پرش به محتوا

بحث کاربر:Ladsgroup/بایگانی ۵۱

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط Freshman404 (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۱۷ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۲:۳۰ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.


آخرین نظر: ۸ سال پیش توسط Freshman404 در مبحث دسترسی
  • اگر درخواستی می‌دارید که برآوردن آن نیاز به دسترسی مدیریتی دارد، می‌توانید آن را در ویکی‌پدیا: تابلوی اعلانات مدیران مطرح کنید. اینطوری مدیران بیشتری از موضوع مطلع خواهند شد و کارتان سریع‌تر راه خواهد افتاد.
  • اگر مقاله شما توسط من حذف شده این صفحه را بخوانید. در صورتی که راضی نشدید از مدیر دیگری نظر سوم بخواهید.
  • ایجاد مقاله برای خودتان، دوستتان، شرکتتان و ... مصداق نقض سیاست تعارض منافع است و اصرار یا بازایجاد آن قطع دسترسی به همراه خواهد داشت.
  • اسپم و تبلیغ تحمل نخواهد شد. کار داوطلبان را زیاد نکنید.
ویکی‌پدیا:صفحه بحث#استفاده از صفحات بحث


اعتبار مجوز

درود، به نظر شما مجوز ذکر شده در انتهای این سایت برای بارگذاری در ویکی‌پدیا معتبر است؟ Kasir بحث ‏۳۱ مارس ۲۰۱۵، ساعت ۱۲:۴۱ (UTC)پاسخ

درود. معتبر است مگر اینکه این‌ها محتوا را از جای دیگری کپی کرده‌باشند. :)امیرΣυζήτηση ‏۳۱ مارس ۲۰۱۵، ساعت ۱۲:۴۷ (UTC)پاسخ

بارگزاری تصویر

با درود به همکار محترم اخیرا بنده تعدای عکس هنرپیشه از ویکی انگلیسی برای ویکی فارسی از طریق ویکی فا بارگزاری نمودم الان متوجه شدم که این عکس ها به صورت لوگو بارگزاری می شود مشکل از کجاست

برای نمونه https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87:Toby_Wing_by_Mortimer_Offner.jpg

World Cup 2010 (بحث) ‏۳۱ مارس ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۰۳ (UTC)پاسخ

درود. این بخش را کاربر:Ebraminio و کاربر:Yamaha5 نگاشته‌اند. اطلاع چندانی از نحوه کار آن ندارم. :)امیرΣυζήτηση ‏۳ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۲۱ (UTC)پاسخ

اصلاح عملکرد ربات

سلام

ربات شما وپ:تامنام را اشتباهی به بایگانی شماره ۱۰ می‌برد.

لطفاً ترتیب بایگانی‌های اشتباه آن را اصلاح نمایید.

سال خوبی داشته باشید. In fact ‏۱ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۳۴ (UTC)پاسخ

سلام. درست شد. ارادتمند :)امیرΣυζήτηση ‏۳ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۱۵:۳۲ (UTC)پاسخ

سلام امیر جان. ربات شما در تاریخ ۱ اسفند، ۱۳ بخش خاتمه یافته را ۴ بار انتقال داد! آیا مشکلی در عملکرد ربات وجود دارد؟ با تشکر. مهدی (بحث) ۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ساعت ۱۴:۰۶ (ایران) ‏۶ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۳۶ (UTC)پاسخ

سلام. بررسی می‌کنم. :)امیرΣυζήτηση ‏۷ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۵۹ (UTC)پاسخ

مهران آتش

سلام، این خواننده آثارش بالای دو میلیون بار پخش شده [۱] (اگر این fan base گسترده نیست، پس چیست؟)، این همه منبع برایش موجود است [۲] چرا مقاله ش حذف سریع شده و ایجاد اجازه ش داده نمی‌شود؟ --1234 (بحث) ‏۶ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۴۸ (UTC)پاسخ

سلام. چرا این موضوع را در وپ:تام مطرح نمی‌کنید؟ :)امیرΣυζήτηση ‏۷ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۵۹ (UTC)پاسخ
همین جوری گفتم به شما بگویم--1234 (بحث) ‏۷ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۲۱:۲۴ (UTC)پاسخ

تغییر نام سراسری

آرش گرامی، با درود، آیا ممکن است زحمت کشیده و نام کاربری مرا به طور سراسری به Phraates تغییر دهید؟ می‌خواستم دلایلش را بطور خصوصی برایتان بنویسم، اما گویا ایمیلِ ویکی‌تان غیر فعال است. با سپاس -- Far50had (بحث) ‏۷ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۰۲:۱۸ (UTC)پاسخ

سلام. از طریق ویکی انگلیسی ای-میل بفرستید :) متاسفانه این نام قبلا گرفته شده‌است. لطفا نام دیگری انتخاب کنید. :)امیرΣυζήτηση ‏۷ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۵۹ (UTC)پاسخ
با درود، ایمیلی برای اکانت انگلیسی‌تان ارسال کردم. با سپاس -- Far50had (بحث) ‏۷ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۲۱:۱۹ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ تریک-تریک

برای مقالهٔ تریک-تریک پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

نبود منبع و مطلب کافی برای سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۳۱ فروردین ۱۳۹۴) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. یاماها۵ / ب ‏۱۰ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۰۵:۴۵ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ جاسی

برای مقالهٔ جاسی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

نبود منبع معتبر و شرایط وپ:سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. یاماها۵ / ب ‏۱۹ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۳۳ (UTC)پاسخ

