پرش به محتوا

این جمعیت قابل کنترل

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

{{جا:#ifeq:فاقد منبع و تشکیک در سرشناسی|فاقد منبع و تشکیک در سرشناسی||{{جا:#اگرموجود:ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/{{جا:نام‌کامل‌صفحه}}|{{جا:lessthan}}!-- صفحهٔ نامزد برای این نوشتار از پیش وجود داشت هنگامی که این برچسب اضافه شد. اگر این به خاطر نامزدشدن نوشتار برای حذف بود، و می‌خواهید دوباره آن را نامزد کنید، لطفاً "page={{جا:نام‌کامل‌صفحه}}" را با "page={{جا:نام‌کامل‌صفحه}} (دومین نامزد)" در زیر پیش از اقدام به نامزدی جایگزین کنید.

-->}}}}

{{جا:lessthan}}!-- فقط برای استفادهٔ مدیران:

-->


این جمعیت قابل کنترل یک فیلم سینمایی بلند ساخته محمد متین اوجانی در ژانر اجتماعی درام است که در صف اکران عمومی می باشد

مهرداد فرید تهیه کننده این پروژه را بر عهده دارد که اولین تجربه سینمایی اوجانی است. فریده سپاه منصور، محمدرضا داوودنژاد، علیرضا استادی، زهرا داودنژاد، مرجان قمری، روناک برخوردار، رسول عظیمی، مهناز افتاده نیا، وحید الهویی، مریم شاه ولی و محسن آشتیانی پور بازیگران این فیلم هستند.

داستان[ویرایش]

داستان یک زن مسن مبتلا به زوال عقل را دنبال می کند که هنوز آرزوی اصلی خود را فراموش نکرده است. تلاش فرزندان او برای برآوردن این آرزو منجر به مجموعه ای از حوادث و ماجراها می شود.

عوامل[ویرایش]

در پشت صحنه، محمد متین اوجانی به عنوان کارگردان، مهرداد فرید به عنوان تهیه کننده، روناک برخوردار به عنوان نویسنده (بر اساس طرحی از امیرمحمد عبدی)، اسماعیل کردی به عنوان مدیر تولید، شاهین عراقی به عنوان مدیر فیلمبرداری، محمود سماک باشی به عنوان مدیر صدا. ضبط، محمد فوقانی به عنوان عکاس، مسعود سخاوت دوست به عنوان آهنگساز، شکیل مظفری به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان، علی شفیعی ثابت به عنوان طراح گریم، امین شریفی به عنوان طراح صدا و آهنگساز، مسعود اوزازی به عنوان طراح صحنه، صوفیه شکری به عنوان طراح صحنه و لباس، سامان ماجد وفایی و آرش کاظم زاده برای تدوین رنگ و نور، مهدی رایگانی برای طراحی پوستر و گرافیک، شهاب پارسایی برای مدیریت پروژه، سپیده کریمخانی منشی صحنه، محمد جمشیدی مدیر تدارکات، محیا اوجانی برای فیلمبردار پشت صحنه و سارا سلطانی و شهاب پارسایی به عنوان سرمایه گذار.

منابع[ویرایش]