پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/Sehr888/بایگانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


Sehr888

Sehr888 (بحث+ • مشارکت‌ها: محلی / حذف‌شده / حساب سراسری • سیاهه‌ها: بسته‌شدن‌ها / پالایه / سایر • بستن: عادی / زاپاسآمار پیشرفته • بازرسی: انجام / سیاهه)

۳ اوت ۲۰۲۴

[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: حساب Sehr888 (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) تقریبا همزمان با قطع دسترسی مسلم گرایلی (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) فعال شده است و در مقالات مشابهی ویرایش می کند. بعد از بازگردانی ویرایش، مسلم گرایلی در صفحه بحثش برای او پیام فرستاده است. ویرایش هایش هم تازه کارانه نیست و در اولین ویرایشش جعبه اطلاعات اضافه کرده است.

به زمان بندی ویرایش های دو کاربر در تاریخچه صفحه بحث من نگاهی کنید هم سومند است. هر دو در یک زمان آنلاین هستند.

تاریخچه مقاله علی را ببینید. کاربر Sehr اینجا هم به کمک مسلم گرایلی آمده. به نظر دیگر روشن است و حتی نیاز به بازرسی هم ندارد و می تواند به عنوان اردک بسته شود.

شواهد نقض سیاست: دور زدن قطع دسترسی حساب اصلی مسلم گرایلی.

زاپاس‌های احتمالی


ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر — Shawarsh (بحث) ‏۳ اوت ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)[پاسخ]

دلایل‌ زاپاس نبودن این دو کاربر

[ویرایش]

با عرض سلام خدمت مدیران گرامی،در اینجا دلایل کافی و صحیح برای نادرست بودن گمانه زنی کاربر Shawarsh را ارائه می دهم:

  • واقعا جای تعجب دارد که کاربر Shawarsh از خود نپرسیده اگر کاربر sehr زاپاس مسلم گرایلی است چه لزومی دارد که مسلم گرایلی در صفحه بحث این کاربر به او مشورت بدهد.
  • این جانب همواره تاریخچه مقالات تاریخی را برسی میکنم و در مقاله حمله اعراب به ایران هم به تاریخچه ویرایش این مقاله رجوع کردم و ویرایش کاربر sehr را دیدم و به همین دلیل در این مورد با این کاربر صحبت کردم.
  • به علاوه کاربران بسیاری هستند که ویرایش های شبیه به هم دارند و کاربر Shawarsh هم بار ها با کاربرانی که هم نظر خود بوده اند مشورت داده اند.
  • مدیران عزیز لطفا به تعداد ویرایش های کاربر:Sehr888 دقت کنند،این کاربر تنها تا تاریخ ۷ اوت و تنها چند روز پس از عضویت در ویکی پدیا ۱۵۰ ویرایش کرده،این در حالی که من پس از ۷ ماه عضویت تنها ۸۰۰ ویرایش کرده ام.
  • لطفا به منابعی که کاربر sehr استفاده کرده دقت فرمایید من تا به حال از هیچکدام از منابع مورد استفاده او استفاده نکرده ام.مجدد عرض میکنم کاربران بسیاری ویرایش های شبیه به هم دارند ولی این دلیل بر زاپاس بودن نمیشود.
  • نکته بعد اینست که اگر کاربر sehr زاپاس است چرا ویرایش های مفصل کرده و مطالب طولانی افزوده در حالی که می‌توانست با ویرایش های کوتاه و جزئی مثل جایگزینی واژگان،افزودن پیوند،افزودن اِعراب کلمات و...تعداد ویرایشات خود را بالا ببرد و در این صورت اعتبار بیشتری کسب می‌کرد.(اگر به تاریخچه ویرایشات من رجوع کنید در میابید بسیاری از ویرایش های من از این دست است و این کاربر چنین ویرایش هایی ندارد).
  • همچنین تاریخچه ویرایش های من را مشاهده فرمایید من اصلا نمیدانم جعبه اطلاعات کاربری اضافی چیست.
  • من بلد نیستم از الگو یادکرد کتاب استفاده کنم اما این کاربر از این الگو استفاده نموده.
  • این کاربر قبل از قطع دسترسی من کاربر ویکی پدیا شده است و در مقالاتی که من فعال بودم و در مورد آن با کاربران دیگر بحث میکردم هیچ فعالیتی نکرده و زمانی که من قطع دسترسی شدم در مقالاتی که من ویرایش کرده ام هیچ ویرایشی نکرده.
  • دلیل اینکه در یک مورد بنده و کاربر sehr در یک زمان آنلاین بودیم این بود که بحث مهمی در صفحه کاربر Shawarsh برای هر دو ما شکل گرفته بود و به همین دلیل سریعا به پیام های یکدیگر پاسخ می دادیم.افزون بر این اگر کاربر sehr زاپاس بود قطعا من برای اینکه شک و تردید ایجا نشود سریعا به پیام های او پاسخ نمی دادم.همچنین گاهی اوقات پیام های ما در یک دقیقه ارسال شده و این خط بطلان بر ادعای کاربر محترم Shawarsh می کشد.
  • افزون بر این طبق قانون ویکی پدیا داشتن زاپاس در صورت اعلام کردن هیچ ایرادی ندارد و وقتی میدانم اعلام نکردن این امر به ضرر من خواهد بود چرا باید این موضوع را انکار کنم.

با سپاس. مسلم (بحث) ‏۳ اوت ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۱۵ (UTC)[پاسخ]


کاربر مسلم، این کاربر (Shawarsh) چون مطالب من را بی دلیل چندبار است حذف کرده ولی دلیلی برای این کارش نداشته و به نتیجه نرسیده به همین دلیل می خواهد من را زاپاس معرفی کند تا حساب من را مسدود کند و از این طریق به نتیجه برسد وگرنه خودش می داند که اگر من زاپاس شما بودم با خودتان گفتگو نمیکردم و خودم را لو نمی دادم. کم کم به این نتیجه می رسم که ویکی پدیا تبدیل به یک سیرک نمایشی شده است که مدیران آن بازیگران سیرک هستند و فقط و فقط دوست دارند مطالبی که باب میل آنان است منتشر شود و مطالب غیر را حذف می کنند و کسی جلودارشان نیست. (کاربر sehr888)

زاپاس یکدیگر احتمالا نیستند (نتایج بازرسی با قطعیت نمی‌تواند رد کند)، اما به دلایلی می‌دانم sehr888 زاپاس است و چون بند دوم را نقض کرده، جداگانه بسته شد. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۲ اوت ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۲۳ (UTC)[پاسخ]