گرفتن دسترسی

درود، در این بحث جناب گیر3پیچ نشان داده‌اند که با سیاست‌های استفاده از تصاویر (مخصوصا وپ:واترمارک) آشنا نیستند و با حساب زاپاس هم در مقالات محمدرضا شریفی‌نیا، هدیه تهرانی، تهران ۱۵۰۰ و ... هم ویرایش‌های مشابهی داشتند که توسط من و جناب فرشمن خنثی شد. تعداد زیادی از تصاویرشان هم در انبار حذف شده و اشتباه خود را هم قبول ندارند و به جای آن مدیران انبار را ترسو و بی‌سواد خوانده‌اند و به نظرم شایسته داشتن دسترسی بازبین تصاویر نبوده و باید برای گرفتن این دسترسی از ایشان اقدام شود. ARASH PT  بحث  ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۱:۱۷ (UTC)

چقدر جالب! اینجا از من با لقب «جناب گیر3پیچ» نام می‌برد ولی در صفحه بحث خودش، با زشت‌ترین الفاظی که تابحال هیچ مدیری من را با آنها خطاب نکرده و فقط تروث سیکر و دو سه کاربر دیگر، چنین فحاشی‌هایی می‌کردند، خطابم می‌کند!! نمی‌شد همین ماسک مودب بودن را در صفحه بحثتان هم به صورت می‌زدید و حداقل سطح ادبیات مدیران را تا حد لفظ ناشایست کاربران فحاش پایین نمی‌آوردید؟!
سلام جناب امیر. بنده در خصوص استفاده از آن تصاویر در مقالات، دفاعیاتی دارم. ولی از آنجا که به اندازه کافی توسط Arash.pt ناسزا و توهین شنیده‌ام، مایل نیستم در اینجا توضیحاتم را ارائه دهم و بازهم توهین بشنوم. از آنجا که این دسترسی توسط شما به من داده شده و نه این کاربر، بنده خودم را موظف به توضیح به شخص شما می‌دانم و نه افراد متفرقه. در ضمن این لفظ خنده‌دار آرش که می‌گوید «تعداد زیادی از تصاویرشان هم در انبار حذف شده» به نظر من فقط برای تحت تاثیر قرار دادن مدیر میزبان است وگرنه بنده سرجمع 13 تا تصویر را بارگذاری کردم که 7تای آن را پاک کردند و 6تای آن را حفظ کرده‌اند. حالا چه ارتباطی بین 7 تصویر حذف شده و توصیف «تعداد زیادی» وجود دارد، من که توضیحی ندارم. فقط خندم گرفت.
در ضمن، در صفحه بحث Arash.pt مشاجره طولانی بین من و Arash.pt جریان گرفته که در آن، کلمات ناشایستی به کار رفته است. اگر لازم می‌دانید بنابر قوانین، قطع دسترسی‌هایی در این خصوص انجام شود، بنده مخالفتی ندارم؛ به شرطی که عادلانه و دوسویه باشد و لفظ ناشایست یک مدیر، از بار حقوقی بیشتری برخوردار باشد بخاطر الگو بودنش برای سایر کاربران. بنده می‌توانم توهینهایی که در آن بحث، توسط ایشان به من شده‌است را فهرست کنم و ایشان نیز می‌تواند توهینهایی که به وی کرده‌ام را فهرست کند. آنوقت شما قضاوت کنید که این مدیر از کلمات رکیک‌تری استفاده کرده یا من؟!
بهرحال بنده پذیرای قضاوت شما هستم. کارنامه چندماهه من نیز که در گروه بازبین‌های تصویر بوده‌ام، برای شما قابل پیگیری است و به شخصه، به عملکردم در این چند ماه، افتخار می‌کنم. در خصوص این مورد اخیر هم که آماده دفاع هستم. منتظر تصمیم شما هستم. Gire 3pich2005 (بحث) ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۳۸ (UTC)

در تکمیل حرف های گیر سه پیچ،‌ عارضم که این مدیر،‌ به فیسبوک خیلی علاقه مند است. به قول مولانا،‌ هر کسی کو دور ماند از اصل خویش،‌ بفرستش به روزگار وصل خویش... این شخص جز واگردانی خرابکاری آی‌پی ها،‌ کار دیگری بلد نیست. تا حالا هم با چندین کاربر درافتاده که صدای همه شان را درآورده است. من توصیه می کنم یک صفحه ویژه برای بازپسگیری اختیار مدیرتی این شخص بگذاریم، تا مدارک را یکی یکی جمع‌آوری و ارائه دهیم. Oleggra (بحث) ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۲۶ (UTC)

نباید به کسانی که ظرفیت داشتن چماق (مدیریت) دارند،‌ چماق داد. به اعتبار خودتان ضربه می زنید. کار به جایی رسیده که فکر کرده انیشتین هست!‌ --Oleggra (بحث) ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۲۸ (UTC)
@Gire 3pich2005: چرا باید با امیر تند صحبت کنم ؟! مگر ایشان مرا مسخره کرده یا به من توهین کرده است ؟! بحث‌های من مشکلی نداشته و تمام آنها در پاسخ به شما بوده است و قابل اثبات است. مثلا نوشته‌ام که مسخره کرده‌اید که در همان ویرایش اول شما کاملا مشخص است و نیازی به تفسیر هم نیست. دفعه پیش هم مرا نخ دور کباب خوانده بودید که آن موقع هم یک تذکر جدی از مدیران گرفته بودید.
امیر جان، درخواست میکنم ضمن گرفتن دسترسی بازبین، توهین‌های جناب گیر3پیچ در آن بحث مخصوصا این ویرایش را بررسی کرده و با ایشان برخورد کنید تا دیگر شاهد این قلدری‌ها و ادعاها و مسخره‌کردن‌ها نباشیم. ARASH PT  بحث  ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۳۸ (UTC)

