پرش به محتوا

موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

موسسه آموزش عالی وحدت یکی از موسسات آموزش عالی در ایران است که در استان خراسان رضوی و شهر تربت جام قرار دارد. این موسسه در سال ۱۳۹۰ توسط دکتر سید محمد حسینی تأسیس شد و از آن زمان تاکنون به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در رشته‌های مختلف علمی می‌پردازد. این دانشگاه، اولین کنفرانس برق و کامپیوتر شهرستان تربت جام را در سطح ملی با حضور دکتر حسن غفوری‌فرد، دکتر ناصر پریز، دکتر مهدی وکیلیان برگزار نمود.[۱][۲][۳]

موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام
نوعبزرگ
بنیانگذاری شده۱۳۹۰
رئیسدکتر جعفر عبادی
اعضای هیئت علمی۱۸ نفر
کارمندان مدیریتی۳۲ نفر
  • دکتر سعید صباغیان دلوئی(معاون آموزشی)
دانشجویان۴۰۰ نفر
کارشناسیدر رشته های برق، عمران، مکانیک، کامپیوتر، علوم ورزشی، طراحی لباس
تحصیلات تکمیلیکارشناسی ارشد
وبگاه
vahdat.ac.ir


تاریخچه[ویرایش]

موسسه آموزش عالی وحدت در سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و فراهم کردن بستری مناسب برای توسعه علمی و فرهنگی منطقه تربت جام تأسیس شد. دکتر سید محمد حسینی، بنیان‌گذار این موسسه، نقش کلیدی در شکل‌گیری و توسعه آن داشته است.

برنامه‌های آموزشی[ویرایش]

این موسسه در حال حاضر در چندین رشته مختلف در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد[۴]. برنامه‌های آموزشی موسسه در حوزه فنی مهندسی و ایجاد شغل در شهرستان تربت جام می باشد[۵].

امکانات[ویرایش]

موسسه آموزش عالی وحدت دارای امکانات آموزشی و پژوهشی مناسبی است که شامل کتابخانه، آزمایشگاه‌های تخصصی، کارگاه‌های عملی و سالن‌های همایش وحدت، می‌باشد. همچنین این موسسه دارای امکانات رفاهی مانند سالن ورزشی و رستوران برای دانشجویان خود است.

منابع[ویرایش]

  1. «کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر». civilica.com. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۵-۲۲.
  2. 10 (۲۰۱۶-۱۰-۳۱). «همایش توسعه پژوهش های نوین مهندسی برق و كامپیوتر در تربت جام برگزار می شود». ایرنا. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۵-۲۲.
  3. AGENCY، خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS (۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۹). «کنفرانس ملی توسعه پژوهش های نوین در مهندسی برق و رایانه در تربت جام». fa. دریافت‌شده در 2024-05-22. تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک)
  4. «۳ رشته جدید به رشته‌های موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام اضافه شد». خبرگزاری ایلنا. ۲۰۱۹-۰۸-۰۲. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۵-۲۲.
  5. «ماموریت دانشگاه – موسسه آموزش عالی وحدت». دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۵-۲۲.