ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Bita 07.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


کوچه های تنگ محله های قدیمی بوشهر[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۸ مه ۲۰۲۲ ساعت ۰۵:۴۴:۴۴ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

کوچه‌های تنگ در محله‌های قدیمی شهر بوشهر که مشابه آن در شهرهای ایتالیا دیده می‌شود از جمله ویژگی‌های خاص معماری قدیمی بوشهر است که باعث جلوگیری از برخورد نور خورشید به کوچه‌ها و خنک نگه داشتن آن می‌شود.
دلایل
دانشنامه‌ای و با کیفیت
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
بوشهر
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/جاها/معماری
پدیدآورنده(ها)
کاربر:Bitareyhani
نظرات (حتما دلیل مخالفت ذکر شود)
  • موافق به عنوان نامزد کننده Rohalamin (بحث) ‏۱۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۵:۴۴ (UTC)
  • مخالف کیفیت نه چندان خوب، و اینکه ساختمان سمت راست و کف کوچه چندان تاریخی نیست توی ذوق می‌زند. -- Parsa «بحث» ‏۱۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۲۲ (UTC)
    سلام، ممنون بخاطر اظهارنظرتون. انتظار داشتم که انصاف در رای دهی رعایت شود. کف کوچه و ساختمان ها بازسازی شده اند و این مسئله کاملا طبیعی است و فکر می کنم جزء ملاک و معیارهای ویکی برای انتخاب نگاره برگزیده نیست. نظرتان در مورد کیفیت تصویر را هم بخوبی متوجه نشدم. در هر صورت باز هم از بیان نظرتان تشکر میکنم. Rohalamin (بحث) ‏۱۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۷ (UTC)
  • مخالف. نصف بیشتر تصویر یک دیوار سفید است، و همچنین به قول جناب پارسا نگاره به مخاطب حس تاریخی نمی‌دهد، چون اگر هم بازسازی شده باشد حرفه‌ای نبوده و از سنگ فرش های معمولی استفاده‌شده‌است. Rez-A (بحث) ‏۱۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۰۸ (UTC)
  • مخالف مطلب مهمی را نشان نمی دهد زاید الوصف (بحث) ‏۱۵ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۰۸ (UTC)
  • مخالف برای برگزیدگی مناسب نیست. --علمجو (بحث) ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۵:۴۹ (UTC)