بنده هم بخاطر همین طرز حرف زدن آرش (قلدری‌ها و ادعاها و ...) است که مایلم توضیحاتم را فقط به امیر بدهم. شما هم بهتر است از تعیین تکلیف کردن برای امیر دست برداری. همانطور که گفتم، من رکیک‌ترین کلمات شما را فهرست می‌کنم و شما هم رکیک‌ترین کلمات من را. تصمیم را هم بگذاریم بعهده امیر. Gire 3pich2005 (بحث) ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۴۴ (UTC)

@Oleggra: یک هفته صبر می‌کردید تا حساب اصلیتان باز شود. هم این حساب زاپاس را بستم هم مدت قطع دسترسی حساب اصلی را بیشتر کردم. ARASH PT  بحث  ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۵۴ (UTC)
@Gire 3pich2005: اینجا را با مسابقه محله اشتباه گرفته‌اید ؟! نیازی به فهرست کردن نیست و متن بحث کامل موجود است و قضاوت را باید به عهده ایشان گذاشت. نیازی به گزینش کردن چند کلمه از یک بحث دو صفحه‌ای نیست. ARASH PT  بحث  ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۵۴ (UTC)
شما بهتر است بجای این جار و جنجال راه انداختن و سعی در مخدوش ساختن چهره من از طریق تحریف اظهار نظرهایم در کامانز، این صفحه را خالی‌تر نگه دارید تا امیر بهتر بتواند در خصوص 1-توهین‌های به‌کار رفته توسط شما و من و همچنین 2-بارگذاری آن عکسها در انبار و همچنین 3-استفاده آنها در ویکی فارسی، تصمیم بگیرد. در ضمن، خودم هم حاضرم و هر توضیحی که خواست، خودم بهش می‌دم.Gire 3pich2005 (بحث) ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۰۹ (UTC)
من فقط در یک جمله پاسخ شما را دادم و چهره شما نیاز به مخدوش شدن و تحریف ندارد و در ویکی فارسی همه کاربران یکدیگر را میشناسند. تصاویر آپلود شده در انبار به ویکی فارسی مربوط نیست و مدیران انبار باید رسیدگی کنند که اینکار را انجام داده‌اند و حساب جدید شما را هم در آنجا بی‌پایان بسته‌اند اما استفاده از آن تصاویر در ویکی فارسی خلاف وپ:واترمارک بوده و هم من و هم جناب فرشمن این تذکر را به شما داده بودیم که توجهی نکرده بودید و حتی ویرایش‌های فرشمن را خنثی کرده‌اید و به او گفته‌اید که عذرخواهی کند !! سیاست آنقدر واضح است که نیاز به تفسیر ندارد و به وضوح نوشته شده نگارهٔ آزاد نباید نهان‌نگاری (واترمارک) داشته باشد و یک استثنا دارد که آن هم برای تصاویر تاریخی است. توضیحات لازم را هم در صفحه بحث من نوشته‌اید و مشخص شد چقدر به سیاست‌ها و رهنمودهای دانشنامه پایبند بوده و چقدر علاقه به زاپاس‌بازی در انبار دارید. نیازی هم به سفسطه کردن نیست و قرار نیست به مدیر مربوطه بگوییم که چه چیزی توهین است و چه چیزی نیست. ARASH PT  بحث  ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)
ده بار تا حالا این جملات را گفته‌ای! همانطور که گفتم، خودم اینجا حاضر و آماده‌ام و نیازی نیست اینهمه خودتان را به عز و جز بیندازید. یادتان باشد اینجا صفحه یک دیوانسالار است و نه سر بازارچه که افراد بتوانند با شلوغ کردن بیشتر، نظرات را به خودشان جلب کنند. من که ترجیح می‌دهم تا زمانی که امیر از من سوال نکرده، جواب جوسازی‌هایتان را ندهم.Gire 3pich2005 (بحث) ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)

بحث‌ها را خواندم. در حال نوشتن پاسخ هستم. :)امیرΣυζήτηση ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۵۸ (UTC)


چند بحث مختلف در اینجا وجود دارد که باهم خلط شده‌است:

