ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Paris Eiffel.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


برج ایفل[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۲ ساعت ۱۱:۳۵:۲۱ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

اصلی - برج ایفل (به فرانسوی: Tour Eiffel) برجی فلزی در میدان شان دو مارس و در کنار رود سن واقع در شهر پاریس است. برج ایفل که امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می‌شود، پربازدیدترین بنای جهان و یکی از شناخته‌شده‌ترین بناها در جهان است. ساخت برج ایفل در سال ۱۸۸۷ آغاز و در ۳۱ مارس ۱۸۸۹ به پایان رسید. در آغاز برج ایفل برای نمایشگاه جهانی و به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شد ولی پس از ساخت این بنا مورد قبول همگان واقع نشد و ۳۰۰ نفر که در بین آنها می‌توان از امیل زولا، گی دو موپاسان، شارل گارنیه و هم چنین الکساندر دوما نویسنده شهیر فرانسوی نام برد، به ساخت آن شدیداً اعتراض نمودند.نام برج ایفل از نام سازنده‌اش گوستاو ایفل گرفته شده‌است.
دلیل
کیفیت تصویر، زمان عکس‌برداری، کادربندی
مقالاتی که تصویر در آنها استفاده شده‌است
برج ایفل
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/مکان‌ها/تاریخی
پدیدآورنده(ها)
M . Σ ß Ŗ Ã Ħ į M į بحث
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
با سپاس از رای دوستان منظور تار بودن تصویر را متوجه نمی‌شوم ! در خصوص نظر دوست گرامی رامین نورسنجی و کنتراست در غروب و با یک دوربین آماتور از این بهتر نمی‌شود. درضمن به نظر خودم گرفتن عکس در چنین حالتی زیباتر بود چون تصاویر از برج ایفل هزاران هزار است.--M . Σ ß Ŗ Ã Ħ į M į بحث ‏۲۴ فوریهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۰۸:۲۸ (UTC)[پاسخ]

نکته نسخه جدیدی از تصویر را بارگذاری کردم--M . Σ ß Ŗ Ã Ħ į M į بحث ‏۲۴ فوریهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۰۸:۴۴ (UTC)[پاسخ]

سپاس از شما و همه دوستان--M . Σ ß Ŗ Ã Ħ į M į بحث ‏۲۸ فوریهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۰۶:۵۵ (UTC)[پاسخ]

برگزیده نشد


Kasir بحث ‏۳ مارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۲:۰۹ (UTC)
[پاسخ]