پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/Asparok007/بایگانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


Asparok007

Asparok007 (بحث+ • مشارکت‌ها: محلی / حذف‌شده / حساب سراسری • سیاهه‌ها: بسته‌شدن‌ها / پالایه / سایر • بستن: عادی / زاپاسآمار پیشرفته • بازرسی: انجام / سیاهه)

۱۶ ژوئن ۲۰۲۰[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: مشارکت یکسان
شواهد نقض سیاست: ویرایش و ایجاد یک مقاله با حساب متفاوت

زاپاس‌های احتمالی


ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر اهورا ☘ ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۳ (UTC)[پاسخ]


۱۷ ژوئن ۲۰۲۰[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: دلایل بالا
شواهد نقض سیاست:

زاپاس‌های احتمالی[ویرایش]

ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر اهورا ☘ ‏۱۷ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۰۰ (UTC)[پاسخ]


کاربر:Persia: برای بار چندم. شواهد زاپاس بودن را اعلام کنید و بگویید که کدام بند از وپ:زاپاس نامشروع را نقض می‌کنند. بازرسی با حریم شخصی افراد سروکار دارد و مشابه حکم دادگاه در تفتیش است، همینطوری نمی‌توان که بازرسی کرد. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۰۳ (UTC)[پاسخ]
در صورت ادامه این روند از ویرایش در دبک قطع دسترسی می‌شوید. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۰۴ (UTC)[پاسخ]
کاربر:Ladsgroup اول که بار چندم نیست، بار دومه، دوم دلیل رو نوشتم ویرایش یک صفحه با حساب‌های متفاوت اگر مشارکت‌های کاربر با نام‌های متفاوت و ایجاد صفحات یکسان وپ:زاپاس نامشروع را نقض نمی‌کنند که درخواست بازرسی رو پس می‌گیرم و نیازی به قطع دسترسی در دبک هم نخواهد بود!

سپاس--اهورا ☘ ‏۲۷ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۷ (UTC)[پاسخ]

کاربر:Persia: به شما یک بار به طور مفصل توضیح می‌دهم. در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، قطع دسترسی می‌کنم. بازرسی کاربر مشابه شنود تلفن به شدت به حریم شخصی مرتبط است و تا حد امکان باید از آن اجتناب کرد. زمانی می‌توان بازرسی کرد که هر سه مورد زیر ارضا شوند:

  • شواهد قوی (ولی ناکافی برای وپ:اردک) برای یکسان بودن کاربران وجود داشته باشند و به بازرس کاربر ارائه شده باشند. به طور مثال در این مورد شما نوشته‌اید «ویرایش و ایجاد یک مقاله با حساب متفاوت» ولی ننوشته‌اید چه مقالاتی. در کجا. چه ویرایش‌هایی. در اینجا هم پیوند داده‌اید مشارکت‌های حذف شده آنهم بعد از پیام من.
  • نقض وپ:زاپاس نامشروع ثبت و ضبط شده‌باشد. نام بخش را کپی کنید: «ویرایش در یک صفحه با حساب‌های مختلف» (و به نام صفحه پیوند دهید).
  • لزوم بازرسی توضیح داده شده‌باشد. اگر اردک است، نیازی به بازرسی نیست. اگر کاربران مختلف پشت‌سرهم یک مقاله را می‌سازند، درخواست حفاظت در برابر ایجاد دهید. اگر فقط در نبح رای میدهند، نیازی به بازرسی نیست چون نبح رای‌شماری نیست (و مدیران متوجه می‌شوند چه حساب‌هایی زاپاس هستند و رایشان ارزشی ندارد). این پرونده به شدت در این مورد مشکل دارد و اصلا نیازی به بازرسی نیست. مقاله‌ها را حفاظت کرده‌ام. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۹ (UTC)[پاسخ]
کاربر:Ladsgroup ممنون جامع و کامل بود، متوجه شدم--اهورا ☘ ‏۲۷ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۰۱ (UTC)[پاسخ]