  • آیا استفاده از واترمارک صحیح است؟ پاسخ خیر است. en:WP:WATERMARK به وضوح توضیح داده‌است که تصاویر با واترمارک نباید بارگذاری و استفاده شوند. در c:COM:Watermark نیز توضیح مفصلی هست که اولا حذف واترمارک در بعضی از موارد ممکن است به نقض DCMA بینجامد دوما استفاده از watermarkهای promotional (تبلیغی) مجاز نیست. اگرچه عملا با crop کردن می‌توان مشکل را حل کرد و تصاویر نباید به این دلیل حذف شوند.
  • آیا تصاویر گلوری نقض حق‌تکثیر هستند؟ اگر به این سایت مراجعه کنیم از بالا تا پایین محتویات ناقض حق‌تکثیر دارد. از آنجایی که گلوری نوشته‌است «All the materials on this website are published under Creative Commons Attribution ShareAlike 3.0.» که بدیهتا دروغ است تمام تصاویر گلوری حتی آنهایی که خودشان تولید کرده‌اند باید حذف شوند. مورد مشابهی نزدیک به هشت سال قبل داشتیم که دانشنامه رشد مقالاتش را با مجوز گنو منتشر کرده‌بود اما در بین آنها مقالاتی بودند که ناقض حق‌تکثیر بودند بنابرین دانشنامه رشد ناقض حق‌تکثیر تلقی شد و تمام کپی‌ها از ویکی‌پدیای فارسی پاک شدند (روزبه، حسام و ظهیری خاطرشان هست). به غیر از این موضوع چند تصویر از تصاویری که از سایت گلوری کپی شده‌اند با قوانین حق‌تکثیر نیز همخوانی ندارند. به طور مثال تصویری که در وب‌گاه جذاب هست. آرش اثبات کرده که تاریخ بارگذاری تصویر در جذاب زودتر از بارگذاری آن در وب‌گاه گلوری است پس از دو حالت خارج نیست: ۱- تصویر از جذاب کپی و در گلوری بار شده‌است ۲- تصویر زودتر از طرف copyright holder به سایت جذاب داده شده‌است (یا دزدیده شده‌است) و سایت جذاب آن را بارگذاری کرده و بعدا گلوری آن را بارگذاری کرده. در حالت اول نقض حق‌تکثیر توسط گلوری رخ داده و حالت دوم بسیار نامحتمل است و ریسک قانونی برای ویکی دارد بنابرین نباید آن را نگاه داشت. در بهترین حالت گلوری باید بتواند تصویر را از سایت جذاب حذف کند و اثبات کند که copyright holder اوست.
  • آیا Gire 3pich2005 نقض حق‌تکثیر مرتکب شده‌است؟ جواب به این سوال کمی پیچیده‌است. وی تصاویر را در انبار بار کرده ولی ظاهر قضیه موجه بوده و حتی کسی مثل من هم ممکن است چنین اشتباهی کند اما اگر به من گفته می‌شد با لحن بهتری پاسخ داده، بررسی می‌کردم و محتملا به اشتباهم اعتراف می‌کردم. روند حذف (استفاده از الگوی copyvio) هم درست نبوده برای اینگونه نقض حق‌تکثیرها باید از c:COM:FFD استفاده کرد. من وقت ندارم ولی اگر کسی حوصله دارد یک درخواست حذف شروع کند و موضوع وب‌گاه گلوری و نقض حق‌تکثیر توسط آنها را توضیح دهد و مطمئنا همه تصاویر به سرعت حذف خواهند شد.
  • آیا Gire 3pich2005 باید دسترسی بازبین تصاویر را نگاه دارد؟ پاسخ به این سوال یک hell no بسیار بزرگ است. حذف‌های وی را بررسی کردم: ۱-پرونده:شهرستان بستک.PNG که مانی در سال ۲۰۰۸ بار کرده‌است را به خاطر نبود مجوز حذف کرده‌اید. در صورتی که مجوز به درستی ذکر شده‌بود. ۲-تصاویر زیادی را با خلاصه ویرایش «the image is free, but has no encyclopaedic purpose» حذف کرده‌اید که این جزو معیارهای محس نیست و برای این تصاویر باید از ظریق وپ:دحپ اقدام شود. ۳-چنین فعالیت‌های کاملا بیهوده‌ای (تصویر وضوحا نام گمراه‌کننده ندارد) و موارد بسیاری شبیه آن [۳] نشان می‌دهد که با محس و سیاست حذف در مورد تصاویر آشنایی ندارند.
  • آیا Arash.pt در پاسخ به Gire 3pich2005 زیاده‌روی کرده‌است؟ پاسخ بله است. وی از مرزهای نزاکت خارج شده ولی به کاربری حمله شخصی نکرده‌است (دقت کنید حمله شخصی تعریف مشخصی دارد که ایشان از آن تخطی نکرده‌اند.) تذکری جدی به آرش خواهم داد. توجه کنید که مدیر بودن بار حقوقی بیشتری بر کسی اعمال نمی‌کند. ایشان هم مانند همه کاربران هستند. تند رفتند. بسته خواهند شد.
  • آیا Gire 3pich2005 در پاسخ به Arash.pt زیاده‌روی کرده‌است؟ جواب این سوال یک hell yeah بسیار بزرگ است. وی علاوه بر خروج از مرزهای نزاکت با بی‌تربیت خواندن آرش، حمله نیز کرده‌است. اما جملاتی از این دست «این گروه از مدیران آنقدر بی‌سواد و ترسو هستند که جرات پاسخ دادن ساده به یک کاربر را ندارند. آنوقت چطور صلاحیتی دارند که من بخواهم بخاطر حذف نیمی از تصاویرم توسط یک زن بنگلادشی که او هم نه بر اساس ارائه استدلال، بلکه صرفن بخاطر برچسبی که Túrelio ترسو به تصاویرم زده بود» شامل مقادیر قابل توجهی حمله شخصی و نفرت‌پراکنی نژادی و جنسیتی هستند و نباید در ویکی‌پدیای فارسی تحمل شوند. این سخنان «تو هم اینو باد بگیر که دوتا مرد واقعی، وقتی باهم قرار و مدار می‌ذارند، همون اول نسبت به انجام تعهدشان گواهی می‌دهند که اگر شکست خوردند، ادای دین نمایند.و نه اینکه همچون بزدل‌ها، در ابتدای امر از پذیرش هر نوع شرط و شروطی شانه خالی کنند و تنها در زمانی که حس کرده‌اند که ترازو در حال سنگین شدن به نفع آنان است، به نفعشان باشد که آن قول و قرار را به یاد می‌آورند. مردان واقعی حتی اگر دشمن هم نیز باشند، پای عهد و وفای خود می‌ایستند» مزید بر علت هستند. مگر زنان اگر باهم قرار بگذارند جور دیگری عمل می‌کنند؟ و با توجه به سابقه ایشان بندایش یک ماهه بر وی اعمال می‌کنم امیدوارم که وقتی بازگشتند با لحن بهتری با کاربران صحبت کنند. :)امیرΣυζήτηση ‏۱ مه ۲۰۱۵، ساعت ۲۱:۱۰ (UTC)
سلام. فارغ از همهٔ بحث‌ها و نتیجهٔ بحث، باید یک خسته نباشید به امیر گفت؛ از جمع‌بندی لذت بردم. درفش کاویانی (بحث) ‏۲ مه ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۱۵ (UTC)
یک نکته‌ هم من اضافه کنم کاربر nahidsoltan مرد هستند م‍ردتن‍‍ه‍‍ا ‏۲ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۰:۱۱ (UTC)

ممنون درفش عزیز :) :)امیرΣυζήτηση ‏۲ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۴۱ (UTC)

