پرش به محتوا

کاربر:Mohammad Allahyarifard

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سلام

محمد الهیاری فرد هستم از ایران. یکی از ویرایشگران ویکی پدیا و هدف دارم تا با کمک به گسترش علم در تمام سایت های علمی، به رواج دسترسی به علم کمک کنم. من خوشبختانه به منابع علمی زیاد و در زمینه های مختلف، به استادان با اطلاعات مفیدی دسترسی دارم. همیشه سعی خواهم کرد تا بهترین اصطلاحات علمی، مطالب مهم، اطلاعات مفید و... را به اشتراک بگذارم تا به گسترش ویکی پدیا کمک کنم.

ورود من به ویرایشگری ویکی پدیا[ویرایش]

اولین بار ورود من به ویکی پدیا، اینگونه شد که در حال جستجوی صفحه ای در ویکی پدیا بودم که به صفحه‌ی «نقض حقوق بشر توسط ایران» برخوردم. برای من سخت بود که افرادی سعی در این کار داشته باشند و من کاری نداشته باشم. من عاشق وطنم هستم و همیشه سعی دارم تا از آن حمایت کنم.پرچم ایران

فعالیت های من در شبکه های اینترنی[ویرایش]

من در عرصه‌ی شبکه های مجازی فعالیت دارم و در سایت هایی دیگر نیز فعالیت دارم. برای مثال، وب سایت «شوق آموزش»، حاصل طراحی من است.

فعالیت من در زمینه‌ی کامپیوتر[ویرایش]

محمد الهیاری فرد 3Ds Max
نمونه ای از کار من در نرم افزار 3Ds Max

من به کامپیوتر علاقمندم و همیشه سعی دارم تا چیز های جدیدی در این باره بیاموزم. من با نرم افزار های Photoshop، Camtasia، Unity و ... آشنا هستم و به طور جدی در حال آموزش نرم افزار های 3Ds Max و Python هستم. من به گرافیک و خصوصا سه بعدی علاقه دارم و در تلاشم تا بازی های ویدئویی و انیمیشن های سه بعدی بسازم.