خط قایقرانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
خط قایقرانی
خط قایقرانی
خط قایقرانی در فیلادلفیا واقع شده
خط قایقرانی
خط قایقرانی در پنسیلوانیا واقع شده
خط قایقرانی
خط قایقرانی در ایالات متحده آمریکا واقع شده
خط قایقرانی
موقعیتفیلادلفیا، پنسیلوانیا
مشاحت۱۲ جریب فرنگی (۴٫۹ هکتار)
ساخت۱۸۶۰ (۱۸۶۰)
معمارفورنس و ایوانز
سبک معماریاحیاشده اواخر قرن ۱۸، ۱۹; معماری ویکتوریایی; گوتیک
ش. منبع ثبت ملی87000821[۱]
تاریخ‌های مهم
افزوده‌شده به
فهرست ملی
۲۷ فوریه، ۱۹۸۷
ثبت در NHL۲۷ فوریه، ۱۹۸۷

خط قایقرانی یک مکان تاریخی است که در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا در ساحل شرقی رودخانه اسکوکل درست در شمال سازه‌های آبی فیرمونت و موزه هنر فیلادلفیا واقع شده است. این خط قایقرانی شامل یک ردیف پانزده‌تایی است که باشگاه‌های اجتماعی و قایقرانی و روئینگ مسابقه‌ای آنها را در خود جای داده است. هر یک از قایق‌خانه‌ها تاریخ مخصوص به خود را دارند و همگی آدرس‌هایی در ردیف قایق‌خانه و پارک فیرمونت دارند (که به نام پاروزن مشهور فیلادلفیا جان بی کلی جونیور نام‌گذاری شده‌اند).

قایق‌خانه‌های شماره ۲ تا ۱۴ بخشی از گروهی هستند که به نام نیروی دریایی اسکوکیل شناخته می‌شوند، که چندین قایق‌خانه دیگر را در امتداد رودخانه در بر می‌گیرد. قایق‌خانه شماره 1 سالن لوید است و تنها مرکز قایق‌خانه عمومی در ردیف است. [۲] قایق‌خانه شماره ۱۶، باشگاه سجلی در خود جای داده است که فانوس دریایی تورتل راک را اداره می‌کند. قایق‌خانه‌ها همگی حداقل یک قرن قدمت دارند و برخی از آنها بیش از ۱۵۰ سال پیش ساخته شده‌اند.

تاریخچه و اهمیت[ویرایش]

خط قایقرانی میزبان چندین مسابقه روئینگ مهم است، از جمله کرجی‌رانی دد ویل ، جام استاتسبری، کرجی‌رانی روز نیروی دریایی، کرجی‌رانی روز استقلال و کرجی‌رانی سران اسکوکیل .

قایق‌خانه‌ها به‌عنوان مراکز جامعه قایقرانی در سراسر ایالات متحده دیده می‌شوند. قایقرانان از قایق‌خانه‌ها در هر سطحی، از جمله باشگاه‌های محلی، دبیرستان‌ها، کالج‌ها، برنامه‌های مسابقه تابستانی در سطح بین‌المللی به رقابت می‌پردازند.

منابع[ویرایش]

  1. سازمان پارک‌های ملی (۲۰۰۷-۰۱-۲۳). "National Register Information System". National Register of Historic Places. National Park Service.
  2. "Lloyd Hall". Archived from the original on 2011-07-27. Retrieved 2010-05-11.