مشکل ربات افزودن اطلاعات به پرونده‌ها

سلام. این ویرایش‌های ربات مشکل دارند: [۴][۵][۶][۷] (الگوهای تودرتو و/یا پارامترهای تکراری ایجاد شده) دالبا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴/ ‏۲ مه ۲۰۱۵، ساعت ۰۸:۴۷ (UTC)

سلام. ممنون از اینکه اطلاع دادید. رویش کار می‌کنم. :)امیرΣυζήτηση ‏۲ مه ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۵۷ (UTC)
@دالبا: چک کردم. اکنون هیچ پرونده‌ای مشکلی که ربات ایجاد کرده را ندارند (ربات شما گویا آن را تصحیح کرده‌است) برای جلوگیری از خطاهای آینده هم راه حلش آسان است و انجام خواهم داد. ارادتمند :)امیرΣυζήτηση ‏۱۰ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۲۱:۲۴ (UTC)پاسخ
ممنون. ولی برای اطمینان از اینکه منظورم را درست رسانده‌ام، توجه کنید که مثلاً در همین پرونده:Empire award.jpg، ظاهر بخش «شرح» به هم ریخته که ربات من نتوانسته اصلاحش کند. همچنین اکثر مواردی که در بخش پرونده‌های رده:صفحه‌های دارای آرگومان تکراری در فراخوانی الگو فهرست شده‌اند (البته تعدادشان کم است: ۵۰ مورد باقی مانده). دالبا ‏۱۱ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۰:۵۴ (UTC)پاسخ
اکنون متوجه شدم. در اکثر موارد خود الگوی اصلی مشکل داشته به هر حال نباید ربات این موارد را خراب‌تر می‌کرده (اگرچه با این روش اکنون مشکلات را پیدا کرده‌ایم) دستی در حال تصحیح هستم. :)امیرΣυζήτηση ‏۱۱ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۱۷ (UTC)پاسخ

پیگیری

درود، آیا مشکل قرار نگرفتن پارامترهای birth_place و death_place در الگو infobox person در مقالاتی که به وسیله ابزار مقاله‌سازی ایجاد میشوند را بررسی و پیگیری کردید؟ --Kasir بحث ‏۵ مه ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۱۷ (UTC)

درود. من در حال بازنویسی سامانه مقاله‌ساز هستم که روند OOP داشته‌باشد تا بتوان به سرعت آن را بهبود و گسترش داد. اگر موضوع نسبتا فورس ماژور است بگویید تا در نسخه قدیمی تصحیح کنم ولی اگر می‌تواند برای یکی دو ماهی صبر کند بگذارم در نسخه جدید روی آن کار کنم. :)امیرΣυζήτηση ‏۶ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۴۱ (UTC)پاسخ

آخرین امید به شما

آخرین امید به شما

با درود به شما همکار محترم بنده چندین سالی است که در ویکی فارسی فعالیت دارم و سعی خود را نموده ام با اطلاعاتی و منابعی . کتب و مقالاتی در اختیار دارم و سود جستن از سایر منابع آنلاین و خطی و یا ترجمه آنها در بهبود و گسترش آن کوشا باشم و [سیاهه فعالیت های بنده در این جا] جمع آوری نمودم خودستایی نباشد یکی از فعالترین کاربر در زمینه ایجاد مقالات در زمینه های مختلف

پس از مدت ها همکاری وی را برای ویکی بانی نامزد نمود برخلاف دیگران همکاران که بعد از نامزد شدن در همان روزهای اول جواب مثبت از دیگر کاربران دریافت می کردند و به ویکی بانی انتخاب می شدند تنها فرد نامزد کننده و کاربر گیر سه پیچ به بنده رای دادند و دیگر کاربران به آن توجهی نکردند [[۸]] این را نگاشتم تا به این مسئله اشاره کنم امروز یکی از مقالات بنده نامزد حذف شده بود تست نمودم تا ببینم فعالیت بنده برای کاربران قدیمی و پرسابقه و مدیران بر آنها ارزشی دارد و آیا نظری درباره حذف یا ماندن این مقاله در صفحه بحث مقاله می نگارند یا نه

پیام کاربر آرش در صفحه بحث بنده

درود، پس از این نظرخواهی شما در صفحه چند کاربر پیام یکسانی گذاشته‌اید و نظر آنها را در رابطه با مقاله‌ای که نظرخواهی آن در جریان بود پرسیده‌اید که مصداق جارزنی نامناسب است. لطفا این ویرایش‌ها در صفحه بحث کاربران را متوقف کنید. ادامه این روند ویرایشی ممکن است به قطع دسترسی شما منجر شود. بیش از ۱۵۰ کاربر وپ:نبح را در فهرست پیگیری دارند و می‌توانند در آن مشارکت کنند و نیاز به اطلاع‌رسانی نیست.

تا چپ می رویم تهدید که قطع دسترسی می شوید

کاربر محترم جناب آرش چه جارزنی شما هر چه دلتان می خواهد نصیب کاربر از جمله بنده کرده اید لطفا در صفحه تام صفحه کاربر وهاب و صفحه کاربری مشاهده نماید به بنده خواستید دادید واژگانی همچون عزیزم و گلم و ... با لحن تمسخر بنده را مسخره نمودید


  • بنده با مدیران و کاربران همچون جنابان ارژنگ / نوژن / مهران / یاماها فاطمی و ... دیگران کاربران قدیمی مدت مدیدی است که فعالیت و همکاری داشته ام و دارم و آنها از خصوصیات کاری بنده اطلاع کافی دارند
  • لطفا به مواردی که جناب آرش هنگام برگزیده شدن به مدیریت توسط مدیر وهاب در خصوص بنده و قطع دسترسی بنده نگاهی بی اندازید
  • اخیرا یکی از مقالات بنده به عنوان مقاله خوب نیز برگزیده شده است
  • قطع دسترسی شده است پاشنه آشیل ویکی فارسی

