پرش به محتوا

بحث کاربر:خوش حساب: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط خوش حساب در مبحث استفاده از چند حساب کاربری
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خوش حساب (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۷۶: خط ۷۶:
اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{الگوی|حساب جایگزین}} علنی کنید.
اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{الگوی|حساب جایگزین}} علنی کنید.
[[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۸ (UTC)
[[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۸ (UTC)

:سلام جناب مهدی موسوی عزیز و دوست قدیمی، ابتدا بنده بابت همه اشباهات رخ داده در گذشته از شما برادر بزرگوار معذرت می خواهم، امید است بنده را حلال کنید که از اوصاف اهل تقواست. قال الله تعالی: الَّذِينَ يُنْفِقُونَ فِي السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ ۗ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ.
:ثانیا اتفاقا بنده خودم پیش قدم شدم و در قسمت بحث دکتر صبحی منصور پدیا و بحث باز صبحی گفتاورد به جنابان انوار و فرهنگ موضوع را گفتم که راهنمایی شوم ولی متاسفانه هیچ همراهی نشدم والان از شما می خواهم به بنده کمک نمایید تا بتوانم از این معضل که کاملا ناخواسته رخ داده است عبور نمایم.
:ثالثا شما اینجانب را حمایت کرده و اعتبار و سندیت موقع و سایت جهانی اهل القرآن و سرشناسی صبحی را به دوستانی چون: جناب مهرنگار گرامی یادآور شوید تا بنده بتوانم مطالب علمی این سایت را که جدا بدیع، غنی و قرآنی است با منبع در دانشنامه ها مندرج نمایم. خداوند به شما جزای خیر عنایت فرماید. [[کاربر:خوش حساب|خوش حساب]] ([[بحث کاربر:خوش حساب#top|بحث]]) ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۵۶ (UTC)

نسخهٔ ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۵۶


خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «خوش حساب»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. Jeeputer {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۵ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۸ (UTC)پاسخ

November 2021

Information icon سلام, من Jeeputer هستم. متوجه شدم که شما تغییراتی در یک مقاله ایجاد کرده‌، اما هیچ منبع معتبر و قابل اعتمادی برای آن ارائه نکرده‌اید. در حال حاضر این تغییر شما حذف شده‌است، اما اگر می‌خواهید با استناد کردن به یک منبع معتبر مجدداً آن تغییر را اعمال کنید، لطفاً هر چه زودتر این کار را انجام دهید! اگر احتیاج به راهنمایی دربارهٔ نحوه ارجاع به منابع دارید، لطفاً نگاهی به صفحه شیوه ارجاع به منابع داشته باشید. اگر فکر می‌کنید اشتباهی مرتکب شده‌ام، می‌توانید در صفحه بحثم پیغام بگذارید. با سپاس از شما. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۵ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۸ (UTC)پاسخ

برادر Jeeputer سلام
بنده مطلب را به سفارش شما و با مدرک معتبر به دانشنامه حسن زاده آملی اضافه کردم ولی آقایی بدون هیچ دلیل منطقی و تنها من باب تعصب (والله اعلم) آن را حذف کرده است! و البته خواستم در صفحه بحث جواب ایشان را بدهم که دیدم احتمالا صلاح نباشد و کار به جای باریک تر بکشد.
حال شما بزرگواری کرده و خودتان منبع را رصد و چک نموده تا به صدق مطلب که این عبارت دقیقا از اثر جناب حسن زاده بوده - و اتفاقا چند وقت پیش داد برخی حوزوی ها را درآورده بود - پی ببرید، و بعد لطف کرده و آن را احیاء نمایید. درود بر شما. خوش حساب (بحث) ‏۶ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۵ (UTC)پاسخ

https://ito.lib.eshia.ir/81299/1/619 خوش حساب (بحث) ‏۶ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۴۴ (UTC)پاسخ

سلام بر شما مدیر ارجمند جناب Jeeputer آری حق با شما بود دوست بزرگوار، مطلبی را که در دانشنامه حسن زاده آملی اضافه نموده و ویرایش داده بودم، لحظه ای غفلت کرده و منبع آن را قید نکرده بودم و خوشبختانه با تذکر بجای شما بدان ملتفت شده و مجدد با منبع معتبر ارسال نمودم. با سپاس فراوان. خوش حساب (بحث) ‏۵ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۱۲ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.

