الگو:AfC decline

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
درخواست اخیر شما برای ایجاد مقاله در مقاله‌ها برای ایجاد بازبینی شده‌است! متأسفانه این درخواست تأیید نشده‌است. ممکن است این درخواست را بتوانید بعداً دوباره ارائه دهید. برای مشاهدهٔ پیام‌های بیشتر از بازبینی‌کننده، لطفاً صفحهٔ درخواست را مرور کنید. از شما دعوت می‌شود که مقالهٔ خود را ویرایش کرده و مشکلات مطرح‌شده را برطرف کنید و هرگاه این مشکلات برطرف شدند درخواست خود را دوباره ثبت کنید.
  • اگر علاقه‌مند هستید که به کار بر روی این مقاله ادامه دهید، به صفحهٔ درخواست رفته و بر روی زبانهٔ «ویرایش» در بالای صفحه کلیک کنید.
  • اگر حالا باور دارید که این پیش‌نویس نمی‌تواند استانداردهای ویکی‌پدیا را برآورده کند یا قصد بهبود دادن بیشتر آن را ندارید، می‌توانید درخواست حذف صفحه را بدهید. لطفاً به صفحهٔ درخواست بروید، روی زبانهٔ «ویرایش» در بالای صفحه کلیک کنید، عبارت «{{حس-ع۷}}» را به بالای متن پیش‌نویس افزوده و سپس بر روی دکمهٔ آبی‌رنگ «انتشار تغییرات» کلیک کنید تا ویرایش شما ذخیره شود.
  • اگر تا شش ماه آینده هیچ تغییری در پیش‌نویس خود اعمال نکنید، مقالهٔ شما به‌عنوان یک مقالهٔ رهاشده در نظر گرفته‌شده و ممکن است حذف شود.
  • اگر نیاز به هرگونه کمکی داشتید می‌توانید در میز کمک مقاله‌ها برای ایجاد یا در صفحهٔ بحث بازبینی‌کننده درخواست کمک کنید.
توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]