ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/اداره (مجموعه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اداره (مجموعه تلویزیونی)[ویرایش]

خوب شد

معیارهای مقالات خوب را دارد. ٪ مرتضا (بحث) ‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۲۸ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

پیشاخوبیدگی اداره (مجموعه تلویزیونی)
ویرایش ورودی‌ها
اندازهٔ مقاله ۱۰۲
آیا مقاله ترجمه از ویکی‌های دیگر است؟ بله
املا و انشای خوب انجام شد
دیباچهٔ مناسب انجام شد
منبع‌دارکردن همهٔ مطالب انجام شد
یادکرد صحیح منابع انجام شد
جایگزینی منابع نامعتبر (به‌خصوص منابع ویکیایی) با منابع معتبر انجام شد
بررسی حق نشر (متن و پرونده‌ها) انجام شد
جعبهٔ اطلاعات و/یا جعبهٔ گشتن مناسب انجام شد
رده و میان‌ویکی مناسب انجام شد
تصویر(های) مناسب انجام شد
پیوند به محتوا(ها)ی مرتبط در پروژه‌های خواهر انجام شد
پیوند پایدار منابع برخط به‌زودی انجام می‌شود
هنوز ناظر وپ:گمخ صحت ورودی‌ها را تأیید نکرده‌است.
 اداره (مجموعه تلویزیونی) (ویرایش | تاریخچه) • بحثپی‌گیری


نامزدکننده: ChipsBaMast (بحثمشارکت‌ها)

تاریخ نامزد کردن: ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۳۴ (UTC)

بررسی‌کننده: ٪ مرتضا (بحث)

  • ۱٬۰۱۸ روز پیش نامزد شده‌است.


تعدادی پیوند قرمز و نیاز به ویراستاری دارد که تا پایان جمع‌بندی درست می‌کنم.ChipsBaMast گفتگو ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۳۴ (UTC)[پاسخ]

@ChipsBaMast: با سلام

  • لید چکیده ای از متن است. هر آنچه در لید آمده باید با ذکر منبع در متن آمده باشد و لذا نیازی به ذکر منبع در لید نیست. دو سه مورد یادکرد منبع در لید را چک کنید و مطمئین شوید در متن با ذکر منبع آمده و یادکردهای لید را حذف کنید.
  • پاراگراف آخر «شخصیتها» تناسبی با موضوع این فصل ندارد و بیشتر به بخش بازیگران در فصل تولید مرتبط است. به جای مناسب منتقلش کنید.
  • شما که در کار ترجمه فعالید، به این نکته توجه کنید که در زبان انگلیسی، استفاده از فرم مجهول فعل، روانتر و زیباتر است؛ مثل «This novel is written by Hogu in 1831». اما برعکس، در فارسی، فرم معلوم فعل باعث روانی و زیبایی متن می شود؛ جمله مزبور را بهتر است در فارسی «هوگو این رمان را در سال 1831 نوشت.» یا «این رمان را هوگو در سال 1831 نوشت.» ترجمه کرد و نه «این رمان در سال 1831 توسط هوگو نوشته شد.». البته در این مقاله من دارم ویراستاری می کنم و این موارد را هم اصلاح می کنم. اما از این جهت عرض کردم که اگر صلاح دیدید، در سایر کارهایتان این نکته را به کار ببندید.
  • «Thanks to the fearless Steve Carell, an ever-stronger supporting cast, and scripts that spew American corporate absurdist vernacular with perfect pitch, this undervalued remake does the near-impossible—it honors Ricky Gervais' original and works on its own terms.» به نظرم این جمله به درستی ترجمه نشده است.
  • مقاله ای را که به عنوان «مقاله اصلی» معرفی کرده اید (مانند فهرست جایزه ها و نامزدی ها...) یا بسازید یا اگر مجال آن نیست، الگوی مقاله اصلی را حذف کنید. مقاله اصلی با لینک قرمز معنادار نیست.

فعلا تا اینجا. ٪ مرتضا (بحث) ‏۲۰ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۱ (UTC)[پاسخ]

@مرتضا: نمی‌دونم چرا پینگتان برام نیامد اما به هر حال
  1. در کل لید ۳ تا ارجاع داشت که ارجاع‌های ۲ و ۳ را به داخل مقاله منتقل کردم اما نمی‌دانم ارجاع ۱ را کجای مقاله جا بدم.
    پیشنهاد من این است: بخش دیگر رسانه ها را تبدیل کنید به «پخش». یک زیربخش برای آن بسازید به نام «شبکه ان بی سی». عین عبارت را آنجا کپی کنید و ارجاع را هم به همانجا ببرید. سایر زیربخشها هم به قوت خود باقی بمانند. ٪ مرتضا (بحث) ‏۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۳۸ (UTC)[پاسخ]
@مرتضا: انجام شد. چیپس‌باماست ‏۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۲۱ (UTC)[پاسخ]
  1. ✓
  2. سپاس از نکته همیشه رعایت خواهم کرد
  3. ✓
  4. در ۱ یا ۲ هفته آینده مقاله فهرست جایزه‌ها را ایجاد خواهم کرد و به گفب می‌برم.
راستی کمی سر نام مقاله دو دل هستم. بیشتر نام «آفیس» بین فیلم و سریال‌بازها و مردم رایج است. آیا به نظر شما بر پایه وپ:رایج عمل کنیم؟ چیپس‌باماست ‏۲۰ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۱۱ (UTC)[پاسخ]

در مورد نام مقاله نیز جستجو کردم. در آپارات و نماوا از «اداره» استفاده شده است. در سایر سایتها نیز اغلب از «آفیس» استفاده نکرده اند، بلکه از عنوان انگلیسی «The Office» استفاده کرده اند. بنابراین به نظر من استفاده از «اداره» با وپ:رایج همخوانی دارد و مشکلی وجود ندارد. ٪ مرتضا (بحث) ‏۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۴۵ (UTC)[پاسخ]

پس دیگر مشکلی در نام مقاله نمی‌بینم همین بماند. چیپس‌باماست ‏۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۲۳ (UTC)[پاسخ]
  • منابع را بازبینی کرده اید؟ الان به طور مثال من منبع 179 را باز کردم که بایگانی آن موجود نیست (لینک بایگانی صفحه درستی را بایگانی نکرده). منبع 180 هم اصلا ارتباطی با مطلب ندارد و منبع معتبری هم نیست.
  • شماره گذاری فصل ها در جدول زیربخش نمایش خانگی اشکال دارد.

٪ مرتضا (بحث) ‏۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)[پاسخ]

بسیار خوب. خوانش من هم تمام شد. چند منبع را رندوم چک می کنم و اگر مشکل یا نظر دیگری نبود، به زودی جمع بندی می کنم. ٪ مرتضا (بحث) ‏۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۶ (UTC)[پاسخ]


بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.