این سطرها نگاشتم تا از شما جویا شوم وضعیت تهدید تا کی باید ادامه خواهد کرد بنده با هیچ کدام یکی از کاربران جنگ ویرایشی نیز نداشتم و حتی المقدور تا توانستم ام در بهبود مقاله دیگران همکاری نمودام و با تمامی همکاران روابط حسنی دارم لطفا سیاهه فعالیت های بنده را بررسی نماید و وضعیت این رویه تهدیدات را قضاوت نماید World Cup 2010 (بحث) ‏۶ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۱۸ (UTC)پاسخ

و نکته ای در آخر اخیرا تمامی آن پیام ها ایشان حذف نموده اند آیا رویه را شما تایید می نماید World Cup 2010 (بحث) ‏۶ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۲۲ (UTC)پاسخ

حداقل وپ:جار را مطالعه کنید و بعد در این رابطه اظهارنظر کنید. شما چند میلیون ویرایش هم داشته باشید اهمیتی برای من ندارد و اگر کار اشتباهی انجام دهید باید تذکر دریافت کنید. من شما را تهدید به قطع دسترسی نکردم و فقط عواقب این روند ویرایشی را به شما توضیح داده‌ام که آن هم در وپ:جار بخش "واکنش به جارزنی مخل" نوشته شده است. ویرایش‌های شما هم مصداق جارزنی نامناسب بود و هر مدیری که آن را مشاهده می‌کرد باید تذکر میداد. لحن تذکر هم لحن تند و بدی نیست. مقاله بسیاری از کاربران قدیمی هم حذف سریع میشود یا به نظرخواهی برده میشود و این مسئله یک روال عادی در دانشنامه است. اگر آن فهرست را گسترش نداده بودید هم در نظرخواهی حذف شده بود اما با توجه به گسترش دادن مقاله ممکن است ماندگار شود و من هم از گسترش مقالات خوشحال میشوم و مشکلی با بهبود و ماندن مقاله ندارم. بخاطر یک شکایت در سال گذشته هنوز از من ناراحت هستید و در هر بحثی باید این موارد را مطرح کنید و بحث نظرخواهی مدیریت من را پیش بکشید که کاملا به تذکر و جارزنی و نظرخواهی بی‌ربط است و امیدوارم این نحوه بحث کردن و طلبکار بودنتان از دانشنامه و کاربران پایان یابد. همچنین به نظر می‌آید فراموش کرده‌اید که آخرین بار دسترسی گشت خودکار را بنده به شما دادم و تمامی شکایت‌هایتان در تام را من رسیدگی میکنم. ARASH PT  بحث  ‏۶ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۸:۴۰ (UTC)پاسخ
صفحه بحث امیر هم شده تابلوی اعلانات شکایت از آرش پی تی !! این روند کاملا اشتباه است و اگر از عملکرد مدیریتی من رضایت ندارید در هیئت نظارت شکایت کنید یا اگر به عنوان کاربر اشتباهی انجام دادم در صفحه بحث خودم مطرح کرده و اگر بحث و نظر سوم نتیجه نداد در تام مطرح کنید تا با بنده برخورد شود. الان من یک تذکر دادم و شما حتی جواب نداده‌اید و علاقه‌ای به روند حل اختلاف در دانشنامه نشان نمی‌دهید. با این روند احتمالا چند وقت دیگر برای حذف هر صفحه و هر تذکر و واگردانی اینجا میخواهند از مدیران شکایت کنند که روند کاملا اشتباهی است و باید متوقف شود. ARASH PT  بحث  ‏۶ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۸:۴۷ (UTC)پاسخ

درود. جناب World Cup 2010 از نظر سیاست‌ها کار آرش پی‌تی در واگردانی پیام‌های شما و تذکر به شما صحیح است وپ:جار را به دقت بخوانید. اما به شخصه روند آرش را که پای هر تذکر قطع‌دسترسی را چاشنی می‌کند تا آن را جدی کند نمی‌پسندم (اگرچه اگر ادامه می‌دادید بسته می‌شدید. در سیاست‌ها هست. قبلا هم بسیاری به این خاطر بسته شده‌اند). به طور دوطرفه هم شما باید تذکرهای ایشان را جدی بگیرید هم ایشان باید با لحن ملایمتری به کاربران تذکر دهد. کاربر:Arash.pt: درخواستم این است که بین کاربرانی که برای کمک کردن به ویکی آمده‌اند به طور یکسان با اسپمرها، مزدورها و موجودات دیگر برخورد نکنی. ارادتمند :)امیرΣυζήτηση ‏۶ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۴۱ (UTC)پاسخ

من کلا با ایشان برخورد خاصی نداشتم و تذکر هم درست بوده و متن تندی نداشته است. کاربری که با جارزنی آشنا نیست باید بداند که این روند ممکن است قطع دسترسی به همراه داشته باشد و به نظرم باید در تذکرها ذکر شود و بیشتر مدیران هم این مسئله را یادآوری می‌کنند تا دقت کاربر بیشتر شود. متاسفانه به نظر می‌آید بعضی از کاربران به علت تعداد ویرایش از دانشنامه طلبکار هستند و حتی برچسب سرشناسی و حذف را توهین به خود می‌بینند که اشتباه است. ضمن اینکه بسیاری از موارد مطرح شده با بحث کردن حل میشود و متاسفانه جناب World Cup 2010 اصلا علاقه‌ای به بحث نشان نمی‌دهند و به مدت چند سال حتی یک بحث خودشان را پاسخ ندادند و اخیرا حتی برای تذکر ساده و آموزش به کاربر تازه‌کار درخواست خود را در تام مطرح میکنند و از بحث با کاربران تازه‌کار هم فراری هستند که چند نمونه از آن را در تام شاهد هستیم و این روند کمکی به حل اختلاف ایشان با دیگر کاربران نمی‌کند. ARASH PT  بحث  ‏۶ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۲۱:۰۲ (UTC)پاسخ

