الگو:خوشامد-ناشناس-سازنده

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
خوش آمدید!

سلام، به ویکی‌پدیا خوش آمدید! بابت مشارکت‌های شما ممنونیم. من عمیقاً ویرایش‌های سازندهٔ شما در ویکی‌پدیا را تقدیر می‌کنم. امیدوارم این محیط را بپسندید و تصمیم به ماندن بگیرید. در زیر صفحه‌هایی که ممکن است برای شما مفید باشند، فهرست شده‌اند:

شما می‌توانید به ویرایش کردن بدون ورود به سامانه ادامه دهید. همچنین اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید یک حساب کاربری بسازید. این کار رایگان است، نیازی به ارائهٔ اطلاعات خصوصی ندارد و مزایای زیادی نظیر قابلیت ایجاد مقاله نیز دارد. برای بررسی اجمالی و مشاهدهٔ توضیحات پیرامون مزایایی که ایجاد حساب کاربری به‌همراه دارد، این صفحه را ببینید. اگر بدون حساب کاربری به ویرایش بپردازید، نشانی آی‌پی شما (خوشامد-ناشناس-سازنده) برای معرفی شما به دیگران نمایش داده خواهد شد.

در هر صورت، امیدوارم از ویرایش کردن در اینجا و ویکی‌نویس بودن لذت ببرید! لطفاً پیام‌های خود در صفحه‌های بحث را با قرار دادن چهار مدک (~~~~) در انتهای متن پیام امضا کنید. این کار باعث می‌شود تا نشانی آی‌پی شما (یا نام حساب کاربری شما در صورت ورود به سامانه) و تاریخ درج پیام به‌طور خودکار در انتهای متن پیام درج شود. اگر نیاز به راهنمایی داشتید، سری به صفحهٔ ویکی‌پدیا:پرسش‌ها بزنید و اگر پاسخ خود را نیافتید، پرسش خود را در صفحهٔ بحث من بپرسید، یا آن را در همین صفحه بنویسید و سپس عبارت {{کمک به من}} را پیش از متن پرسش قرار داده و صفحه را ذخیره کنید تا کاربران دیگر در اولین فرصت به کمک شما بیایند.

باز هم به شما خوشامد می‌گویم! ~~~~

توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]