پرش به محتوا

بحث کاربر:Sunfyre: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Sprit 1 در مبحث در باب انتقال های کاربر مانی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
←‏در باب انتقال های کاربر مانی: جمع‌بندی: درخواست‌های نیازمند به دسترسی مدیریتی را در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران مطرح کنید.
برچسب: برگردانده‌شده
برچسب‌ها: برگردانده‌شده ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۲۳: خط ۲۳:
::: اینجا صفحه بحث '''کاربری''' است. مدیران را میتوانید در [[وپ:تام]] پیدا کنید. -- ‏ [[کاربر:Sunfyre|Sunfyre]]<sup>[[بحث کاربر:Sunfyre|T]]</sup> ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)
::: اینجا صفحه بحث '''کاربری''' است. مدیران را میتوانید در [[وپ:تام]] پیدا کنید. -- ‏ [[کاربر:Sunfyre|Sunfyre]]<sup>[[بحث کاربر:Sunfyre|T]]</sup> ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)
{{پایان بسته}}
{{پایان بسته}}
* پوزش که دخالت میکنم ولی انتقاد کاربر:Pereoptic به‌جا می‌باشد و اولین بار نیست که از جناب مانی بابت انتقال‌های بدون منبع گله می‌شود. این مسئله مهمی‌ست که مقالات با نام‌های درست‌تر باشند. من معمولاً در این موضوعات دخالت نکردم ولی از دور که چندین بار بررسی نمودم حق با طرف مقابل جناب مانی بوده. [[User:Sprit 1|<span style="font-family:Segoe print; color:#0048BA; text-shadow:gray 0.2em 0.2em 0.4em;">Mr Smt</span>]] [[User talk:Sprit 1|<span style="color:#318CE7">'''*[بحث]*'''</span>]] ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۵۵

در صفحهٔ بحث کاربری من فقط مسایلی که به شخص من (به عنوان یک کاربر) مربوط است بنویسید و درخواست‌های نیازمند به دسترسی مدیریتی را در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران مطرح کنید. همچنین اگر نیاز به راهنمایی دارید بهتر است در وپ:درخواست راهنمایی مطرح کنید.
برای صفحاتی که حذف کرده‌ام ابتدا ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟ و وپ:سرشناسی مطالعه فرمائید سپس اگر همچنان معتقدید که حذف به اشتباه انجام شده‌است آن را در بحثم مطرح کنید.


در باب انتقال های کاربر مانی

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: دو سال پیش.
درخواست‌های نیازمند به دسترسی مدیریتی را در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران مطرح کنید.SunfyreT ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)پاسخ

سلام و درود خدمت جناب سانفایر گرامی؛

لطفا به این انتقال های کاربر مانی رسیدگی کنید، [۱]، [۲]، [۳]، [۴] (به سیاهه انتقال ایشان نگاه کنید). نمی دانم چگونه امکان دارد مدیری نداند که تغییراتش نیاز به منبع دارند نه خنثی سازی هایی که من برای تغییرات بدون منبع ایشان انجام داده ام. جدا از آن این خلاصه ویرایش هم بسیار جالب توجست، که در هیچ کجای ویکی‌پدیا:قواعد نام‌گذاری نیامده است. با احترام اُپتيک Talk💬   ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۳۲ (UTC)پاسخ

درود. در بحث مقالات حل اختلاف کنید. -- ‏ SunfyreT ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۲ (UTC)پاسخ
مدیر گرامی، تغییرات گسترده و انبوهی ایجاد کرده در حدود 50 مقاله، در کدامشان حل اختلاف کنیم؟ جدا از آن ایشان متوجه این قضیه نیستند که تغییراتشان نیازمند منبع است (پنج بنیاد) و محتواها را به نسخه قبل از اختلاف بازنمی گردانند. اُپتيک Talk💬   ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۶ (UTC)پاسخ
در صورت امکان این مسئله را خدمتشان عنوان کنید.
اُپتيک Talk💬   ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۶ (UTC)پاسخ
اینجا صفحه بحث کاربری است. مدیران را میتوانید در وپ:تام پیدا کنید. -- ‏ SunfyreT ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)پاسخ
  • پوزش که دخالت میکنم ولی انتقاد کاربر:Pereoptic به‌جا می‌باشد و اولین بار نیست که از جناب مانی بابت انتقال‌های بدون منبع گله می‌شود. این مسئله مهمی‌ست که مقالات با نام‌های درست‌تر باشند. من معمولاً در این موضوعات دخالت نکردم ولی از دور که چندین بار بررسی نمودم حق با طرف مقابل جناب مانی بوده. Mr Smt *[بحث]* ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)پاسخ