پروژه کتاب آبی (مجموعه تلویزیونی): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Ariobarzan (بحث | مشارکت‌ها)
صفحه‌ای تازه حاوی «'''پروژهٔ کتاب آبی''' {{انگلیسی|Project Blue Book}} یک مجموعهٔ تلویزیونی در ژانر درام ت...» ایجاد کرد
(بدون تفاوت)

نسخهٔ ‏۲۸ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۰۵

پروژهٔ کتاب آبی (به انگلیسی: Project Blue Book) یک مجموعهٔ تلویزیونی در ژانر درام تاریخی است که از ۸ ژانویهٔ ۲۰۱۹ در شبکهٔ تلویزیونی هیستوری منتشر شده است. این مجموعه بر اساس پروژه کتاب آبی که از سوی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا برای مطالعه بر روی یوفوها تدارک دیده شده بود، ساخته شده است. فصل دوم این سذیال در ۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۰ منتشر شد.

داستان

جی الن هاینک (با بازی آیدان گیلن) یک استاد فیزیک است که از سوی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا برای مطالعه بر روی ادعاهای مشاهدهٔ اشیاء ناشناخته و پیدا کردن دلیل این مشاهدات به خدمت گرفته می‌شود. برخی از این مشاهدات ساختگی‌اند. ولی برخی سؤال‌هایی را در ذهن هاینک به وجود می‌آورند. نیروی هوایی اصرار بر توضیح دلایل علمی برای این مشاهدات به منظور پرهیز از اضطراب عمومی دارد. در این بین روس‌ها هم غافل ننشسته‌اند و جاسوسان آنها تا خانهٔ هاینک رخنه کرده‌اند.

منابع

Wikipedia contributors, "Project Blue Book (TV series)," Wikipedia, The Free Encyclopedia, https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Project_Blue_Book_(TV_series)&oldid=999679853 (accessed March 28, 2021).