پرش به محتوا

دسته جمعی (فیلم ۲۰۲۳)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
دسته جمعی
کارگردانتام دنوچی
تهیه‌کنندهجردن ییل لوین
جردن بکرمن
ریچارد سویتزر
نویسندهمت راجرز
جیسون جیمز
موسیقیدیوید بتمن
فیلم‌بردارآلونسو حمص
تدوین‌گرتییس بازلمانز
تاریخ‌های انتشار
  • ۴ اوت ۲۰۲۳ (۲۰۲۳-08-۰۴)
مدت زمان
۸۶ دقیقه
کشورآمریکا
زبانانگلیسی

دسته جمعی (انگلیسی: The Collective) یک فیلم اکشن و دلهره‌آور آمریکایی نوشته مت راجرز و جیسون جیمز به کارگردانی تام دنوچی با بازی لوکاس تیل، روبی رز، ساشا بنکس، پل بن-ویکتور، تایریس گیبسون و دان جانسون است.[۱] این فیلم در ۴ اوت ۲۰۲۳ منتشر شد.[۲]

داستان فیلم در مورد یک جوان به نام مایکل (با بازی روبی رز) است که به عنوان یک عضو جدید در یک سازمان قاتلان مرموز استخدام می‌شود. اما او به زودی متوجه می‌شود که این سازمان تاریکی دارد و ماموریت‌های آن عدالت را رعایت نمی‌کنند. در اولین مأموریت خود، مایکل تصمیم می‌گیرد خود به سرکشی بپردازد و یک گروه خطرناک از قاچاقچیان انسان را ردیابی کند. او در این مسیر با موانعی قدرتمند مواجه می‌شود و باید تمام مهارت‌ها و تصمیمات خود را بکار گیرد تا عدالت را برقرار کند. در این فیلم، همچنین با بازی دون جانسون و تایریز گیبسون نیز روبرو می‌شویم که به عنوان شخصیت‌های کلیدی در داستان حضور دارند و بازی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهند.

منابع

[ویرایش]
  1. Grobar, Matt (December 8, 2022). "Lucas Till, Ruby Rose, Tyrese Gibson & Don Johnson Set For Yale Entertainment's Action-Thriller The Collective". Deadline Hollywood. Retrieved July 6, 2023.
  2. O'Rourke, Ryan (June 27, 2023). "Lucas Till Is a Rookie Assassin Targeting the CIA's Untouchables in 'The Collective' Trailer [Exclusive]". Collider. Retrieved July 6, 2023.

پیوند به بیرون

[ویرایش]

دسته جمعی در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb)ویرایش در ویکی‌داده