لو (فیلم ۲۰۲۲)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
لو
پوستر رسمی
کارگردانآنا فورستر
تهیه‌کننده
نویسنده
  • مگی کوهن
  • جک استنلی
بازیگران
موسیقینیما فخرآرا
فیلم‌بردارمایکل مک‌دونا
تدوین‌گر
  • مت ایوانز
  • پل توتیل
شرکت
تولید
توزیع‌کنندهنتفلیکس
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۹-۲۳)
مدت زمان
۱۰۹ دقیقه
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی

لو (انگلیسی: Lou) فیلم آمریکایی در ژانر دلهره آور و اکشن محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی آنا فورستر و نویسندگی مگی کوهن و جک استنلی است. این فیلم در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ توسط نتفلیکس منتشر شد.[۱][۲]

طرح داستان[ویرایش]

یک دختر جوان در طوفان قدرتمندی ربوده می‌شود. مادرش با همسایهٔ مرموزش به دنبال آدم‌ربا می‌پیوندد. سفر آن‌ها محدودیت‌های آن‌ها را آزمایش می‌کند و رازهای تاریک گذشته‌شان را آشکار می‌کند.

بازیگران[ویرایش]

بازخورد[ویرایش]

در وبسایت راتن تومیتوز، ٪۷۰ از ۴۳ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۶٫۲/۱۰ را در اختیار دارد.[۳] این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۱۱ منتقد امتیاز ۵۱ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای مختلط یا متوسط» است.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. Asatryan, Tigran (2021-03-19). "Allison Janney's Netflix Movie 'Lou': What We Know So far". What's on Netflix (به انگلیسی). Retrieved 2022-09-28.
  2. D'Alessandro، Amanda N'Duka,Anthony؛ N'Duka، Amanda؛ D'Alessandro، Anthony (۲۰۲۱-۰۴-۲۸). «Jurnee Smollett To Star In & Executive Produce Netflix's 'Lou' Alongside Allison Janney». Deadline (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۰۹-۲۸.
  3. "لو". راتن تومیتوز. فاندانگو مدیا. Retrieved 8 October 2022. ویرایش در ویکی‌داده
  4. "لو". Metacritic. Red Ventures. Retrieved 8 October 2022.

پیوند به بیرون[ویرایش]