پرش به محتوا

کاربر:Cattaga

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
شرکت کاتاگا
نام پیشینکاتاگا متابیونت
نوعسهامی عام
بنا نهاده۲۰۲۰
بنیانگذارانعلی افسون
سبحان ختمی
محمد افسون
دفتر مرکزیتهران، تهران، ایران، آذربایجان، تبریز_مهاباد ایران
مدیر عامل اجراییعلی افسون
رئیس هیئت مدیرهمحمد افسون
محصولاتحسگر مولکولی سی تک
پلتفرم یکپارچه سازی سلامت دیجیتالی
شبکه اجتماعی سی پلاس
رسانه آزاد گاتها
پلتفرم نظرسنجی ملی پیامبر
هوش مصنوعی کاتاگا
درآمدافزایش ۰/۰۰۰۰۰۴۶ میلیارد دلار آمریکا (۲۰۲۲)
تعداد کارکنان۸ نفر (۲۰۲۲)
شرکت‌های وابستهنور سیتی
Cattaga Metabionet Automation
وبگاه

شرکت کاتاگا (به انگلیسی: Cattaga, Inc.) شرکت درمان ایران و تولیدکننده حسگرهای تشخیصی و پلتفرم های سلامتی موردنیاز در سامانه های سلامتی و بهداشتی است.

شرکت کاتاگا همچنین برگزارکننده دوره های آموزشی رایگان کسب کار-انتقامجویان برای تمام استان های ایران است.

کاتاگا بیوساینس در سال ۲۰۲۰ توسط علی افسون و محمد افسون تأسیس شد و ادای احترام به نقشه و تاریخ فرهنگ ایران گربه گاتها است. علی افسون هم‌اکنون به‌عنوان مدیر عامل اجرایی کاتاگا فعالیت می‌کند. سهام کاتاگا در بازار بورس نزدک معامله می‌شود.



کاتاگا

تشخیص سریع مولکولی
CATTAGA

یک استاراتاپ نوپای ناب مستقر در ایران است. این استارتاپ با هدف اختلال در تشخیص های بالینی و چشم انداز توانمندسازی سریع مردم در دسترسی به دقیق ترین و پایدارترین گزینه ها، از مراقبت های بهداشتی خود، همیشه و هرجا .استارت آپ توسعه تجهیزات مراقبت سلامتی آینده نگر است که قصد طراحی، ثبت اختراع و بازاریابی تجهیزات مراقبت های بهداشتی دقیق مرتبط با بازارهای تخصصی حسگرهای زیستی و کیت های خود تشخیصی را دارد.

نقل قول : بخشی از اظهار نامه طرح تجاری شرکت کاتاگا( دانشمندان ارشد ما جسورانه پیشگام اختلال در فناوری های تشخیص بالینی هستند لذا تمام پلتفرم های تشخیصی را مبتنی بر تکنیک انقلابی کریسپر طراحی و اعتبار سنجی کردیم،چون روش‌های تشخیصی میکروبیولوژیکی سنتی مانند PCR، سنجش‌های زمان‌بر هستند که به مراحل متعدد و تجهیزات اختصاصی نیاز دارند. در مقابل، سنجش‌های مبتنی بر CRISPR به حداقل تجهیزات نیاز دارند و می‌توانند به عنوان آزمایش‌های واکنش منفرد اجرا شوند. استفاده از تست های تشخیصی CRISPR نیز آسان است و می تواند نتایج سریع و دقیقی را ارائه دهد.ما انتظار داریم تا سال پنجم 60 میلیون دلار درآمد داشته باشیم.)

مشخصات اولیه مالک :

محقق تشخیص سریع مولکولی
کاربر:Cattaga


هم بنیانگذار،مدیر ارشد اجرایی : علی افسون

آقای زمان(علی افسون) در دانشگاه محصل علوم زیستی با تخصص ژنتیک و پژوهشگر تشخیص سریع است.علی افسون با بیش از 10 سال تجربه در توسعه پژوهشی تکنیک ویرایش هدفمند ژنوم برای کاربردهای سودمند اقدام به تاسیس استارت آپ فناوری پیشرفته "C"کرد.او در سالهای همه گیری کوید19 (2020-2022)با حضور فعال در کنفرانس ها و سمپوزیوم های آنلاین بین المللی، یادگیری پژوهشی و مستندسازی علم حاکم بر چگونگی ایجاد و شیوع یک ناهنجاری ناشناخته زیستی را آغاز کرده بود.و جمع بندی رسالت علمی خود را برای خلق تاثیر، با ارائه راه حل ها و رهبری پزشکی آینده نگر به صورت اجرای ایده تاسیس یک شرکت چند کاربردی متخصص ناهنجاری ها بهداشتی، عملی می کند.

محصولات طراحی شده : حسگر تشخیص مولکولی C9

C9 یک وسیله الکترونیکی کوچک است که جهت تشخیص های مولکولی استفاده می شود.این دستگاه از فناوری آزمایشگاه روی تراشه پشتیبانی می کند. سیستم تشخیص اختصاصی C9 با آنزیم های کریسپر نوکلئازی برنامه ریزی شده (برای یافتن یک توالی ژنی تعریف شده) کار می کند. هنگامی که یک نمونه بیولوژیکی(خون، سرم، مخاط تنفسی یا گوارشی) به دستگاه وارد میکنیم،شناسایی‌ها(توالیDNA/RNA یا پروتئین‌ها یا مولکول‌های شیمیایی کوچک)در داخل دستگاه بی نیاز از متخصص پردازش می شود و نتایج صریح به کاربر گزارش می‌شود.

کاتاگا برای همیشه
حسگر تشخیص مولکولی

کنترل GitHub🐈‍⬛ با مهندسی بازنویسی آینده💎/هتروبیونت/ کودکانمان🦄؛ وقتشه رفتارهای درست تر انتخاب کنیم⚖️.