پرش به محتوا

بحث کاربر:Zaryab amin

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خوش آمدید[ویرایش]


سلام Zaryab amin، به ویکی‌پدیا خوش آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربرهای جدید مفیدند:

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:گودال ماسه‌بازی استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سوال داشتید، به صفحهٔ وپ:کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. باز هم خوش آمد می‌گویم!
وحید ۱۲:۴۶, ۱۹ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

مرحوم زریاب[ویرایش]

سلام. آیا مقالهٔ «عباس زرياب» به قلم خود شماست یا از جای دیگر اخذ کرده‌اید؟ به‌آفرید ۰۱:۲۲, ۲۴ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

منابع مقاله[ویرایش]

سلام به آفرید عزیز. در پاسخ به پرسش شما بايد عرض كنم كه نه این مقاله كار من نیست، جمع آوری آن كار من است. همانطور كه در پایان مقاله در قسمت منابع ذكر كرده ام از كتاب یكی قطره باران اثر مرحوم دكتر احمد تفضلی و مقاله آقای میلاد عظیمی استفاده كرده ام. البته اشتباهی كه من مرتكب شده ام این است كه ابتدا برای ايجاد كردن مقاله در عبارت " عباس زریاب از "ي" استفاده نمودم و سپس برای ایجاد همان عبارت از "ی" استفاده نمودم. به همین علت اكنون دو مقالهٔ "عباس زرياب" و "عباس زریاب" در ویكی پدیا وجود دارد. از سئوال شما سپاسگزارم. امیدوارم باز هم با هم بحث كنیم. خدا نگهدار. Zaryab amin

سلام. من آن دو مقاله را ترکیب کردم. الان فقط یک مقالهٔ زریاب هست. (و مقالهٔ زریاب با ی عربی به زریاب با ی فارسی تغییر مسیر داده می‌شود.) در پاسخ به پرسش من منظورتان این است که بخش‌های مقاله از جاهای متفاوت کپی شده‌است؟ یا از اطلاعات آن استفاده کرده‌اید و خود نوشته‌اید؟ به‌آفرید ۰۵:۲۸, ۲۴ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

كپي[ویرایش]

من آنها را از فایلهای دیگر كپی كردم.


لطفاً منبع/حق تکثیر این تصویر را مشخص کنید. Raamin ب ۲۲:۴۷, ۲۷ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

عكس دكتر زرياب[ویرایش]

این عكس متعلق است به آلبوم شخصی دكتر عباس زریاب كه آقای حسین زریاب فرزند مرحوم دكتر عباس زریاب آن را اسكن نموده است. عكس مربوط به سال 1366 یا 1367 خورشيدی است. با تشكر محمد امین زریاب

کپی از مقاله‌ها[ویرایش]

سلام دوست عزیز. از پاسخ شما متشکرم. جای بسی تأسف است که مقالهٔ شما پیرامون مرحوم زریاب خویی با قوانین حق تکثیر اینجا همخوانی ندارد. لذا نمی‌توان آن را نگاه داشت. لیکن مرحوم زریاب شخصیت برجسته‌ای‌است و من پیشنهاد می‌کنم که شما چند خط مختصر و مفید به قلم خودتان پیرامون وی بنویسید تا به مرور کاربران دیگر مطلب را کامل کنند. من فعلاً به مقاله برچسب زده‌ام. لطفاً در مقالهٔ کنونی دیگر دست مبرید چرا که همچنان ناقض حق تکثیر خواهد ماند. اگر می‌خواهید مطلب جدیدی بنویسید از صفر و تماماً به قلم خودتان بازنویسی کنید. موفق و پاینده باشید. به‌آفرید ۰۵:۲۵, ۶ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

از توجه شما بسیار سپاسگزارم. به‌آفرید ۰۹:۲۹, ۶ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

باز نويسي مقاله عباس زرياب[ویرایش]

سلام بر به‌آفرید عزیز. همانطور كه خواسته بودید من مقاله را از نو نوشتم و چون خودم فرزند مرحوم دكتر زریاب هستم و به تمام مطالب احاطه دارم، تمام مطالب را از بر نوشتم و از جایی كپی برداری نكردم.

