خشم بهموت: پیدایش: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
صفحه‌ای تازه حاوی «{{جعبه اطلاعات انیمانگا/سر |عنوان = خشم بهموت: پیدایش |تصویر = |اندازه = |توضیح...» ایجاد کرد
(بدون تفاوت)

نسخهٔ ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۰۴

خشم بهموت: پیدایش
神撃のバハムート GENESIS
(‏Shingeki no Bahamut Genesis‏)
ژانرخیال‌پردازی، اکشن
مجموعه تلویزیونی
کارگردانکیچی ساتو
نویسندهکیچی هاسگاوا
استودیوMAPPA
شبکهتوکیو ام‌ایکس
پخش اصلی۶ اکتبر ۲۰۱۴ – ۲۹ دسامبر ۲۰۱۴
قسمت‌ها۱۲
نشان درگاه درگاه انیمه و مانگا

خشم بهموت: پیدایش (به ژاپنی: 神撃のバハムート GENESIS ,Shingeki no Bahamut Genesis) یک مجموعه انیمه ژاپنی از استودیوی MAPPA و به کارگردانی کیچی ساتو می‌باشد که براساس بازی ویدئویی کارتی «خشم بهموت» ساخته شده‌است.[۱] پخش این سری به تعداد ۱۲ قسمت از ۶ اکتبر ۲۰۱۴ تا ۲۹ دسامبر ۲۰۱۴ ادامه داشت. در ۶ مه ۲۰۱۵، کارمندان مجموعه خشم بهموت: پیدایش خبری مبنی بر ساخت فصل دوم را منتشر کردند.[۲]

داستان

میستارسیا یک دنیای جادویی است که در آن ایزدان، شیاطین و انسان‌ها درکنار یکدیگر زندگی می‌کنند. درگذشته اژدهای بالدار سیاه و نقره‌ای به نام بهموت، جهان را به نابودی تهدید کرد اما انسان‌ها، ایزدان و شیاطین اختلافات خود را کنار گذاشتند تا با او مبارزه کرده و آن را مهر و موم کنند. کلید مربوط به این مهر و موم به دو قسمت تقسیم شد، نصف آن به ایزدان داده شد و نصف دیگر به شیاطین تا دیگر این دو تکه هیچ‌وقت به یکدیگر نرسند و بهموت هرگز آزاد نشود. اکنون با گذشت دوهزار سال، جهان در صلح و آرامش به سر می‌برد تا اینکه در یکی از روزها دختری نیمه کلید را از ایزدان ربود...

شخصیت‌های اصلی

  • فاوارو لئونه (به ژاپنی: ファバロ・レオーネ Fabaro Reōne) مردی جوان با موهایی نارنجی رنگ به سبک افرو که یک شکارچی بود و فقط برای هیجان، زنان و مشروبات الکلی زندگی می‌کرد. او هیچ نگرانی برای آینده خود نداشت و در لحظه زندگی می‌کرد. دروغگویی، تقلب و دیگر کارهای غیرقانونی برای او اهمیتی نداشتند، به هر حال اگر او دستگیر نمی‌شد هیچ مجازاتی هم در کار نبود.
  • کایزار لیدفالد (به ژاپنی: カイザル・リドファルド Kaizaru Ridofarudo) جوانی خوش سیما از خانواده‌ای اشرافی که سابقاً یک شوالیه بود، اما از زمان به یک شکارچی شیاطین تبدیل شد. او همچنین دوست قدیمی خود فاوارو را تعقیب می‌کرد و او را عامل وضعیت فعلی اسفناک خود می‌دانست. تنها یار باوفای او اسبش بود.
  • آمیرا (به ژاپنی: アーミラ Āmira) یک شیطان تک بال در ظاهر دختری جوان که به منظور دیدن مادرش قصد رفتن به سرزمین هل‌هایم را دارد. او متهم به سرقت نیمه کلید از ایزدان است و در این بین به طور یکسان توسط انسان‌ها، شیاطین و ایزدان تحت تعقیب است. او به طور اتفاقی با فاوارو برخورد می‌کند و طی قراردادی فاوارو قول می‌دهد او را به هل‌هایم ببرد. او توسط شیطانی به نام بلزبوث در شکل مادرش نیکول که یک فرشته به شمار می‌رفت خلق شده بود، و بدین سبب او به ترکیبی از فرشته و شیطان تبدیل شده بود.
  • ریتا (به ژاپنی: リタ Rita) دختری با ظاهر کودکانه که ساحرهٔ مردگان متحرک به شمار می‌رفت و جاودانه بود. ابتدا در شهری متروک، با خیال‌پردازی‌های دوران کودکی خود که مدتها پیش آن‌ها را از دست داده بود زندگی می‌کرد و همچنین اجساد دوستان و خانواده‌اش اسبابی برای بازی بی‌پایان او به شمار می‌رفتند تا اینکه با کایزار ملاقات کرد.

پانویس

  1. "Rage of Bahamut Fantasy Social Card Game Gets Anime" (به انگلیسی). انیمه نیوز نتورک. Retrieved July 13, 2015.
  2. "Rage of Bahamut: Genesis Anime Gets 2nd Season" (به انگلیسی). انیمه نیوز نتورک. Retrieved July 13, 2015.

پیوند به بیرون