فلش‌بک‌ها (ترانه اینا)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
«فلش‌بک‌ها»
تک‌آهنگ اینا
از آلبوم هارت‌بریکر
تاریخ پخشفوریه ۲۰۲۱
تاریخ ضبطنوامبر ۲۰۲۰
ژانر
زمان۲:۵۷
ناشرگلوبال
ترانه‌نویس(ها)
تهیه‌کننده(ها)
  • سباستین باراک
  • مارسل بوتزان
  • دیوید سینته
گاه‌نگاری تک‌آهنگ‌های اینا
«افکار زیبا»
(۲۰۲۰)
«فلش‌بک‌ها»
(۲۰۲۱)
موزیک ویدیو
"Flashbacks" در یوتیوب

«فلش‌بک‌ها» (انگلیسی: Flashbacks) ترانه‌ای از اینا، خوانندهٔ رومانیایی برای هفتمین آلبوم استودیویی‌اش هارت‌بریکر (۲۰۲۰) است. این ترانه توسط اینا و مینلی در کنار تهیه‌کنندگان آن سباستین باراک، مارسل بوتزان و دیوید سینت نوشته شده‌است. «فلش‌بک‌ها» در فوریه ۲۰۲۱ به عنوان تک‌آهنگ لید آلبوم منتشر شد. از نظر اشعاری، این ترانه در مورد زنی است که تلاش می‌کند علاقه عشقی‌اش را که خیلی دورافتاده است، رها کند.

دو منتقد موسیقی هنگام انتشار، نظرات مثبتی دربارهٔ «فلش‌بک‌ها» دادند و یکی آن را به عنوان ترانه مورد علاقه خود در هارت‌بریکر برگزید. موزیک ویدیوی همراه با ترانه به کارگردانی بوگدان پون در ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ در کانال یوتیوب خواننده آپلود شد.[۱] این فیلم در پالاتزو ورساچه دبی و در دومنیول ماناسیا در رومانی فیلم‌برداری شده و اینا را در محیط‌های مختلف به تصویر می‌کشد و لباس نقره‌ای درخشان بر تن دارد.[۲] از نظر تجاری، این ترانه موفقیت کسب کرد و به جایگاه برتر روسیه، سه کشور برتر کشورهای مستقل همسود، ده‌تای برتر بلغارستان و ۲۰ ترانه برتر رومانی و اوکراین رسید.[۳][۴]

منابع[ویرایش]

  1. "Inna – Flashbacks | Official Video". YouTube. 26 February 2021. Retrieved 26 February 2021.
  2. Chirilă, Raluca (26 February 2020). "Videoclip: Inna – Flashbacks" (به رومانیایی). InfoMusic. Retrieved 26 February 2020.
  3. "PROPHON – Charts" (به بلغاری). PROPHON. 26 March 2021. Retrieved 8 April 2021.
  4. Arvunescu, Victor (5 April 2021). "Top Airplay 100 - Tiesto nu pleacă de pe primul loc!" [Top Airplay 100 – Tiesto does not leave first place!] (به رومانیایی). Un site de muzică. Retrieved 5 April 2021.