وظیفه نهایی گوندی (رمان)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
وظیفه نهایی گوندی
پرونده:Gwendy's Final Task.jpg
جلد چاپ اول
نویسنده(ها)استیون کینگ و ریچارد چیزمار
گوینده نسخه صوتیمارین ایرلند
طراح جلدبن بالدوین
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی
مجموعهسه گانه جعبه دکمه گوندی
گونه(های) ادبیرمان ماجراجویی
ناشررقص گورستان
تاریخ نشر
۱۵ فوریه ۲۰۲۲
گونه رسانهچاپ (گالینگور)
شمار صفحات۴۱۲
شابکشابک ‎۹۷۸-۱-۵۸۷۶۷-۸۰۱-۱

وظیفه نهایی گوندی یک رمان ماجراجویی از نویسندگان آمریکایی استیون کینگ و ریچارد چیزمار است. این رمان در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. بعد از آن این رمان جزو سومین قسمت از رومان سه گانه جعبه دکمه گوندی می باشد. و قسمت های پیشین آن هچون جعبه دکمه گوندی و پر جادویی گوندی می باشد. به طور کلی در سال آینده درست در سال ۲۰۲۶ در ایستگاه فضایی ام اف-۱ اتفاق می افتد و حول محور گوندی پترسون، سناتور ۶۴ ساله ایالات متحده از مین می چرخد. بعد از آن ۲۰ سال از زمانی که ریچارد فاریس او را از دست جعبه دکمه خلاص نموده می گذرد، ولی در حال حاضر این جعبه دکمه برگشته است و پیش از آنکه بتواند یک بار برای همیشه آن را متلاشی سازد، باید با موانع گسترده ای مواجه شود. [۱] [۲] [۳]

خلاصه داستان[ویرایش]

رومان وظیفه نهایی گوندی سومین قسمت از سه گانه جعبه دکمه گوندی می باشد. این رمان ترسناک که از طرف استفن کینگ و ریچارد چیزمار رقیمه گردیده شده، آخرین برخورد گوندی پترسون (شخص داستان) با جعبه دکمه را شرح می دهد. گوندی از طرف ریچارد فاریس وظیفه پیدا می کند تا جعبه را در فضای بیرونی دور رها سازد، بعد از آن تنها مکانی که او معتقد است جعبه می‌تواند برای حفظ جهان از آن مکان برود. از وقتی که گوندی آخرین بار جعبه را در دست داشت، قدرت آن برای انجام کارهای بد او گسترده شده بود. فاریس همه گیری کووید را ناشی از سوء استفاده یکی از اربابان از آن جعبه می داند.

منابع[ویرایش]

  1. "Gwendy's Final Task by Stephen King and Richard Chizmar". The Washington Post. 2022-02-13. Retrieved 2022-03-26.
  2. Berry, Michael (March 13, 2022). "Review: In the last book of the Gwendy trilogy, Stephen King's likeable heroine faces 'apocalyptic evil'". Portland Press Herald. Retrieved April 14, 2022.
  3. Truitt, Brian (February 14, 2022). "Stephen King talks how 'Gwendy's Final Task' takes its heroine across his literary universe". USA Today. Retrieved April 14, 2022.