پرش به محتوا

بحث کاربر:5.124.72.35

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید، نسخهٔ فعلی این صفحه است که توسط Ahmad252 (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۳۹ ویرایش شده است. آدرس فعلی این صفحه، پیوند دائمی این نسخه را نشان می‌دهد.

(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Ahmad252 در مبحث September 2020

September 2020[ویرایش]

Stop icon ویرایش‌های اخیر شما ممکن است به‌عنوان نوعی اقدام قانونی یا «بیرون از ویکی» علیه مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا یا خود ویکی‌پدیا تلقی شوند. لطفاً به یاد داشته باشید که چنین تهدیدهایی در ویکی‌پدیا به‌دلیل سیاست تهدید قانونی ممنوع و نزاکت به‌شدت نهی‌شده‌اند. کاربرانی که چنین تهدیدهایی را انجام می‌دهند ممکن است بسته شوند. اگر درباره محتوای یک صفحه در ویکی‌پدیا اختلاف دارید، مراحل حل اختلاف را طی کنید. لطفاً اطمینان حاصل کنید که به محتوا می‌پردازید، نه به مشارکت‌کنندگان. هر جا ممکن بود، از پیشنهادهایی بر پایه منابع معتبر و مستقل استفاده کنید و شدیداً به تأییدپذیری مطالب حساس باشید. با تشکر. احمدگفتگو ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۳۹ (UTC)پاسخ

اگر ویرایش‌های مورد بحث را شما انجام نداده‌اید و در حال استفاده از یک نشانی آی‌پی مشترک هستید، برای خودتان یک حساب کاربری بسازید تا در آینده آگاه‌سازی‌های بی‌ارتباط دیگری دریافت نکنید.
این صفحهٔ بحث برای کاربر گمنامی است که هنوز حسابی درست نکرده است یا از آن استفاده نمی‌کند.

بنابراین برای شناسایی‌اش مجبوریم از نشانی IP عددی استفاده کنیم. نشانی‌های IP این چنینی ممکن است توسط چندین کاربر به شکل مشترک استفاده شود. اگر شما کاربر گمنامی هستید و تصور می‌کنید اظهار نظرات نامربوط به شما صورت گرفته است، لطفاً برای پیشگیری از اشتباه گرفته شدن با کاربران گمنام دیگر در آینده، حسابی ایجاد کنید یا به سیستم وارد شوید.