ویکی‌پدیا:بازبینی فهرست‌های برگزیده/فهرست فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
+
خط ۲۸: خط ۲۸:
پس از برگزیده شدن تعدادی ایجاد شده که در این لیست نیاوردم--[[user:Persia|<b style="color:#32cd32">Persia ☘</b>]] ‏۲۹ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۱۷ (UTC)
پس از برگزیده شدن تعدادی ایجاد شده که در این لیست نیاوردم--[[user:Persia|<b style="color:#32cd32">Persia ☘</b>]] ‏۲۹ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۱۷ (UTC)


{{نظر}}آوردن این فهرست بعد از ۲روز به این بخش و ایرادات بنی اسرائیلی بسیار عجیب است.. دوره‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ ؟؟ اصلا موجود نیست که بخواهد قرمز باشد!! دو صفحه آخر هم بی ربط است! عجب! در ضمن نه به هم ریختگی جدولی هست نه خطای یادکردی و مرتضی هم نکات خوبی را اشاره کرد : [[بحث ویکی‌پدیا:گزیدن فهرست‌های برگزیده/فهرست فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا|اینجا]] ..متاسفانه این کاربر با باز کردن این ریسه دنبال مسائلی دیگر است ([[ویکی‌پدیا:بازی با سامانه|بازی با سامانه]]) و وقت کاربران و آنها که به کمک ناظران اصلی میآیند را میگیرد و باعث بی‌انگیزگی کاربران/ناظران برای مشارکت در این پروژه می‌شود..گویا این پروژه تحت مالکیت ایشان است..[[کاربر:Mojtaba2361|☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜]] ([[بحث کاربر:Mojtaba2361|بحث]]) ‏۳۰ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۳۰ (UTC)
{{نظر}}آوردن این فهرست بعد از ۲روز از برگزیدگی به این بخش نشان میدهد که ایشان به اجماع جدید ناظرین هم احترامی نمیگذارد و ایرادات بنی اسرائیلی ایشان بسیار عجیب است.. دوره‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ ؟؟ اصلا موجود نیست که بخواهد قرمز باشد!! دو صفحه آخر هم بی ربط است! عجب! در ضمن نه به هم ریختگی جدولی هست نه خطای یادکردی و مرتضی هم نکات خوبی را اشاره کرد : [[بحث ویکی‌پدیا:گزیدن فهرست‌های برگزیده/فهرست فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا|اینجا]] ..متاسفانه این کاربر با باز کردن این ریسه دنبال مسائلی دیگر است ([[ویکی‌پدیا:بازی با سامانه|بازی با سامانه]]) و وقت کاربران و آنها که به کمک ناظران اصلی میآیند را میگیرد و باعث بی‌انگیزگی کاربران/ناظران برای مشارکت در این پروژه می‌شود..گویا این پروژه تحت مالکیت ایشان است..[[کاربر:Mojtaba2361|☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜]] ([[بحث کاربر:Mojtaba2361|بحث]]) ‏۳۰ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۳۰ (UTC)

نسخهٔ ‏۳۰ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۳۳

فهرست فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا

فهرست فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا (ویرایشتاریخچهبحثپی‌گیری)

نامزدکننده: Persia (بحثمشارکت‌ها) ‏۲۹ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۶ (UTC)[پاسخ]

  • طبق این اجماع و پرسمان مجدد از کاربران در اینجا، فهرست‌های برگزیده نباید پیوندهای قرمز /ناموجود داشته باشند یا حداقل باشند، در این فهرست هنگام برگزیدگی افزون بر ۳۰ مقاله ناموجود با پیوند قرمز، بهمریختگی جدول و یادکرد مشکل داشتند و هیچ اجماعی صورت نگرفته حتی یک اجماع حداقلی! که فرد جمع‌کننده چند روز پس از بستن موفق نظرخواهی اقدام به رفع برخی مشکلات کردند! این رویه و روند معکوس، برگزیده کن سپس رفع کن مشکل‌ساز و خلاف معیارهای برگزیدگیه و اگر قرار باشه به معیارها و اجماع‌ها بی‌تفاوت باشیم و توجهی نکنیم بهشون سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
معیارها
  • مقاله‌هایی که با فرایند اجماع‌یابی به عنوان مقاله‌ٔ برگزیده انتخاب شده‌اند.Х کدام اجماع
  • معیار ۵-الفХ

--Persia ☘ ‏۲۹ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۶ (UTC)[پاسخ]

فهرست مقاله‌های ناموجود/قرمز

پس از برگزیده شدن تعدادی ایجاد شده که در این لیست نیاوردم--Persia ☘ ‏۲۹ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۱۷ (UTC)[پاسخ]

 نظر:آوردن این فهرست بعد از ۲روز از برگزیدگی به این بخش نشان میدهد که ایشان به اجماع جدید ناظرین هم احترامی نمیگذارد و ایرادات بنی اسرائیلی ایشان بسیار عجیب است.. دوره‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ ؟؟ اصلا موجود نیست که بخواهد قرمز باشد!! دو صفحه آخر هم بی ربط است! عجب! در ضمن نه به هم ریختگی جدولی هست نه خطای یادکردی و مرتضی هم نکات خوبی را اشاره کرد : اینجا ..متاسفانه این کاربر با باز کردن این ریسه دنبال مسائلی دیگر است (بازی با سامانه) و وقت کاربران و آنها که به کمک ناظران اصلی میآیند را میگیرد و باعث بی‌انگیزگی کاربران/ناظران برای مشارکت در این پروژه می‌شود..گویا این پروژه تحت مالکیت ایشان است..☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۳۰ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۳۰ (UTC)[پاسخ]