Gm110m (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۴۹ (UTC)پاسخ

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. Gm110m (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۵۰ (UTC)پاسخ

درود متقابل بر شما دوست عزیز، بارک الله، از بیانات خوب و متین شما حسن استفاده نمودم و آفرین بر شما خداوند شما را حفظ و حراست نماید. خوش حساب (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۰۰ (UTC)پاسخ

منبع معتبر

با سلام بر کاربر خوش حساب گرامی. متوجه شدم از سایت اهل القرآن در حال افزودن دیدگاه اهل القرآن هستید. خواستم عرض کنم که منابع بهتری هم باید برای بیان دیدگاه اهل القرآن باید باشد. پیشنهاد می کنم از یک کتاب معتبر این مطالب را بیافزاید. اگر سوالی بود در خدمتتان هستم. Shobhe ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۵۴ (UTC)پاسخ

سلام بر شما دوست ارجمند. حتما می دانید که معتبرترین و رسمی ترین سایت جهانی اهل القرآن همین سایت است که به صورت مستقیم تحت مدیریت شخص احمد صبحی منصور بوده و او کسی است که به پدر معنوی قرآنیان شهرت دارد. ضمن اینکه وقتی حقیر مطلبی را مثلا: از شخص جنابعالی که خودتان صاحب سایت رسمی و معتبر و مستقل بوده برگرفته ام و خب تمام مقالات و کتب تان در آن موجود است، حال چگونه من می توانم آدرس مطالب خوب شما را به کسی دیگر و جایی دیگر ارجاع دهم؟ خداوند به شما دوست فهیم طول عمر عنایت فرماید و محض رضای خدا لطف کرده و مطلبی را خنثی نموده اید احیاء نمایید.
بنده به برادر خوب دیگری نیز گفتم که حقیر تحصیلات دکترای الهیات داشته و ضمن اینکه مطالب را دقیق و درست ترجمه می کنم هرگز بدون منبع هیچ مطلبی را در دانشنامه درج نکرده و نخواهم کرد. منتظرم تا بنده را مورد الطاف تان قرار داده و موردی را که بابتش واقعا زحمت کشیده و ترجمه و تنظیم نموده ام احیاء نمایید. اتفاقا دوست خوبم جناب جیپیوتر به بنده تعلیم دادند که هرگاه موردی ایراد داشتم با وی به گفتگو نشسته و آن را حل نمایم و حقیر همین منش را پیش گرفتم، ممنون از شما دوست محترم. خوش حساب (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۱۵ (UTC)خوش حساب (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۱۷ (UTC)پاسخ
باسلام و عرض احترام، دیدم پاسخ بنده را ندادید حقیر با اجازه تان مطلب را مجدد درج نمودم، لطفا شما که ماشاءالله اهل دانش و فهم هستید لطف کرده و نه تنها آن را حذف نفرمایید و بلکه اینجانب را راهنمایی و مساعدت نمایید. خداوند همه ما را با قرآن کریم و انبیاء و اولیاءالله محشور نماید. بارک الله فیکم. خوش حساب (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۳۴ (UTC)پاسخ

استفاده از چند حساب کاربری

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود. این امر شامل مشارکت از طریق ترکیبی از حساب‌های ثبت‌نام کرده و گمنام (آی‌پی) نیز می‌شود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. Mahdi Mousavi «بحث» ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۸ (UTC)پاسخ

سلام جناب مهدی موسوی عزیز و دوست قدیمی، ابتدا بنده بابت همه اشباهات رخ داده در گذشته از شما برادر بزرگوار معذرت می خواهم، امید است بنده را حلال کنید که از اوصاف اهل تقواست. قال الله تعالی: الَّذِينَ يُنْفِقُونَ فِي السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ ۗ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ.
ثانیا اتفاقا بنده خودم پیش قدم شدم و در قسمت بحث دکتر صبحی منصور پدیا و بحث باز صبحی گفتاورد به جنابان انوار و فرهنگ موضوع را گفتم که راهنمایی شوم ولی متاسفانه هیچ همراهی نشدم والان از شما می خواهم به بنده کمک نمایید تا بتوانم از این معضل که کاملا ناخواسته رخ داده است عبور نمایم.
ثالثا شما اینجانب را حمایت کرده و اعتبار و سندیت موقع و سایت جهانی اهل القرآن و سرشناسی صبحی را به دوستانی چون: جناب مهرنگار گرامی یادآور شوید تا بنده بتوانم مطالب علمی این سایت را که جدا بدیع، غنی و قرآنی است با منبع در دانشنامه ها مندرج نمایم. خداوند به شما جزای خیر عنایت فرماید. خوش حساب (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۵۶ (UTC)پاسخ