ایجاد یک مقاله نو از طریق ایجادگر

با سلام فراوان به کابر عزیز من یکی از مدیران ویکی پدا هستم و میخوام بدون نم چرا جواد رمضای خواننده باید حذف بشه من برای ایشون منابع زیاد و معتبری گذاشتم و اهنگ های ایشون و کنسرت های ایشون در همه منابع است از مشهور ترین اهنگش یعنی فریتل و مشهور ترین کنسرت ایشون در کوانجو ولس انجلس و والت دیزنی متشکرم--5.232.39.243 ‏۱۲ مه ۲۰۱۵، ساعت ۰۳:۱۷ (UTC)

مدیر هست یا نیست؟!

سلام بر جناب امیر. صرفاً جهت افزایش دانش خودم خواستم بدانم دلیل این کار با توجه به این فهرست چیست؟ (از نوشتن تضیحات بیشتر به دلیل این که قطعاً خودتان کاملاً در جریان هستید، خودداری کردم!) با تشکر. مهدی (بحث) ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ساعت ۱۷:۰۳ (ایران) ‏۲۰ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۲:۳۳ (UTC)پاسخ

سلام. کاربر درخواست کرده‌بود و من نیز دسترسی را دادم. اگر فعالیتی نداشته‌باشند دسترسی گرفته خواهد شد. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۰ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۲۲:۵۵ (UTC)پاسخ
سلام، Ladsgroup. لطفاً رایانامه‌های دریافتی خود را بررسی کنید؛ ایمیل دارید!
ممکن است چند دقیقه‌ای زمان ببرد تا رایانامه در نامه‌دانتان ظاهر شود. شما می‌توانید در هر زمان با زدودن برچسب {{رایانامه}} از این صفحه، این اعلان را حذف کنید.

نشست اطلاعات

درود، در هنگام ایجاد مقالات اکثرا با نشست اطلاعاتی مواجه میشوم، نمیدانم مشکل از کندی سرعت من است یا سرورهای ویکی‌پدیا. --Kasir بحث ‏۲۳ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۰:۳۶ (UTC)پاسخ

درود. اگر بین باز کردن صفحه ویرایش و ذخیره آن فاصله زیادی بیفتد آن ارور معروف می‌آید. بخش اصلی احتمالا این است. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۳ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۱۲ (UTC)پاسخ

ربات

درود، ربات مقاله‌ساز چرا کار نمیکند؟ --Kasir بحث ‏۲۷ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۵۱ (UTC)پاسخ

درود درست شد. :)امیرΣυζήτηση ‏۳۱ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)پاسخ

ابزار به ویکی فا

درود. گاهی اوقات پس از ساخت مقاله با ابزار به ویکی فا در صورتی که مقاله انگلیسی منبع داشته باشد قسمتی از منابع مقاله انگلیسی (اعداد شماره‌گذاری) در داخل جعبه الگو قرار می‌گیره مثل این مقاله. قبلاً هم این مشکل وجود داشت و در وپ:دامزیلا مطرح کرده بودم ولی ظاهراً برطرف نشده. لطفاً بررسی کنید. با سپاس--HaDi (بحث) ‏۲۸ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۶:۲۲ (UTC)پاسخ

درود. این باگ هیچ ارتباطی به سیستم مقاله‌ساز ندارد و مشکل خود مدیاویکی در نمایش متون چپ‌چین است. :)امیرΣυζήτηση ‏۳۱ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۰۱ (UTC)پاسخ

ابزار

درود، ابزار مقاله‌سازی مشکل پیدا کرده است و جعبه‌های اطلاعات را انتقال نمیدهد، متن‌ها هم ناقص هستند، لطفا بررسی کنید. --Kasir بحث ‏۷ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۰۵ (UTC)پاسخ

درود. webservice خراب شده‌بود. ریستارت کردم درست شد. :)امیرΣυζήτηση ‏۷ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۰۶ (UTC)پاسخ

مجوز

درود، آیا میتوانید مجوز این دو تصویر (۱ و ۲) را بررسی کنید؟ --Kasir بحث ‏۸ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۳۲ (UTC)پاسخ

درود. باید با همه مشابه ویژه:Diff/14808862/15397051 برخورد کرد. :)امیرΣυζήτηση ‏۸ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۱۹ (UTC)پاسخ

تقاضاي كمك

درود جناب امير. بنده با نام كاربري manimihan حدود دوسال است در ويكي فارسي ويرايش مي كنم و بيشتر در حوزه سينما و البته در چندين مقاله كه مربوط به دوستانم كه كارگردانان سينما هستند. همان اوايل ورود به دليل نا آشنايي با قوانين ويكي، در مورد زاپاس چند اشتباه انجام دادم كه با صداقت به آنها اعتراف كرده و ديگر هرگز مرتكب اشتباه نشدم. اما حدود يك سال است كه از دست مدير Arash pt آسايش ندارم. بسياري از ويراشها مرا حذف كرده و چندين بار مرا به بهانه هاي مختلف (بيشتر زاپاس سازي) قطع دسترسي نموده. يك ماه پيش نيز به بهانه زاپاس بازي مرا به مدت سه ماه قطع دسترسي كرده است. به هر جا براي شكايت ميروم جلوي مرا مي گيرد وآپي ام را از كار مي اندازد. نميدانم به كه بگويم من هيچ زاپاسي ندارم. در موسسه اي كار مي كنم كه يكصد كارمند دارد و نميدانم چه كسي از آن آي‌پي ها استفاده كرده. اين مدير داد همه كاران را در آورده و ظاهرا عاشق قطع كردن و تهمت زدن به كاربران است آنهم با ادبياتي كه اصلا مناسب اين دانشنامه نيست. اميد آخرم شماييد. لطفا دسترسي مرا برگردانيد. بخدا من هيچ زاپاسي ندارم. 65.60.7.148 ‏۸ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۴۹ (UTC)پاسخ

