پرش به محتوا

بحث کاربر:M7S6M: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط M7S6M در مبحث ویرایش اخلالگرانه
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Gharouni (بحث | مشارکت‌ها)
M7S6M (بحث | مشارکت‌ها)
منبع را در مقاله فزوده بودم اما متاسفانه عنایت نداشتید.
برچسب: خنثی‌سازی
خط ۶۱: خط ۶۱:


::{{پینگ|کاربر:Modern Sciences}}مجددا یادآوری میکنم [[وپ:نزاکت]] را مطالعه و رعایت کنید <span style="font: 17px 'Pristina'">[[user:M7S6M|<span style="color: #1E8FDC">سجاد</span>]]</span><span style="font: 12px 'Pristina'"><sup>[[user_talk:M7S6M|<span style="color: red">در زندگی بجز خدا امید مبند</span>]]</sup></span>۲۴ مرداد ۱۳۹۸/ ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۲:۳۰ (UTC)
::{{پینگ|کاربر:Modern Sciences}}مجددا یادآوری میکنم [[وپ:نزاکت]] را مطالعه و رعایت کنید <span style="font: 17px 'Pristina'">[[user:M7S6M|<span style="color: #1E8FDC">سجاد</span>]]</span><span style="font: 12px 'Pristina'"><sup>[[user_talk:M7S6M|<span style="color: red">در زندگی بجز خدا امید مبند</span>]]</sup></span>۲۴ مرداد ۱۳۹۸/ ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۲:۳۰ (UTC)
== منابع معتبر ==
درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:
# ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد ([[ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع]]). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود ([[ویکی‌پدیا:تأییدپذیری]] و [[ویکی‌پدیا:منابع معتبر]]).
# مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و ''به‌وضوح'' از آن دیدگاه حمایت نکنند ([[ویکی‌پدیا:ترکیب]]).
# هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر [[وپ:پیوند نه]] را مطالعه کنید.
:اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، در صفحه بحث من بنویسید. ارادتمند،
[[User:Gharouni|<b style="color:navy;">Gharouni</b>]]<sup> [[User talk:Gharouni|<i style="color:orange">Talk</i>]]</sup> ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۳:۳۳ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۳:۳۶

بازنشسته
این کاربر از ویکی‌پدیای فارسی کناره‌گیری کرده و دیگر فعال نیست.

پیشنهاد حذف امامزاده قاسم (زرقان)

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ امامزاده قاسم (زرقان) پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/امامزاده قاسم (زرقان) ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. KOLI (بحث) ‏۲ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۴:۵۸ (UTC)پاسخ

رفع خطای ویرایشی

ربات:سلام دوست عزیز خطای ویرایشی زیر در اثر بی‌دقتی، رخ داده است:

  • خطا و روش رفع مشکل: بخش‌بندی مقاله خراب شده‌است؛ زیربخش باید با = خاتمه یابد.
  1. این ویرایش در مقالهٔ محمد بن سلمان آل سعود نادرست یا ناقص است.

لطفاً نسبت به رفع خطا اقدام نمائید؛ در صورتی که به اشتباه مخاطب قرار گرفتید لطفاً در اصلاح مشکل مذکور به ویکی‌پدیای فارسی کمک کنید. باتشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۰۹ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره نهم هیئت نظارت

درود؛ از ۳۱ اکتبر برابر با ۹ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات نهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور نهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/337 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۸ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

MSes T / C ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۱:۲۳ (UTC)پاسخ

منظورتان دقیقا کدام است مشخص فرمایید وگرنه وپ:جار را بخوانید و طبق نظرات شخصی خود ننویسید ارادت سجاددر زندگی بجز خدا امید مبند۲۴ مرداد ۱۳۹۸/ ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۱:۲۵ (UTC)پاسخ

بازگشت شما ظاهرا برای کمک به دانشنامه نیست باید مدیران وضعیت شما را بررسی نمایند فهرست زیر گویا همه چیز است

https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=ویژه:سیاهه‌ها/block&page=کاربر%3AM7S6M


MSes T / C ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۱:۴۸ (UTC)پاسخ

لطفا وپ:نزاکت را رعایت فرمایید و از حمله شخصی بپرهیزید. صبور باشید، حذف مطالب منبع دار توسط شما بزودی در تام پیگیری خواهد شد سجاددر زندگی بجز خدا امید مبند۲۴ مرداد ۱۳۹۸/ ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۱:۵۶ (UTC)پاسخ

تخلفات ویرایشی شما در مقالات مختلف فهرست بندی و کدبندی و تاریخ نگاری شده هم اکنون آمده سازی شده است و در تام ضمیمه و گزارش خواهد شد تا مورد بررسی قرار گیردMSes T / C ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۲:۱۶ (UTC)پاسخ

تشکر از همکاریتان سجاددر زندگی بجز خدا امید مبند۲۴ مرداد ۱۳۹۸/ ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۲:۲۰ (UTC)پاسخ

شما باید از مدیری که این گزارش را بررسی خواهد نمود تشکر نماید بنده تنها گزارش را تهیه نموده امMSes T / C ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۲:۲۲ (UTC)پاسخ

@Modern Sciences: مجددا یادآوری میکنم وپ:نزاکت را مطالعه و رعایت کنید سجاددر زندگی بجز خدا امید مبند۲۴ مرداد ۱۳۹۸/ ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۲:۳۰ (UTC)پاسخ