پرش به محتوا

بحث:تونس

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط InternetArchiveBot در مبحث پیوندهای خارجی اصلاح شدند (نوامبر ۲۰۱۹)

با درود. برای واژه Capsian، به معنای مردمی که در حدود 8000 تا 6500 سال پیش در تونس زیسته‌اند، هم‌ارز فارسی سراغ ندارم. نام آنان را از روی شهر باستانی کاپسا، (قفصه امروزی در تونس) کاپسی ترجمه کرده‌ام و فکر می‌کنم اسم خوبی باشد. اگر نامی برای این قوم در زبان فارسی سراغ دارید ذکر کنید. با سپاس نیکان ۲۳:۵۷، ۵ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

درباره تاریخ دوره اسلامی تونس، هنوز منبعی که توضیح مشروح داده باشد نیافته‌ام، مطالب این بخش کلیشه‌ای و از همان منابع قبلی گرفته شده است. اگر منابع جدید یافتم، استفاده خواهم کرد. نیکان ۲۲:۴۹، ۱۲ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (اکتبر ۲۰۱۹)

[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۳ پیوند خارجی موجود در تونس را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۳۴ (UTC)پاسخ

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (نوامبر ۲۰۱۹)

[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۱ پیوند خارجی موجود در تونس را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۱۵ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۲۰ (UTC)پاسخ