درود. دیوانسالاران مدیرِ مدیران نیستند. در وپ:تام درخواست باز شدن دهید و یک مدیر رسیدگی می‌کند :)امیرΣυζήτηση ‏۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۲۰ (UTC)پاسخ

شیوه نام‎گذاری مقالات

سلام؛
ایرانیان زرتشتی یا زرتشتیان ایران؟ کدام شیوه برای نام مقالات در ویفا رواج دارد؟
همچنین: ایرانیان آشوری یا آشوری‌های ایران و... امثال آن
متشکرم ¤ اُمیدبحث ‏۱۸ خرداد ۱۳۹۴≈ ‏۸ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۵۰ (UTC)پاسخ

سلام. «زرتشتیان ایران» رواج بیشتری دارد :)امیرΣυζήτηση ‏۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۲۰ (UTC)پاسخ

رده های اضافی

با درود به شما جناب امیر سوالی از خدمتتون داشتم آیا استفاده کاربران از رده در پایین صفحات تمرین شان جایز است یا خیر برای نمونه / در حال حاضر در رده های مقالات از این گونه رده ها بسیار زیاد موجود است M در صورتی که کاربر مقاله مورد نظر را حذف ننماید این رده اضافی در رده ها باقی می ماند و سوال دیگر آیا حذف نمودن این رده ها توسط دیگران میسر است یا نه با تشکر World Cup 2010 (بحث) ‏۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۵:۲۶ (UTC)پاسخ

درود. همه را حذف کنید. یا با ربات بعدا می‌توان حذف کرد. تا آنجا که به یاد دارم با جاواسکریپت جلوی نمایش آنها را نیز گرفته بودیم :)امیرΣυζήτηση ‏۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۲۰ (UTC)پاسخ

برچسب گشت

سلام جناب امیر. دلیل گشت نخوردن این ویرایش با وجود گشت خودکار بودن کاربر چیست؟ با تشکر. مهدی (بحث) ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ساعت ۱۷:۲۹ (ایران) ‏۱۰ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۲:۵۹ (UTC)پاسخ

اولش این احتمال را دادم که مشکل از این باشد که کاربر بسته شده‌است ولی گویا در زمان ویرایش کاربر باز بوده. احتمالا باگی در سرور است که هر از گاهی ممکن است رخ دهد :)امیرΣυζήτηση ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۴۹ (UTC)پاسخ

قضاوت عادلانه

با درود به شما جناب امیر ببخشید که مزاحمتان شدم

یک بحث کاملا ریشه ای و اصولی از ویرایش بنده در مقاله کشور ارمنستان بین بنده و کاربر سامک درگرفته است (آغاز شده) و هنوز قضیه روشن نشده با ویرایش کاربر سامک در مقاله آرامائیس آقامالیان ادامه یافته است تمام این بحث ها در صفحات بحث جنابان مدیران مهران و درفش کاویانی و کاربر سامک موجود است لطفا با جناب مدیران مهران و درفش کاویانی مشورت نماید از شما خیلی خیلی متشکر می شوم بدون هیچگونه جانبداری این قضیه را رفع نماید اگر هم تمامی دسترسی های بنده (گشت خودکار / گشت زن / واگردان / کاربر / هیچ / حساب برای همیشه بسته شود) گرفته شود اشکالی ندارد ولی منصفانه قضاوت شود و هئیت ژوری نیز با تمامی مدارک و ادله موجود عادلانه قضاوت نمایند و کسی بیگناه مجازات نشود نه مثل مورد زیر

نه مانند این کامنت [۹]و پاسخ بنده-[۱۰]

تقریبا تمامی مدیران نیز با نحوه و رویه فعالیت های بنده آشنایی دارند در قضاوتتان از نظرات آنها نیز می توانید بهره بجوید World Cup 2010 (بحث) ‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۵۷ (UTC)پاسخ

@درفش کاویانی: / @Mehran: / @Yamaha5:

World Cup 2010 (بحث) ‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۰۲ (UTC)پاسخ

۱- درباره اشخاص نظر ندهید. در مورد کارهایشان نظر دهید ۲- افراد دیگری پیش از من بررسی کرده‌اند و نظرشان را بیان کرده‌اند؛ این درست نیست که ما به نظر خواستن از اشخاص ادامه دهیم تا زمانی که بالاخره یکی از آنها حرف موافق ما را بزند. آرش بررسی کرده و نظرش گفته‌است. :)امیرΣυζήτηση ‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۲۹ (UTC)پاسخ

ویکی فارسی 10 - 0 World Cup 2010 ضربه فنی باشد که کاربر سامک و امثال هم فرهنگ آذری و فرهنگ ترکی در جایجای ویکی فارسی جایگزین نمایند و شما هم مثال کبک را در پیش بگیرید متاسفم بر شما که خود را دیوان سالار می انگارید ولی پاسخی برای حرف حق ندارید I am so Sorry for buddy you and Your ideology, The world is bigger than than world that your and people like create here. Racism are injustice, we can fell ever where in Wiki Farsi under leadership people like you World Cup 2010 (بحث) ‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۲۰ (UTC)پاسخ

دسترسی

سلام. با توجه به اینکه دیگر در ویکی فعالیت چندانی ندارم، دسترسی ویکی بان و گشت را واستانید.--Freshman404Talk ‏۱۷ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۲:۳۰ (UTC)پاسخ