الگو:تغییرمسیر از نام ناکامل

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اگر به‌همراه الگوی «پوسته رده تغییرمسیر» استفاده شود:

برای افزودن یک یا چند الگوی رده تغییرمسیر به‌همراه پارامترها و رده‌های آن‌ها به یک صفحهٔ تغییرمسیر، می‌توان از {{پوسته رده تغییرمسیر}} استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، صفحهٔ مستندات زیر را ببینید.

اگر به‌تنهایی استفاده شود:

  • از یک نام ناکامل: این یک تغییرمسیر است از عنوانی که حالت ناکامل نام صحیح یک موضوع است. نام صحیح برابر با عنوان هدف این تغییرمسیر است.
    • از این ردهٔ تغییرمسیر برای برچسب زدن به تغییرمسیرها از حالت ناکامل یک نام، از جمله نام یک شخص، نام کامل یک نهاد جغرافیایی، یا عنوان یک کتاب استفاده کنید. برای نام‌های کوتاه قابل پذیرش، لطفاً در عوض از {{تغییرمسیر از نام کوتاه}} استفاده کنید. برای نام‌های کاملاً اشتباه لطفاً در عوض از {{تغییرمسیر از نام نادرست}} استفاده کنید.
    • این تغییرمسیر برای کمک به جستجو نگاه داشته شده است. صفحه‌هایی که به این عنوان پیوند دارند، باید به‌منظور پیونددهی مستقیم به عنوان صحیح که در بالا آمده، به‌روز شوند؛ مگر آن که حالت مورد نظر، یک نام کوتاه پذیرفتنی باشد که با {{تغییرمسیر از نام کوتاه}} برچسب خورده است.
    • این الگو تغییرمسیرها را با یکی از زیررده‌های تغییرمسیرها از نام‌های نادرست برچسب می‌زند؛ بنابراین الگوی {{تغییرمسیر از نام نادرست}} نباید همزمان با این الگو استفاده شود.
توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]