با كمال تشكر

امين زرياب ۰۵:۰۱, ۷ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

بازنویسی[ویرایش]

سلام. من دوباره مقاله عباس زریاب را باز نویسی كردم و چون خود فرزند مرحوم عباس زریاب هستم و از زندگینامه و آثار ایشان مطلع می‌باشم، مطالب را از جایی كپی برداری نكردم و به تدیج مقاله را كاملتر خواه كرد. متشكرم امين زرياب ۰۹:۴۰, ۸ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

«متانول»[ویرایش]

سلام و خسته نباشید. می‌خواستم به عرضتان برستانم که اخذ مطلب از وب‌گاههای دیگر از جمله دانشنامهٔ رشد خلاف قوانین اینجاست. (راهنمای حق تکثیر به این موضوع مفصلاً پرداخته است). الان متوجه شدم که مقالهٔ متانول را از دانشنامهٔ رشد اخذ کرده بودید و مجبور شدم مقاله را پاک کنم. لطفاً رنجیده نشوید. به‌آفرید ۰۱:۴۶, ۱۲ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

رعایت خواهم كرد[ویرایش]

با سلام بر به‌آفرید عزیز. از این پس قوانین حق تكثیر را رعایت خواهم كرد. در ضمن متانول را دوباره ایجاد كردم. امين زرياب ۰۶:۱۶, ۱۲ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

با عرض شرمندگی باید به عرضتان برستانم که هنوز مشکل دارد. حد اقل بند اولش. چون همچنان اثر منتج حساب می‌شود. اصلاً آن قسمت مربوط به دانشنامهٔ رشد را فراموش کنید. به‌آفرید ۰۶:۵۶, ۱۲ مارس ۲۰۰۷ (UTC)
البته شاید هم حافظهٔ شما مثل مرحوم زریاب استثنایی‌است و حتی وقتی از بر نوشته‌اید عین جملات تکرار شده‌است. پیشنهاد می‌کنم دو هفته دیگر به این مقاله بازگردید و کامل از بر بنویسید. تا آن موقع شاید اثر دانشنامهٔ رشد زایل شود. به‌آفرید ۰۶:۵۸, ۱۲ مارس ۲۰۰۷ (UTC)
شاید فرمایش شما صحیح باشد و هنوز مطلب دانشنامه رشد از ذهن من پاك نشده باشد ولی خواهش می‌كنم مدخل Methanol در ویكی‌پدیای انگلیسی را مشاهده كنید. آیا به این نتیجه نمی‌رسید كه بند اول متانول در دانشنامه رشد و بند اول Methanol در ویكی‌پدیای انگلیسی ترجمه و یا حتی كل مطلب با رعایت انصاف از یك منبع هستند؟ (اگر نخواهیم آن را ترجمه از ویكی‌پدیای انگلیسی قلمداد كنیم؟)

به هر حال من حرف شما را كه در ویكی پدیا تجربه ارزشمندی دارید به دیده منت می‌پذیرم. تا دو هفته دیگر متانول را بازنویسی خواهم كرد.امين زرياب ۰۹:۴۳, ۱۲ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

سلام. ممنون از شما. عرض شود که این بعید نیست همهٔ دانشنامهٔ رشد از ویکی‌پدیای انگلیسی ترجمه کرده باشد. مسلماً می‌توانید در صورت وجود علاقه همین الان بند اول مقالهٔ ویکی انگلیسی را ترجمه کنید و نگران شباهت مطلب به آنِ دانشنامهٔ رشد نباشید. به‌آفرید ۱۰:۲۲, ۱۲ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

آستارا جمهوری آذربایجان[ویرایش]

سلام و خسته نباشید. مقالهٔ آستارا (جمهوری آذربایجان) وجود دارد. لطفاً مطلبتان را با آن ادغام کنید. رسم نامگذاری در اینجا این است که برای ابهام‌زدایی توضیح اضافه را در پرانتز می‌آورند مثلاً به جای آستارای جمهوری آذربایجان می‌نویسند آستارا (جمهوری آذربایجان). به‌آفرید ۱۱:۳۲، ۲۵ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

از تذكرتان متشكرم. مطلب خود را با مقالهٔ آستارا (جمهوری آذربایجان) ادغام كردم. امين زرياب ۱۱:۱۲، ۲۸ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

تشکر[ویرایش]

از ویرایش خوبتان راجع به آذربایجان ممنون !! آیا خود شما هم آذری هستید؟مردتنها ۱۳:۳۴، ۳ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

سلام بر مردتنها. شما لطف دارید، امیدوارم توانسته باشم کمک کوچکی کرده باشم. بله پدرم زادهٔ شهر خوی در آذربایجان‌غربی بودند در نتیجه خوشحالم كه بگویم اصالت من آذری است. البته باید بر این نكته صحه بگذارم كه ایرانی بودن بزرگ‌ترین افتخار من است. کام‌روا باشید. کاربر:Zaryab amin امين زرياب ۰۵:۲۶، ۴ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

سلام و با تشکر از مشارکتتان در ویکی فارسی. در مورد مقاله‌هایی چون خاچماز اگر به جای left متغیر thumb را وارد کنید به گمانم نتیجه مطلوب را خواهید گرفت. این را ببینید. با تشکر • Яohan ب ۲۰ شهریور ۱۳۸۶ (۰۶:۵۸)UTC

از تذکرتان متشکرم. سعی می‌کنم در ویرایش‌های بعدی این نکته را مد نظرم داشته‌باشم. امين زرياب ۰۷:۱۰، ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

منبع[ویرایش]

روز شما خوش و خسته نباشید.

