پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/Sfcdfb5/بایگانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


Sfcdfb5

Sfcdfb5 (بحث+ • مشارکت‌ها: محلی / حذف‌شده / حساب سراسری • سیاهه‌ها: بسته‌شدن‌ها / پالایه / سایر • بستن: عادی / زاپاسآمار پیشرفته • بازرسی: انجام / سیاهه)

۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: این حساب‌های کاربری همگی این اواخر ایجاد شده‌اند که اختصاصا در جهت مثبت برای امیرعباس فخرآور و منفی برای احمد باطبی ویرایش می‌کنند. کاربر Sfcdfb5 و PoONeH7013 اختصاصا در مقاله‌ی فخرآور ویرایش‌های مثبت می‌کنند. زمانی که نوشته‌های آن‌ها از جانب من حذف، تعدیل یا بازنویسی شد کاربر Roastam567 و Gandom612 و Ssbbramesh و آی پی 78.73.95.72 در زمانی کم‌تر از ۱ ساعت شروع به برچسب‌زنی و حذف مطالب منبع‌دار در مقاله باطبی کردند. با دلایلی مثل تقلبی بودن منابع [۱] که من قبلاً در خلاصه ویرایش‌هایم در صفحه فخرآور استفاده کرده بودم.[۲]. کاربری که از ویرایش اولش خلاصه ویرایش می‌نویسد و لفظ منبع مرده را می‌شناسد و در ویرایش پنجمش از الگوی درخواست مدرک استفاده می‌کند.

همینطور الگوی ویرایشی کاملا مشابه یک ویرایش در صفحه تمرین و یک ویرایش در مقاله در مورد PoONeH7013 و Ssbbrameshدیده می‌شود.

کاربر:Roastam567 در این خلاصه ویرایش نوشته‌اند: «منابع شماره ۲۲و ۲۳ لینک‌مرده است و منبع شماره ۲۵ سایت پورن میباشد». ساعتی بعد کاربر: Sfcdfb5 در این صفحه می‌نویسند: «رفتم پیج باطبی رو نگاه کردم. دیدم پر از self published source و منبع مرده است، حتی منبع شماره 25 از پیج احمد باطبی متعلق به یک وبسایت پورنه!!!!».

[۳] و [۴] در مورد Sfcdfb5 و Gandom612 خلاصه ویرایش پیش‌فرض سیستم با مضمون برچسب‌ها: ویرایش با تلفن همراه، ویرایش با نرم‌افزار تلفن همراه، ویرایش توسط نرم‌افزار اندروید ظن استفاده از یک دستگاه توسط هر دو کاربر را تقویت می‌کند.

با توجه مسبوق به سابقه بودن این اتفاق در مورد این ۲ مقاله درخواست بازرسی دارم.

شواهد نقض سیاست: به نظر می‌رسد بندهای «ایجاد توهم در پشتیبانی از یک دیدگاه» و «ویرایش در یک صفحه با حساب‌های مختلف» از وپ:زاپاس نقض شده‌اند.

زاپاس‌های احتمالی

باتشکر Atheist (بحث) ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۰۲ (UTC)[پاسخ]


با درود و احترام. کاربر Atheist مکررا روی صفحه امیر عباس فخرآور ویرایشهای منفی میکند.فقط در یک قلم ایشون حدود 9000 کاراکتر رو برداشته و به جای بعضی از اونها هم مطالب خلاف واقع نوشته است. به عنوان مثال بنده از انجمن جهانی قلم، عفو بین الملل و بسیاری منابع معتبر دیگر نوشته بودم که ایشون به جرم فعالیت سیاسی بازداشت و زندانی شده اما کاربر مورد بحث نوشته‌اند که "شایعاتی" وجود دارد که ایشان زندانی سیاسی نبوده‌اند! و برای نشان دادن "شایعات" به مصاحبه یک فردی ارجاع داده‌اند و در ضمن ارجاع، از ایشون تعریف و تمجید هم کرده‌اند!! ایشون اگر میخواهند بگویند فخرآور زندانی سیاسی نبوده بایستی منابعی بیارند که به اندازه عفو بین‌الملل و... معتبر باشه نه نقل قول ایکس و ایگرگ Sfcdfb5 (بحث) ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۹ (UTC)[پاسخ]

سپاس

@Sfcdfb5: سلام. لطفاً برای حل اختلاف محتوایی، از فرایند وپ:حل اختلاف استفاده کنید. خیلی ممنون. احمدگفتگو ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۲۹ (UTC)[پاسخ]
@Ahmad252: سلام. ممنون. اقدام میکنمSfcdfb5 (بحث) ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۲۸ (UTC)[پاسخ]
سلام. بازرسی آی‌پی که منتفی است، روی بقیه هنوز بررسی دقیق نکرده‌ام ولی شواهد خوبی هست؛ به‌زودی بررسی می‌کنم.
@Arash.pt: سلام. چون دو حساب را شما بر پایهٔ اردک بستید، این سه حساب باقی‌مانده را هم ممکن است از لحاظ ظرفیت اردک بررسی کنید؟ ممنون. احمدگفتگو ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۳۷ (UTC)[پاسخ]
درود، پینگ نرسیده بود. جالبه بعد از یک ماه که مقاله ویرایش نداشته امروز چند کاربر به فکر ویرایش مقاله باطبی و امیرعباس فخرآور افتاده‌اند. کاربرانی با عمر یکی دو هفته و ویرایش‌های پشت سر هم که کامنت‌های یکسان درج می‌کنند. در ویکی انگلیسی هم فعال هستند. من Sfcdfb5 را ندیده بودم و فکر میکردم حساب اصلی، Gandom612 باشد. کاربر:Shahabimilad1387 و کاربر:Persianbluegirl هم از همین زاپاس‌ها هستند و Shahabimilad1387 در ویکی انگلیسی امیرعباس فخرآور را ویرایش می‌کند و Persianbluegirl همان پیغام Sfcdfb5 را در صفحه بحث چند مدیر گذاشته بود. از نظر من همه باید بسته شوند و حساب اصلی هم یک هفته قطع دسترسی شود. ARASH PT  بحث  ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۴۱ (UTC)[پاسخ]
حساب اصلی و همه حساب‌های زاپاس شناخته‌شده را بستم. ARASH PT  بحث  ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۵۶ (UTC)[پاسخ]
  • ضمن عرض تشکر از Atheist گرامی بابت گزارش دقیق و Arash.pt گرامی بابت بررسی دقیق و رسیدگی به زاپاس‌ها، شواهد رفتاری آشکار بود و به بازرسی نیازی نشد؛ بنابراین پرونده را می‌بندم. درخواست را هم منتقل خواهم کرد به عنوان Sfcdfb5. لطفاً اگر به موارد مشابه برخورد کردید گزارش دهید. ممنون.

تمام زاپاس‌ها بسته شده و برچسب خوردند. بستن پرونده. احمدگفتگو ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۰۶ (UTC)[پاسخ]

بابت رسیدگی و دقت نظر هر دو بزرگوار بسیار سپاسگزارم. با درود Atheist (بحث) ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۱۷ (UTC)[پاسخ]