ویکی‌پدیا:نظرخواهی/روش انتخاب تصویر صفحهٔ اصلی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
  • موافقت یا مخالفت خود را همراه با توضیح برای هر سوال اعلام کنید، همچنین می‌توانید از الگوی {{موافق}} یا {{مخالف}} استفاده کنید.

  1. آیا با روش فعلی انتخاب تصویر برای صفحه اصلی موافقید؟
    در روش فعلی هر کاربر یک نگاره را نامزد می‌کند تا با اجماع موافق کاربران به مدت یک هفته در صفحه اصلی نمایش داده‌شود، برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:انتخاب نگاره هفته و بحث آن را ببینید.
  2. آیا با انتخاب دو تصویر در هفته برای نمایش در صفحه اصلی موافقید؟
    در این روش در یک هفته دو نگاره در صفحه اصلی نمایش داده‌ خواهد‌شد، به شرط وجود حداقل تعداد رای موافق برای هر تصویر و اجماع موافق برای هر تصویر، جزئیات به بحث بیشتر نیاز دارد.
  3. آیا با انتخاب نگاره برگزیده همانند ویکی‌پدیا انگلیسی و ویکی‌انبار و سپس انتخاب تصویر روزانه از میان آنها موافقید؟
    در این روش مانند ویکی‌پدیا انگلیسی و ویکی‌انبار (با قوانینی مشابه) تصاویر به صورت جداگانه بررسی می‌شوند و بعد از گذشت ۹ یا ۱۰ روز در صورت وجود اجماع موافق برگزیده می‌شوند، سپس از میان آنها تصاویر روزانه به منظور نمایش در صفحه اصلی به ترتیب برگزیدگی یا بر اساس مناسبت‌های تاریخی و غیره انتخاب می‌شوند.
  4. آیا با انتخاب تصویر صفحه اصلی از میان تصاویر برگزیده ویکی‌انبار موافقید؟
    در این روش تصویر روزانه به منظور نمایش در صفحه اصلی از میان تصاویر برگزیده ویکی‌انبار و بدون نظرخواهی در ویکی‌پدیا فارسی انتخاب می‌شود. انتخاب به ترتیب برگزیدگی آنها در انبار یا روش‌های دیگر.
  5. آیا با انتخاب تصویر صفحه اصلی از میان تصاویر برگزیده ویکی‌انبار با استثناء برای شرایط خاص موافقید؟
    در این روش در حالت عادی تصویر روزانه مانند توضیحات بالا انتخاب می‌شود، با استثناء برای شرایط خاص، مانند شرایطی که بهتر است تصویری با مناسبت تاریخی و ... انتخاب شود.
  6. از پنج روش ذکرشده بالا، کدام را ترجیح می‌دهید؟

نحوه نظرخواهی

نظرات و پاسخ‌های کاربران

</noinclude>