منبع نام جزیره‌های ارومیه «فرهنگ جغرافیایی شهرستان‌های کشور (شهرستان ارومیه)» است. اولین بار در سال ۲۰۰۴ من این نام‌ها را (که هنوز بر روی اینترنت پیدا نمی‌شد) از روی آن فرهنگ جغرافیایی تایپ کردم و بعدها در خیلی از سایت‌ها از روی آن کپی شد.

به نظرم بهتر است منبع اصلی یعنی همان فرهنگ جغرافیایی را ذکر کنیم. در جزیره آرام مشخصات کامل منبع را آوردم. به نظرم بد نیست این نوشتارها رده‌بندی هم بشود (مثل نمونه جزیره آرام). با این کار ارجاع به رده‌های بالاتر عملی می‌شود.

در فرهنگ جغرافیایی مساحت، ارتفاع و دیگر مشخصات این جزیره‌ها هم آمده که بعداً‌باید بیفزایم.

با احترامات.--ماني ۱۱:۱۳، ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

مقاله‌های یک خطی[ویرایش]

ای‌کاش به جای این کار فهرست درست می‌کردید. حسام ۱۱:۱۴، ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

درود.

فهرستش درست شده. اتفاقاً‌ همین بسترسازی است که باعث رشد می‌شود یعنی از کار تکراری منبع‌دهی و رده‌بندی و ... هرباره جلوگیری می‌کند. مقاله‌هایی که وجود دارند شانس رشد خیلی بیشتری دارند از مقاله‌هایی که وجود ندارند. تجربه این را در ویکی کاملاً ثابت کرده.--ماني ۱۱:۲۱، ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

با تشکر فروان از ماني عزیز به خاطر اتمام ایجاد مقالات مربوط به جزایر دریاچه ارومیه، امیدوارم که با توجه به منبعی كه ذکر کردید مقالات را بتوانیم تكمیل كنیم. من هم با شما در مورد شانس بیشتر رشد برای مقالاتی كه وجود دارند موافقم. امین زریاب ۰۶:۲۲، ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)
روز شما خوش.

خواهش می‌کنم.

من گفتم بعید نیست شما از ادامه ایجاد آن‌ها منصرف شده باشید برای همین بقیه‌اش را درست کردم.

سعی می‌کنم، به مرور اطلاعات دیگری را از آن منبع به این مقالات بیفزایم.

دوستار.--ماني ۰۶:۳۴، ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

با درود و سپاس فراوان از ماني عزیز

منبع مذكور را به مقالات قبلی افزودم امیدوارم بتوانم با تهیه منابعی كه شما معرفی می‌كنید دانش جغرافیایی خود را افزایش دهم. کامروا باشید. امین زریاب ۰۶:۴۰، ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

درود به شما.

نشانی آن سازمان اینست شاید برای تهیه منبع بشود با آن‌ها تماس گرفت. مثل اینکه سازمان نقشه‌برداری برای هر کدام از جزیره‌ها هم نقشه‌ای تهیه کرده که می‌شود خرید.--ماني ۰۶:۵۰، ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)


سلیمان حییم[ویرایش]

درود امین جان! ببخشید واقعا، اینقدر برخی دوستان مشکل درست میکنند که پیام شما گرامی یادم رفته بود! واقعا شرمنده عزیز... --سندباد ۰۷:۴۵، ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

غلامحسین ابراهیمی دینانی[ویرایش]

سپاس دوست عزیز بایت ایجاد مقاله دینانی. بنده آن را کامل نموده و دیگر دوستان آن را ویکی سازی نموده اند. اما زحمت شروع را شما کشیده اید. سپاس از لطف شما که به مشاهیر خود علاقه مند هستید. بسیار سپاس. Manart :-) ‏۱۷ ژانویهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۲۳:۴۶ (UTC)پاسخ

افزودن الگوی اطلاعات به تصاویرتان[ویرایش]

درود. تعدادی از پرونده‌های شما فاقد الگوی اطلاعات هستند که وجود آن برای پرونده‌ها حیاتی است. فهرست آنها:

لطفا این الگو را به تصاویرتان بیفزایید. اگر این تصاویر زیاد هستند از ابزارها «ابزار افزودن الگوی اطلاعات به تصاویری که آن را ندارند.» را فعال کرده و از آن استفاده کنید. خاکسار شما، Dexbot (بحث) ‏۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۳:۵۱ (UTC)پاسخ