanksgiving". TV by the Numbers. Retrieved November 25, 2017.
  19. "(#1308) "The Scorpion and the Frog"". The Futon Critic. Retrieved November 10, 2017. .
  20. Porter, Rick (December 4, 2017). "'Supernatural,' 'Big Bang Theory' and NFL adjust up: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved December 4, 2017.
  21. ۲۱٫۰ ۲۱٫۱ Jim Michaels [@TheJimMichaels] (October 10, 2017). "The #SPNFamily asked for it? You got it! @cw_spn The 2 part episode you've been waiting for is in the final stage.." (Tweet). Retrieved October 10, 2017 – via Twitter. .
  22. Porter, Rick (January 22, 2018). "'Grey's Anatomy' adjusts up, 'The Four,' 'Scandal' and 'Great News' down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved January 22, 2018.
  23. ۲۳٫۰ ۲۳٫۱ Jim Michaels [@TheJimMichaels] (November 1, 2017). "Time to tech survey episode 11 of season 13 for #Supernatural #SPNFamily @cw_spn with @amynkaderali at the helm of .." (Tweet). Retrieved December 1, 2017 – via Twitter.
  24. Porter, Rick (January 26, 2018). "'Grey's Anatomy' adjusts up, 'Big Bang Theory' adjusts down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved January 26, 2018.
  25. Porter, Rick (February 2, 2018). "'Big Bang Theory,' 'The Four' adjust up, 'Mom' and 'AP Bio' adjust down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved February 2, 2018.
  26. Turchiano, Danielle (December 1, 2017). "'Supernatural' Casts Danneel Ackles in Recurring Role (EXCLUSIVE)". Variety. Retrieved December 1, 2017.
  27. Porter, Rick (February 9, 2018). "Olympics adjust up: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved February 9, 2018.
  28. "(#1314) "Good Intentions"". The Futon Critic. Retrieved February 8, 2018.
  29. Porter, Rick (March 2, 2018). "'Superstore,' 'SWAT,' 'Scandal' and 'AP Bio' adjust down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved March 2, 2018.
  30. Porter, Rick (March 9, 2018). "'Young Sheldon,' 'SWAT,' all NBC shows adjust down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved March 9, 2018.
  31. Jim Michaels [@TheJimMichaels] (January 22, 2018). "Time to tech survey in the Mystery Machine! Episode 16! @cw_supernatural #supernatural #spnfamily" (Tweet). Retrieved January 29, 2018 – via Twitter.
  32. Porter, Rick (March 30, 2018). "'Big Bang Theory,' 'Grey's Anatomy' and 'Chicago Fire' adjust up, 'SWAT' adjusts down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved March 30, 2018.
  33. Porter, Rick (April 6, 2018). "'Big Bang Theory,' 'Grey's Anatomy' adjust up, 'Mom,' 'Supernatural,' 'Arrow' down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved April 6, 2018.
  34. Jim Michaels [@TheJimMichaels] (February 6, 2018). "Episode 18 tech survey in full swing Today! @cw_spn #SPNFamily" (Tweet). Retrieved February 8, 2018 – via Twitter.
  35. Porter, Rick (April 13, 2018). "'Big Bang Theory,' 'Grey's Anatomy' and 'Superstore' adjust up: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved April 13, 2018.
  36. "(#1319) "Funeralia"". The Futon Critic. Retrieved March 30, 2018.
  37. Porter, Rick (April 20, 2018). "'Grey's Anatomy' adjusts up, 'SWAT,' 'Supernatural' & 'Arrow' adjust down: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved April 20, 2018.
  38. "(#1320) "Unfinished Business"". The Futon Critic. Retrieved April 9, 2018.
  39. Porter, Rick (April 27, 2018). "'Grey's Anatomy,' 'Big Bang Theory,' 'Young Sheldon' and 'Supernatural' adjust up: Thursday final ratings". TV by the Numbers. Retrieved April 27, 2018.
  40. "(#1321) "Beat the Devil"". The Futon Critic. Retrieved April 12, 2018.
  41. "(#1322) "Exodus"". The Futon Critic. Retrieved April 19, 2018.
  42. ۴۲٫۰ ۴۲٫۱ "Shows A-Z - supernatural on cw". The Futon Critic. Retrieved March 16, 2018.
  43. "(#1323) "Let the Good Times Roll"". The Futon Critic. Retrieved April 26, 2018.