الگو:Armfootball.tripod/توضیحات

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

از این الگو برای درج پیوند به وبگاه Armenian Football واقع در https://armfootball.tripod.com استفاده می‌شود که یک پایگاه وب حاوی اطلاعاتی در مورد فوبتالیست‌های ارمنی است.

استفاده[ویرایش]

الگو دو پارامتر دارد

  • پارامتر اول اجباری است و یک عدد چند رقمی است که شناسهٔ صفحهٔ مورد نظر در وبگاه Armenian Football است. مثلاً صفحهٔ https://armfootball.tripod.com/id135.html شناسه‌اش 135 است. این پارامتر را می‌توانید با ارقام انگلیسی (مثل 13) یا ارقام فارسی (مثل ۱۳) وارد کنید و هر دو جور کار می‌کند.
  • پارامتر دوم اختیاری است و برای تعیین عنوان پیوند به کار می‌رود. اگر این پارامتر را استفاده نکنید، نام صفحه‌ای که الگو در آن به کار رفته به طور خودکار به عنوان پارامتر دوم لحاظ می‌شود.
نمونه

{{Armfootball.tripod|۱۳۵|وارطان خاچاتریان}} این نتیجه را می‌دهد: وارطان خاچاتریان در وبگاه Armanian Football

توجه کنید که چون نام انگلیسی اما پارامترهایش فارسی است، ترتیب نمایش دستور الگو روی نمایشگر شما ممکن است گیج‌کننده باشد. در مثال بالا پارامتر اول «۱۳۵» است و پارامتر دوم «وارطان خاچاتریان» است.

توجه کنید که اگر الگوی بالا در مقالهٔ وارطان خاچاتریان به کار گرفته شود، می‌توان آن را به صورت {{Armfootball.tripod|۱۳۵}} هم استفاده کرد و نتیجه در آن صفحه تفاوتی نخواهد داشت چون الگو به طور خودکار نام صفحه را برای پارامتر دوم به کار می‌گیرد.